- Katılım
- 9 Haz 2007
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
herkese mrb
ben de 1 ay önce aldım mondial 151 RS mi :queen:
İstanbul dan Okay ben... :wiinkk:
Göktürk köyünde diş hekimliği yapıyorum...
eee ne zaman motor çetesi kuruyoruz?
gerçi daha plakayı alamadım ama alır almaz düşeceğim istanbul yollarına şimdilik buralarda takılıyorum.
bu siteyi oluşturan her yönetici her katılımcıya saygılarımı sunuyorum aranızda olmaktan gurur ve mutluluk duyacağım:rendeer:
ben de 1 ay önce aldım mondial 151 RS mi :queen:
İstanbul dan Okay ben... :wiinkk:
Göktürk köyünde diş hekimliği yapıyorum...
eee ne zaman motor çetesi kuruyoruz?
gerçi daha plakayı alamadım ama alır almaz düşeceğim istanbul yollarına şimdilik buralarda takılıyorum.
bu siteyi oluşturan her yönetici her katılımcıya saygılarımı sunuyorum aranızda olmaktan gurur ve mutluluk duyacağım:rendeer: