Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CRF 250 L

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Kasım 2015
    Merhaba .Bende motosiklete yeni gönül verenlerdenim.Adım sertan,yaşım 35.Yakın zamandan Honda eğitim merkezinden GS1 eğitimi aldım ve bir an önce bir motor alıp öğrendiklerimi pekiştirmek istiyorum.
    Başlangıç için Aklımdaki motor CRF 250 L.Ancak daha çok asfalt yollarda kullanacağım ve bol viraj,dönemeç alıştırması yapacağım için CRF 250 L nin tekerleri ile ilgili aklımda soru işareti var.
    Bu motorun viraj ve asfalt performansı ile ilgili kullanıcılardan fikirlerini öğrenebilir miyim?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim daystar 250
    Dişli lastik ile asfalt ta viraj olmaz, asfalt lastiği bile taksan dikkatli olman lazım.

  3. #3
    chevy64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    04 monster 620
    Supermoto jant olcak tadindan yenmez

  4. #4
    Selçuk Keleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX 250 (Atılgan)
    Alıntı Natres adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba .Bende motosiklete yeni gönül verenlerdenim.Adım sertan,yaşım 35.Yakın zamandan Honda eğitim merkezinden GS1 eğitimi aldım ve bir an önce bir motor alıp öğrendiklerimi pekiştirmek istiyorum.
    Başlangıç için Aklımdaki motor CRF 250 L.Ancak daha çok asfalt yollarda kullanacağım ve bol viraj,dönemeç alıştırması yapacağım için CRF 250 L nin tekerleri ile ilgili aklımda soru işareti var.
    Bu motorun viraj ve asfalt performansı ile ilgili kullanıcılardan fikirlerini öğrenebilir miyim?
    Dual sport motorlar ne asfaltta ne de arazide zorlamaya gelmez. Lastik, ağırlık dağılımı, ağırlık, jant vb. nedenlerden. Face'de CRF grubu var ordan daha kapsamlı cevap alabilirsin.
    Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/

  5. #5
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Michelin Sirac taktır üzerine hiçbirşey olmuyor. Arka kaysa bile kolay toparlıyor alet diğer motorlar gibi değil. Sıkıntı olmuyor o yüzden. Sadece diğer asfalt motorlarına göre bir parça daha zor olur ilk alışma ve öğrenme aşaması. Ama bir o kadar da zevkli makina (: . Bir de diğer motorlar gibi seninle bir yatmıyor alet boydan dolayı.Motoru yatırıp sen dik kaldıkça sorun yaşamazsın.Ama Türkiye yolları için biçilmiş kaftan...

    Kısacası dikkatli kullandığın sürece olur. İlk motor da olur son motor da.

  6. #6

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Yolda kullanacaksan tercihin CRF olmamalı. Haaa süpermoto yapacam ben dersen o zaman olur. Onun dışında rahat edemezsin. Çünkü yüksek motordur, bildiğim kadarı ile sele yüksekliği 89cm. Ayrıca amortisörleri yumuşak olduğundan virajlarda sıkıntı yaratabilir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler