CBR 125 mi yoksa Bajaj Pulsar 200 rs mi ?
-
Arkadaslar motora yeni basliyorum Cbr125 de karar kilmistim lakin fabrika çikisi lastikler falan masraf acacak gibi 0 km alacağim için CBR'ın 10.600 ken pulsar 200 rs nin 10.900 civarı ve ekstradan abs ön firen olmasi cazip geldi tek sorun aynaları oda hallolur gibi boyum 1.77 oldugu için kolladan sıkintı yasmam gibi dusunuyorum.. yardimci olursaniz memnun olurum..
Reklamlar
-
Cbr125 hiç gitmiyor hocam pır pır pır gaza asılıyosun asılıyosun gitmiyor :'(
Benim motosiklet 9.000 km de lastikleri değiştirme ihtiyacı duymadım.Sınırlarını bildikten sonra sıkıntı yok.
-
Konuyu yanlış yere açmışsın ama neyse, pulsar iyidir iyi
-
-
-
Kardeşim bende ybr al snuçta japon bozulmuyor
-
Çok çok acemiysen, birazda boy var sanırım pulsar başlangıç için yeterli motor birazda sele yüksek tam ideal gelir sana.
Cbr 125 gitmiyor fakat o da başlangıç motoru. Ama neye başlangıç? Hedefin spor motosiklet üzerine devam etmekse cbr 125 sana bir racing havası verir, kendini bu anlamda tecrübelendirebilirsin.
Pulsar sakin yolda tın tın gideyim aksiyona gerek yok diyorsan al geç, düşünme. Motorlarında insanlar gibi karakter yapıları vardır. Kendi yapına en uygun olanı seçip yoluna devam edeceksin.
Yalnız şöyle bir not düşeyim RS 'de titreşim var sanırım. Forumda ki arkadaşların yada kullanıcılarında fikrini al derim. Özelden mesaj atıp görüşebilirsin.
BİRKAÇ RAST GELDİĞİM (ALINTILAR);
1-"Kymco xciting vardı 2013 model ondan indim direk test için bindim belirli bi titreşim hissettim"
2-"Engin bilgin için çok teşekkür ederim bugun pulsarın 200 lük rs kullandım titreşim var motorda hondanın motorlarında titreşim görmedim o kadar onun için sormuştum saglıcakla. . ."
3-"Evet hepside güzel motorlar kötü yok yeni motorlarda. Bugün pulsardaki titrşimden sonra sogudum biraz"
-
cbr 125 in 2012 de yeni kasası çıktığında sıfır km Istanbulda ilk satın alanlardan biri bendim. eğer otobanda sana 120 yetiyorsa, gerçekten çok az yakan bir motor istiyorsan, görünümü güzel bir motor istiyorsan, trafikte gazlayarak ego tatmin etmeye çalışanlardan değilsen kesinlikle senin motorun cbr 125 tir. bajaj i bilmem. hiç kullanmadım. yorum yapmam doğru olmaz. (Istanbul - Altınoluk 35 tl lik benzinle gittim)
-
Anladım arkadaşlar benim tercihim pulsar'a yakın biraz daha ama servis sıkınıtıs yaşarmıyım Ankarada yaşıyorum Ankara İstanbul kadar motor piyasası yüksek bir şehir değil.. ve en önemlisi motoru alıp 1 yıldan sonra ss yükseltmek istemiyorum 3 aşamada olacak alacağım motor başlangıç, deneyim.. gelişim.. sanırım bunların 3 nün 2 sini kazandırabilecek motor pulsar 200 rs değil mi??
-
Cbr alsan aklın bajajda kalacak,bajaj alsan cbr da kalacak.
Kalite, yol tutuş, sürüş keyfi, parça kalitesi, iyi servis hondada.
Daha iyi gidiş ve abs pulsar rs te.
Ayrıca başlangıç motorunu sıfır almanı önermiyorum. Belki tarzı uymayacak, belki bir şeyleri tatmin etmeyecek, çizilecek, düşecek, belki kırılacak... Bir sonraki beya daha sonraki motosikletini sıfır alırsın. Kalan parayla da lastiğin ekipmanın alası alınır. Sonuçta pulsar da olsa lastik alınacak
Benim önerim cbr dan yana olacaktır, ankarada yollar düz olsa da her yerde kamera vs var ve trafik genel olarak 70-90 ile akıyor. Bu nedenle nefessiz kalmaz,
-
Kesinlikle pulsar 200rs
Biri 25hp diğeri 13 hp
Güç tasarım abs pulsar 200rs al
-
Arkadaslar hepinizin yorumlarını teker teker okuyorum ve çogunluk pulsar dan yana aklim iyice o tarafa dogru kaymaya basladi .. söyle bir durum var 2000 tl zaten ekipmana ayırdim onun haricinde pulsar alsam lastik vs degisim sartmidir fabrika cikisi lastikler cbr kadar kotumu birde totalde ne kadar masraf gidiyor lastik olayina
-
300-600tl arası lastiğe gidiyor. kalın lastikleri ve etli, çin motorları gibi ince lastik değil en az 2 kat kalınlığında ve
içerde şamyel yok, etli olduğu için lastik patlasa dahi, bu etli kısım motoru havada tutuyor, balon gibi sönmüyor lastik.
-
Oğuz boz adlı üyeden alıntı
Arkadaslar hepinizin yorumlarını teker teker okuyorum ve çogunluk pulsar dan yana aklim iyice o tarafa dogru kaymaya basladi .. söyle bir durum var 2000 tl zaten ekipmana ayırdim onun haricinde pulsar alsam lastik vs degisim sartmidir fabrika cikisi lastikler cbr kadar kotumu birde totalde ne kadar masraf gidiyor lastik olayina
Cbr daki lastiklerden daha leş değişim şart
-
Kardeşim alakasız olacak ama bana fikir vermesi açısından soruyorum ekipman olarak almayı düşündüklerini paylaşır mısın?
-
motora yeni başlıyorsan garenajlı motor önermem. çünkü o motor illaki yeri öpecek. bundan kastım basıcan basınca kaza yapacaksın değil. ilk olacak diyorsun ne bileyim aklın bisiklete kayacak inerken ayaklığı indirmeyi unutacaksın kakalak gibi düşeceksin. durduğun yerde ayağın yüke alışık olmayacak ayağın kayacak düşeceksin. ve bunun gibi bir kısım patateslikler başına gelecek veya gelebilir (benim başıma geldi inşallah senin gelmez). CBR125 yerine cb125, ybr, cbf 150, tvs apache (bir ara ne modaydı bu be) pulsar 200rs yerine pulsar 200ns bakman bence daha mantıklı olur
-
-
pulsardaki mrf lastik japonların ninja300 cbr250r ve R25 e uygun görüp taktığı lastikten daha iyi olacağını düşünmekte enteresan.
Pulsarda lastik masrafı yok?
-
Eğer titreşim istemiyorsan az olsun diyorsan. Bence pulsar 200 ns al derim. Hem 8290 tl hemde ekipman aşman için paran kalır.
-
Anladim ama yani herkezin bir tarzi vardir benim tarzım da super sport ben bilincli bir insanım ki pulsarda alsam cbr da alsam 5000 km veya rodajı atlatana kadar basmam beni ise götürüp işe getirecek ayni zaman da dısardan baktıgım zaman da iste benim motorum be diyebileyim istiyorum.. ruhumu tatmin etsin yeter.. lastik olayi kafamda soru isareti oldu işin açiği
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------
Şuan marka açışından net bir düşündem yok. motoru almadan gidip ayarlayacağim şunu söyleye bilirim kafamdaki durum su kask+mont+eldiven+bot+pantolon arastirmalarimda yuksekten kactigim icin 2500 tl lik bir masraf cikti onu 2000 e dusurecegim ama kesinlikle tum ekipman full olacak hesaplarimda abus disk kilidini de katmistim o sekilde 2500 cikmisti
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------
Marka olarak net bir düşüncem yok motoru almadan gidip alacağım.. hesaplamalarimda biraz yuksek markalardan uctugum için Kask+mont+eldiven+bot+pantolon.. birde abustun disk kilidini heseba kattigimda 2500 civari tutmustu.. kasks, mont, pantolon, eldiven önceliğim bunlara 1900- 2000 verebilirim bir ay sonra botu alirim..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)