ankaradan musa tum motorculara saygılar

Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
Selam Ankaradan ben musa toptancı bır bılgısayar firmasında ürün yöneticisiyim cbr-125 honda motorum var 26 yasında evliyim 1 benıde aranıza kabul edersenız bahtiyar olurum
Saygılar
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
hoşgeldin kabul ne kelime buyur

CBR 125 topiğini bi kurcala motordaşların çok orada
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
3
hoşgeldinnn...bakma benimkide laf bnde şimdi geldim zaten:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsun sen 27 saniye daha önce geldin:p bu arada forum baya bi doldu son günlerde :) ayakta yolcu kalmasın lütfen ,arkayı beşleyelim,abla çocuğunu kucağına al,var mı ücretini ödemeyen para üstünü almayan ?? :queen::queen::queen:

hoşgeldiniz sayın musa......
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hoşgeldin abicim iyi ki geldin pişman olmayacaksın kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
herkese sıcak kanlılıgından dolayı tesekkur ederım :) saygılar
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
a............s................ motor kıs uykusunda artık için gidiyor daha hevesimi alamadım depoya cektım sezon baslayınca binecem offffff offf
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst