Motosiklet Sürüş Teknikleri (Ayrıntılı)
-
Az önce karşılaştığım bir sayfayı buraya eklemek istedim.
Kontra Tekniği,
Köpek Saldırılarına karşı korunma,
Kafa Salınımı(Tank Slapper),
Denge ve Yönlendirme,
İleri Sürüş Stratejileri,
Toplu Sürüş Tekniği,
Gece Sürüşü,
Gaz Kontrol Tekniği,
Frenleme Tekniği,
Dönüş Teknikleri...
gibi pek çok konuda bilgiler hazırlanmış.Resim ve videolarla daha anlaşır hale getirilmiş.Hazırlayanları tebrik etmek lazım.
Blogun diğer sayfalarını da gezinerek daha geniş bilgi edinebilirsiniz.Gerçekten çok eğitici içerikler mevcut.
Sözü fazla uzattım.Buyrunuz bağlantı linki:
Motosiklet Sürüş Teknikleri
Reklamlar
-
Tam aradığım şey . Teşekkür ettim paylaşımın için .
-
ne oluyor, nasıl oluyorda bensiz habersiz konu açıyosun sen yav
-
Cok iyi bir site, her surucunun vakit ayirip biraz incelemesi lazim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Tek tek okunup uygulanması gerek. Bu bilgilerle iyi bir eğitim hazırlanabilir.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
Motosiklet Eğitmeni
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Cok iyi bir site, her surucunun vakit ayirip biraz incelemesi lazim.
Eyvah be Zeda!!
Sende mi?
Yahu adam zaten bizim forumun uyesi ve o yazilar yillardir forumumuzda var.
http://www.motosiklet.net/forum/memb...ings-4425.html
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Adana İl Temsilcisi
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
Teşekkürler.
-
BAKTIĞINIZ YÖNE YÖNLENİRSİNİZ
2 Sn den fazla bakmayın aynı şeye diye yazıyor çok faydalı bir kaynak teşekkürler.
Güzelmişşş..
yes, i'm falling... how much longer till i hit the ground? i can't tell you why i'm breaking down.do you wonder why i prefer to be alone? have i really lost control? i'm coming to an end.
-
Mükemmel bir site.. Profesyonel arkadaşların bile bence göz atması gerekir..
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
-
benim gibi acemilerin,doğru refleks geliştirmesi için harika...
paylaşım için çok teşekkür ederim...
bir de bir soru ben 2006 cbr 125 aldım,yeni yeni sürüyorum...
bu günkü gezimde sürekli arkası kaydı hafif hafif (40km/saatte),arka freni hiç kullanamadım gibi bişey... düz yolda dahi kayıyor..
üzerinde orjinal lastikleri var,çok sert mi geliyor lastikler,yerler nemli ondan mı anlayamadım...
hele yollardaki sarı renkli hız kesme setlerinin üstünden geçerken iyice saçmalıyor...
lastikleri mi değiştirmem lazım?
teşekkürler...
-
ozgurozeren adlı üyeden alıntı
benim gibi acemilerin,doğru refleks geliştirmesi için harika...
paylaşım için çok teşekkür ederim...
bir de bir soru ben 2006 cbr 125 aldım,yeni yeni sürüyorum...
bu günkü gezimde sürekli arkası kaydı hafif hafif (40km/saatte),arka freni hiç kullanamadım gibi bişey... düz yolda dahi kayıyor..
üzerinde orjinal lastikleri var,çok sert mi geliyor lastikler,yerler nemli ondan mı anlayamadım...
hele yollardaki sarı renkli hız kesme setlerinin üstünden geçerken iyice saçmalıyor...
lastikleri mi değiştirmem lazım?
teşekkürler...
Lastiklerin çok şişik olabilir yerdeki tozları veya yaprak tarzı pislikleri hesaba katmadan çok sert gaz hazreketleri yapıyor olabilirsin.
Yoldaki yama yada şertler asfalta oranla min. %20 gibi daha kaygan yüzeğe sahiptirler böyle yerlerde daha dikkatli olmalısın.
-
10 numara bilgi, paylaşım için teşekkürler
-
çok emek harcanmış, yapanın ellerine sağlık..
SVG...
-
çok güzel ve değerli bilgiler ellerine sağlık yazanın da paylaşanın da...
-
12 Temmuz 2010, 20:43
#17
İşin Özü
motorhead adlı üyeden alıntı
Az önce karşılaştığım bir sayfayı buraya eklemek istedim.
Kontra Tekniği,
Köpek Saldırılarına karşı korunma,
Kafa Salınımı(Tank Slapper),
Denge ve Yönlendirme,
İleri Sürüş Stratejileri,
Toplu Sürüş Tekniği,
Gece Sürüşü,
Gaz Kontrol Tekniği,
Frenleme Tekniği,
Dönüş Teknikleri...
gibi pek çok konuda bilgiler hazırlanmış.Resim ve videolarla daha anlaşır hale getirilmiş.Hazırlayanları tebrik etmek lazım.
Blogun diğer sayfalarını da gezinerek daha geniş bilgi edinebilirsiniz.Gerçekten çok eğitici içerikler mevcut.
Sözü fazla uzattım.Buyrunuz bağlantı linki:
Motosiklet Sürüş Teknikleri
Genç Olsaydım
Şimdi ben 20 li yaşlarda bekâr ve cıva gibi bir motorcu olsaydım ve bugün ki motosikletler. Bir spor tur makine alırdım. Ne bileyim mesela 1600cc altı silindirli bir aygır. En alımlısı ve de yine en hızlısı. Şöyle uçaklarla aynı rotayı izleyecek kadar hızlı ama konforlu. Güzel bir çadır alırdım birkaç da kamp malzemesi. Ver elini yollar. Yanıma da en fazla 4-5 arkadaş bulursam ne ala yoksa yalnız da basar giderdim hiç gecikmeden.
Unuturdum zamanı yollarda, süzülürdüm martılar gibi. Bir yükselirdim tepelere sonra inerdim ovalara doğru, rüzgârı altımda uçan halı yaparak. Yemyeşil ovalar, kıvrılarak dönüp giden dönemeçlerde tango yapardım hem de Arjantin. Sevgilim olurdu rüzgâr tüm sürüş boyunca bana güzel melodiler mırıldanan. Aahh gençlik. Şimdi artık hayal etmek kaldı sadece elimde mevcut.
Bakıyorum da bu sıralar nerede dengesiz, nerede terbiyesiz, nerede kişiliksiz mahlûk var onlarda motoru hedef seçmişler. Ve ne komik birden bire de en iyi sürücüler hatta eğitmenler olmuşlar. Haydaaaa!
42 yıldır sürüş yaparım, bir sürü bilen yardımcı oldu zamanında. Yol, usul erkân öğrettiler, eğittiler bizi. Sağ olsunlar. Vites küçültmekten önce terbiyeli olmayı öğrendiğimizden bizlerin de hiç bir zaman kalkıp ''biziz, biz biliriz'' demek hiç aklımıza gelmedi. Ya da yaptığımız km leri saymak.
Şimdi ki bu klavye motorculuğu, sanal konuşmalar ruhsuz ve seviyesiz. Zaten motorcu ruhu olan basar gider yoluna. Yolda olmak yeter de artar ona/onlara. Orada burada bezirganlık yapmaya ihtiyaç duymazlar. Nedir paylaşılmayan? Yollar mı yetersiz yoksa bizim bilmediğimiz bir ticaret mi var bol kazançlı? Akbabalar leş olmasa bu kadar toplaşmazlar. Hadi hayırlısı.
Motosiklet, özgürlük simgesidir. Özgürlük hiçbir şeye bağımlı kalmamaktır. Saçmalamak değildir. Öncelikle kişi kendine yeterli olur ki motoruyla süzülürken bulutlardan yağmur mu gelir kar mı gelir dert etmesin. Pistonların ritmi sürücünün kalp atışlarıyla birleşir ve işte ağacın altında meditasyon yaparken birden ışık olup kaybolan Asyalı ulu bilge Buda gibi o da Nirvana ya ulaşır. Bilenleredir sözüm.
Kısacası bu işin özü budur. Gerisi teferruat.
Alpaslan Kuzucan/Alfa.
Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
alfamotosiklet.blogspot.com
-
alfawings adlı üyeden alıntı
Genç Olsaydım
Şimdi ben 20 li yaşlarda bekâr ve cıva gibi bir motorcu olsaydım ve bugün ki motosikletler. Bir spor tur makine alırdım. Ne bileyim mesela 1600cc altı silindirli bir aygır. En alımlısı ve de yine en hızlısı. Şöyle uçaklarla aynı rotayı izleyecek kadar hızlı ama konforlu. Güzel bir çadır alırdım birkaç da kamp malzemesi. Ver elini yollar. Yanıma da en fazla 4-5 arkadaş bulursam ne ala yoksa yalnız da basar giderdim hiç gecikmeden.
Unuturdum zamanı yollarda, süzülürdüm martılar gibi. Bir yükselirdim tepelere sonra inerdim ovalara doğru, rüzgârı altımda uçan halı yaparak. Yemyeşil ovalar, kıvrılarak dönüp giden dönemeçlerde tango yapardım hem de Arjantin. Sevgilim olurdu rüzgâr tüm sürüş boyunca bana güzel melodiler mırıldanan. Aahh gençlik. Şimdi artık hayal etmek kaldı sadece elimde mevcut.
Bakıyorum da bu sıralar nerede dengesiz, nerede terbiyesiz, nerede kişiliksiz mahlûk var onlarda motoru hedef seçmişler. Ve ne komik birden bire de en iyi sürücüler hatta eğitmenler olmuşlar. Haydaaaa!
42 yıldır sürüş yaparım, bir sürü bilen yardımcı oldu zamanında. Yol, usul erkân öğrettiler, eğittiler bizi. Sağ olsunlar. Vites küçültmekten önce terbiyeli olmayı öğrendiğimizden bizlerin de hiç bir zaman kalkıp ''biziz, biz biliriz'' demek hiç aklımıza gelmedi. Ya da yaptığımız km leri saymak.
Şimdi ki bu klavye motorculuğu, sanal konuşmalar ruhsuz ve seviyesiz. Zaten motorcu ruhu olan basar gider yoluna. Yolda olmak yeter de artar ona/onlara. Orada burada bezirganlık yapmaya ihtiyaç duymazlar. Nedir paylaşılmayan? Yollar mı yetersiz yoksa bizim bilmediğimiz bir ticaret mi var bol kazançlı? Akbabalar leş olmasa bu kadar toplaşmazlar. Hadi hayırlısı.
Motosiklet, özgürlük simgesidir. Özgürlük hiçbir şeye bağımlı kalmamaktır. Saçmalamak değildir. Öncelikle kişi kendine yeterli olur ki motoruyla süzülürken bulutlardan yağmur mu gelir kar mı gelir dert etmesin. Pistonların ritmi sürücünün kalp atışlarıyla birleşir ve işte ağacın altında meditasyon yaparken birden ışık olup kaybolan Asyalı ulu bilge Buda gibi o da Nirvana ya ulaşır. Bilenleredir sözüm.
Kısacası bu işin özü budur. Gerisi teferruat.
Alpaslan Kuzucan/Alfa.
abicim güzel söliyosunda bunları yapmak işin cok para lazım şimdiki gençlerde yani bizde para yoq herkes aynı şeyleri düşünebilir ama maddi nedenler yüzünden yapamaz
-
Storm_150 para olur sıhhat kalmaz, sıhhat vardır para olmaz. Ümit garibin ekmeği, hayal kurar genç bir gün param olacak ve alacağım. Bazıları şanslıdır hayalleri çabuk gerçekleşir, bazılarının ki daha geç, bazılarında öte dünyaya kalır. Hem gençsin hem paralı süper bu seferde karakter/hazım sorunu yaşanır, kaybeyme korkusu çekilir. Yok yaşanmıyor diyorsanız siz bayağı sağlam bir adam olmalısınız.
Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
alfamotosiklet.blogspot.com
-
Motosiklet Eğitmeni
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler