Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Kaza Nasıl Gelir ...? Tüm Motorcular Okusun Lütfen

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #81
    wampaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Salcano Wolf S 125
    Teşekkürler..


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Dostum sekiz yildir ilk kazami yaptim allaha sukur hic birsey yok ama bunlari okuyunca gercektende haklisin dalginlik vardi yerler islakti ustelik taksici sinyal bile vermisti 5 metre onumden onume kirip u dosu yapti bi an panige dustum arka ve on frenlere asildim on teker yoldan cikti taksiyle tokustum halada derim taksici degilmi hepsi boyle boyle geldigimi gordu niye kirdi onume diye ama yuzde 90 suclu benimdir
    Kompozisyonun icin Teşekkürler faydali buldum

  3. #83
    _Kotto_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt250 r (2012)
    Çok güzel bilgilendirici bi konu olmuş tesekkurler bılgılerınız ıcın ve cok haklısınız hıc bı zaman karsındakıne guvenmıceksın cunku canı tehlıkede olan bızlerız mesela sınyal verdın sola gırıceksın bı aynana bakıpta don o an o adam bakmıyo olabılır veya yanından bırı sollamıs gelıyo olabılır her zaman kendını garantıye alıp haraket etmelısın baskası ıcın bakıyodur gormustur gıbı seyler buyuk yanlıs olur

  4. #84

    Üyelik
    31 Ekim 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    cbf150/Suzuki GSF 600 BanditS / Honda CBF 1000 FA
    Güzel bir bilgi teşekkürler.
    Ancak burada benim tereddütte olduğum bir husus var.
    Yolda ani engel çıkışlarında bize eğitimde devraja basıp set kontra yapmayı aynı zamanda bakışı nereye kaçmayı planlıyorsam oraya çevirmem gerektiğini öğrettiler.
    Şimdi siz devraja basmamamız gerektiğini söylüyorsunuz.
    Bu konuda ikilemde kaldım.

  5. #85
    dogrusukru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul, yozgat, Isparta
    Motosikleti
    Sym Wolf 250cc +toyota yaris
    Güzel bir yazi olmuş. Elinize sağlık.

  6. #86

    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mt 09 Tracer
    Çok faydalı oldu. Teşekkürler.

  7. #87
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    CBF 150
    faydalı bir yazı teşşekkürler.
    oldukça az tecrübemle ekleyebileceğim şeyler
    motosikletimizin sınırlarını bilmek ve ona uygun davranmak , ne kadar durabileceğimizi , ne kadar kaçabileceğimizi bilmek de çok önemli.bu da tabiki antrenmandan geçiyor.
    bir de şehir içi dışı farketmeksizin bulunduğumuz yola bağlanan herhangi bir yoldan bir araç çıktığını görünce mutlaka kornaya basmak gerektiğini düşünüyorum. şöför bizi görse bile kornaya basmanın bir zararı olmaz , eğer görmediyse de kornayı duyunca kazadan kurtulmuş oluruz.

  8. #88

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Bilgiler için teşekkürler

  9. #89
    ceydamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Gaziantep - İzmir
    Motosikleti
    hero pleasure
    Çok teşekkürler

  10. #90
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Tadbir almak herzaman onemli fakat bazen okadar farkli durumlarda olabiliyorki kaza kacinilmaz 50-60 km araliginde seyreden motorun beyni resetleti bu sebebten arka teker kilitlendi ve sola yatip taklalar attiktan sonra ancak durabiliyorum bazi bolgelerdeki doku zadelenmeai disinda on ve arka kaburgalarda catlaklar mevcut bu arada cirt cirtli ekipmanin dusme aninda veye suruklenme aninda koruyor olabilir fakat benim gibi yana taklalar atarken hepsi uzerimden savruldu bu yuzden kullanimi bana gore artik guvenli degil kask shark s600 okadar takla sonucu kafami tasa vurmama ragmen gorevini basiri ile yerine getirmistir bazen ne yaparsaniz yapin olacagin onune gecilmiyor ama tedbiri elden birakmamak lazim

  11. #91

    Üyelik
    26 Temmuz 2012
    Şehir
    izmir-inegöl
    Motosikleti
    tvs 150rta- x treme max
    Eyvallah tam küpelik mevzular

  12. #92

    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    mondial 100 pirince
    tecrübe konuşmuş emeğine sağlık

  13. #93
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Eline emeğine sağlık. Çok faydalı bilgiler, uzun zamandır araba kullanıcı ve yeni bir motorsiklet kullanıcı olarak bu yazılanlara yüzde 100 hak veriyorum.

  14. #94
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    YAMAHA YZF R25
    ''2 - en klasik amatör kullanıcı hatasından, yani debriyaj + fren kullanımından kaçınarak zamanla bu alışkanlıktan kurtulmak en iyi refleks geliştirme yöntemidir.'' bu cümlede ne demek istenmiş? birisi açıklayabilir mi?

  15. #95
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Çok zaman geçmiş aradan,yine de görünce okudum, güzel anekdotlar. bana twist of wrist i hatırlattı.
    her zaman derim, özellikle yeni başlayan arkadaşlara,
    '' hayatta kalmak, haklı olmaktan hep iyidir''


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)