Başkentin asi pilotundan selamlar....
-
İlk mesajları pek beceremem hatam olursa idare edin
ismim Emrah. Ankarada yaşıyorum ve çalışıyorum. Kırşehirde ahi evran üniversitesinde okuyorum. Asıl uzmanlık alanım tofaş fiat araçlarının mekanik aksamı ve modifikasyonudur.Şu an ise oto ses sistemleri üzerine çalışmaktayım.Ayrıca bir dönem Türkiye otodrag şampiyonasında da yarıştım ve bizde sonunda iki teker sevdasına kapılıp halk diliyle "motorcu" olduk. Başlangıcıda 2005 model kırmızı bir cbr 125 le yaptık ve bir kaç küçük deneyimimn oldu bu motosikletle ilgili ve bunlarıda inşallah forumlarda dile getiricem ancak dediğim gibi motosiklet bilgim sınırlı. Arabalarla ilgili sorularınız olursa yanıtlamaya çalışırım. Herkese iyi forumlar.
Reklamlar
-
Hoşgeldin, yanlız rumuz yakıyor
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
hoş geldin ....................
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)
-
hoşgeldin aradığın şey eğer düşündüğüm şeyse;eminim burada bulabileceksin
..:: Nerde O Eski Günler? ::..
-
Hoşgeldin arkadaşım bende ankaradayım inş birgün tanışırız senin CıBıR hakkında tecrübelerini dinlerim ve henüz yok ama inşallah benimde birgün olur kazasız belasız sürüşler
-
Aramıza hoşgeldin. Tofaşcı
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
-
Hoş geldin dostum. Eminim otomaobil konusunda bir çok yardıma ihtiyaç duyacak arkadaş vardır.
Gitti TDM kaldık yine ybr ile başbaşa..
-
Hoş geldiniz
doğru yer ve doğru zaman...
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
-
Hoşgeldin Emrah inşallah burada herşe y gönlünce olur,kendini anlatırken
tofaşlar esas uzmanlığım demişssin,nereden ve hangi konuda bu uzmanlığı
aldın billemiyorum ama senden minik bir öneri alayım bari bulmuşken.
Halen 2000 model tipo 1.6mpi kullanıcıısyım ,malum önler ventil disk olmadığından ve sık frenaj gereken bol inişli çıkışlı yollarda kısa süre sonra aşırı ısıdan sistem fading e giriyor ve veriimim çok düşüyor,zaten arkalarda da ford ka nın kampanalrıymış kadar dar çaplı (180 mm)tambur görev yaptığından bana keyif vermiyor.
Sen olsaydın adım adım sisteme ne yapardın (arkaya disk uygulamadan)
Al sana bir altyapı modifiyesi,şimdiden teşekkür ediyor vizelerinde başarılar
diliyorum.
binbasi nayman x-max ''06
Yamaha Touching Your Heart.
Safety First,then RIDE..!
-
aramıza hoşgeldin kalıcı ve katılımcı olman dileklerimleee...
asla bitmeyen aşk motosiklet aşkıdır
-
aramıza hoşgeldin...
gökyüzü MAVİ ...yeryüzü YEŞİL ...denizler TEMİZ ve MAVİ olsun......captain...
-
aramıza hoş geldin arkadaşım.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
-
navigator55 adlı üyeden alıntı
Hoşgeldin Emrah inşallah burada herşe y gönlünce olur,kendini anlatırken
tofaşlar esas uzmanlığım demişssin,nereden ve hangi konuda bu uzmanlığı
aldın billemiyorum ama senden minik bir öneri alayım bari bulmuşken.
Halen 2000 model tipo 1.6mpi kullanıcıısyım ,malum önler ventil disk olmadığından ve sık frenaj gereken bol inişli çıkışlı yollarda kısa süre sonra aşırı ısıdan sistem fading e giriyor ve veriimim çok düşüyor,zaten arkalarda da ford ka nın kampanalrıymış kadar dar çaplı (180 mm)tambur görev yaptığından bana keyif vermiyor.
Sen olsaydın adım adım sisteme ne yapardın (arkaya disk uygulamadan)
Al sana bir altyapı modifiyesi,şimdiden teşekkür ediyor vizelerinde başarılar
diliyorum.
höh yane soruya bak...................
-
hoş geldin
25 hoş geldin:D
-
hoşgeldin
o nasıl nick öyle yaw.vay be..
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
-
hoşgeldin asi pilot katılımcı olman dileğiyle
-
hoş geldin, ne getirdin bize
-
aramıza hoşşgeldin asi Lider
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)