Sağolun arkadaşlar. melocan getirecek bişeyim yok ama isterseniz bi ara bi çiğköfte partisi yaparız
Sağolun arkadaşlar. melocan getirecek bişeyim yok ama isterseniz bi ara bi çiğköfte partisi yaparız
Çiğ köfte mi nerde Bayılırım siz yer söyleyin koşa koşa gelirim
:bestmt:
Kardeş ayıpsın kırşehire hafta içi yolun düşerse yaparız yada bir toplanma organizasyonu olursa
oganize olunursa bana uyar ama haftaiçi zor ankara içi olsa daha iyi olur
:bestmt:
hoşgeldin asi kardeş madem tofaşçısın benim merak ettiğim bir soru var neden gidip doğan almazlarda 2 kat para harcıyarak doğan görünümlü şahin yaparlar veya neden hep tofaş üzerinde çalışırlar.
---TURKISH STUNT---
hoşgeldin kardeşşşşş...........
Hoşgeldin asi pilot kardeşim
Bende modifikasyon,motorsporları,drag işlerine meraklıyımdır.(sonradan motorcuyuz bizde,tam motorcu olma yolunda ilerliyoruz)
İmpreza hastasıyımdır bende(boxer motorun eşsiz sesine bilhassa) Allah'ta nasip eder inşallah.
Ankara dragları falan takip ederim.Ne ile yarışmıştın?
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
otoforum olacak yakında bura zaten arabanın önünü dümdüz ettim geçen hafta,çöp bidonunun şekli çıktı kaputa...doğan görünümlü honda oldu.
aramıza hoş geldin
bikerboyz34
kardeş bende hafta içi kırşehirde oluyorum ama bi organizasyon olursa herkese uyan bi gün ayarlanır
kont88
aslında tofaş fiat üzerine çalışsamda bana sorsan 7-8 milyar doğana şahine vereceğime gider tipo tempra alırım. kuş serisi niyadını 95 lerde doldurdu. ha dediğin olaya gelince. neden doğan alınmazda şahin alınıp yapılır. mesela sana şöyle bir örnek vereyim doğanı 8.000 ytl ye aldın şahini 6000 ytl ye ön arka tampon arka stop ön sis farı ve boyasının maliyeti 300 ytl yi geçmez ve arkadaş 6300 ytl ye doğana binmiş olur. ha parea harcama işine gelince şahinin motoruna 10.000 ytl gömenlerde var ama bu diyorum ya hastalık. mesela benim dayım 3.500 ytl ye sattığı mazda e 2200 de satışta alacak adamın ara<ba adam olmaz 100 ytl az veriyim sözü üzerine tuttu 14.000 ytl para harcadı. sence bu mantıklımı? belki çoğunuza mantıksız gelebilir ama modifiye işi öyle bir hastalıktırki bulaşınca kurtulmak çok zor. tofaş üzerine çalışmaya gelince. ülkemizin maddi durumu belli. bu araçları genelde gelir düzeyi düşük insanlar kullanmakta. şimdi bu adama sen tutu 91 model subaru legacy aldırsan parça maliyetiyle başa çıkamaz artı parçasını bulamaz ama malum kuş serisinin bakım parçalarını büyük marketlerde dahi rahatlıkla ucuza buluyorsun
asm
ben albea yla yarışmıştım belki hatırlarsın istanbula falanda gelmiştim. İmpreza konusuna gelince gerçekten muhteşem bir araç ama dediğim gibi fiatcıyım bmw 8 50 yede bindim mercedes s 350 lisinede bindim evoyada imprezayada corvetede bindim şimdi tutup bunları bir fiat la karşılaştıramazsın ama bana rahat batıyo fiat ın direksiyonunda aldığım huzuru başka arabada alamadım
togepi
kardeş geçmiş olsun sende bişey yoktur inşalah. bu arada az da olsa otomobil iyidir
Turbo bir kuş serisi ile bazı araçları hayal kırıklığına uğratmak güzel şey olmalı (bu işi hakkaten ölçülü yapanlar var,akla hemen serseri takımı gelmesin)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
melocan yeni gördüm karamandamısın? ermenekte de bi süre kalmıştım bilirsen. taşkentte falan baya cirit attım
asm
Güzel olmasına oluyoda en nihayetinde altındaki sonradan yapılma bir araç orjinal gibi asla olmuyor.
Sevgili emrah,önceleri bendix-king ve daha sonra ise lucas ve lockeed balataları kullandım ,hele bendix-king söküldüğünde serviste millet bana paran mı çok aklın mı yok diyerek takılmıştı,çünkü hemen hemen sıfırı kadar et kalınlığı duruyordu ama en büyük sorun ise sanki granit mermer gibiydi yani
zımparayla bile iz veremediler balata yüzeyine öyle bir camlaşmıştı.Bir başka seferinde ise bir vatandaşta italyan ROESCH karbon fren diski (hem ventilli hemde yandan delikli) ve arka kampanaları da tempra SW nun çapı geniş olanı (arka tablasıyla beraber değişmiş)ve motorex in DOt 5.1 ini uygulatmış dı ve son derece memnunum dedi.
Sen hiç bu tür uygulama yapılmış bir tipoyu kullanma fırsatın oldumu yada duyduysan tavsiye edermiydin,tecrübelerine göre.
binbasi nayman x-max ''06
Yamaha Touching Your Heart.
Safety First,then RIDE..!
Şimdi şöyle söyleyim. ben genelde modifikasyonla uğraştığımdan genelde brembonun komple takımını kullanmaktayım ancak aracınızın orjinal balatası bosch un galfrer ürettirdiği balatadır. sert balatanın çok geç bitmesi normaldir ancak dezavantajı ısınmas, fren kabiliyetinin az olması ve diski daha çabuk aşındırmasıdır. bana sorarsanız ya cadde tipi performans tipi sişstemler kullanın yada bosch un balatalarını ve aracınıza orjinal olarak tavsiye edilen tutela top 4 fren hidroliğini. bunun dışında dot 5.1 hidroliği ilk defa duyuyorum. kullanmadım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)