Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

GT250 R Sorunları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Mart 2010
    Şehir
    Çankırı
    Merhabalar
    Sizlere aklımdaki soruları sormak istiyorum.
    -Çoğu kişininde bilidiği sorunları var bu makinanın, bu sorunlar krank problemi,devir problemi,beyin problemi,birde markadan dolayı servis ve parça problemi var.
    -Birçok kişi S&T Kanuni mi yoksa Hyosung mu diye çok soruyor. Yukardaki problemler her ikisindede çıkıyor diye duydum. (Yanlışım varsa düzeltilsin.)
    -Bu krank kırılması olayı 2007 ve üstü makinalarda yok deniliyor. Bende tam olarak emin değilim.
    Sorum yukardaki problemler karşımıza çıkdığında ve çıkmadan önce nasıl nasıl önlemler alır, nasıl çözeriz?
    SAYGILARIMLA.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    hlmky85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul-içerenköy
    Motosikleti
    hyogt250r gitti :( gt 650 comet geldi :)) hala...
    valla ben bu motoru 1.5 sene sorunsuz olarak kullandım 2007 modeldi aslında sorun motorda değil kullanıcıda ve insanlar daha üzerine binmediği bir motor hakkında yorum yaptıkları için insanların kafası karışıyor. ben yukarıda saydığın problemlerin hiçbirini yaşamadım 26000 km de sattım ve yine hyosung 650 comet aldım bu motorlada daha yen,i karadeniz turundan döndüm hyosung o kadar kötü bir makina değil kullanıcı kötü sen 250 lik bir makinaya 600 lük bir japon gibi binersen ve devamlı redlina da sürersen bakımını yapmazsan tabiki arızalar çıkartır o kırmızı çizgiyi oraya süs olsun diye koymamışlardır herhalde......daha çok şey var anlatılacam ama şunu söyleyebilirim motorumu küçültecek olsam ve alırmısın desen yinede alırdım gt250 r çünkü ben çok memnundum ha son modellerde hyo nun yok o yüzden st alırdım yüksek model olarak yinede sen bilirsin...
    atid bunu beğendi.
    Elbet güneş birgün bizim için de doğar...
    Nasılsa su akar yatağını bulur...

  3. #3

    Üyelik
    28 Mart 2010
    Şehir
    Çankırı
    Tabikide sorunun motorda değil 250lik motorda 600lük arayan kullanıcıda olduğunu biliyorum ancak bu servis olayı çok karışık, bir diyolar S&T Kanuni servisi Hyo ile ilgilenmez diyenler var 4-44 Motor herhalde burda devreye giriyor parça olarak ama servise götürmeyipte kendiğimiz bakım yaparsak herhalde hyo için parçalar aynı bisikletlerde yaptığımız gibi yan sanayi ürünleri muadil ürünler kullanacaz herhalde. Bir topicte okumuştum tofaş parçası kullanan vardı bu makinada.

  4. #4

    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    parçaları ebay'dan alabilirsin bence burda bulamazsan cogu parcasını kanunide bulabilirsin ama oda içler acısı fiyatlar el yakıyor genelde kanunide birde yeni modeller karburatorlu değil o yüzden belki parca olarak türkiyede sıkıntı yasayabilirsin bende gt250 almayı dusunuyorum cok araştırdım edindiğim bilgiler dogrultusunda sana yardım olmya calıstım brrr diye bir üye var sitede adını dogru yazmamıs olabilirim kusura bakmasın bildiğim kadarıyla uzun sure kullandı motoru ona ulaşabilirsen sana yardımcı olabilir

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    bu krank kırmayı şimdiye kadar 2 motorda duydum ben. toplam satış adedini bilmiyorum ama yüksek olduğuna kaniyim. dolayısıyla yüzdeye vurulursa bence binde 1 filan gibi bir rakama denk gelir. peki şimdi bu oran sizce kronik bir problem mi?

    bu soruya "evet" diyecekler için bir hikayem var :

    yıllar önce bir sendikaya bağlı alt kuruluşta çalışmıştım. bu kuruluşun kurulum zamanlarında il il dolaşmamız gerekmişti ve bu dolaşım işi için altıma sendikanın genel başkan yardımcılarından birisine ait bir Alfa 156, 2.0twin spark makam aracını vermişlerdi. bu araçlardan filo olarak alınmıştı ve tüm üst düzey yöneticilerde bunlardan vardı. sayıları yanlış hatırlamıyorsam 10'un üzerindedir.

    özel soförün kullandığı bu araçlardan birisi daha yeni alındığı dönemlerde istanbul'dan ankara'ya dönerken bolu civarında otobanda birden bire piston kolunu kırarak motorun alt bölümünü patlatıp ne var ne yoksa yola dökmüştü. bir başka araçla ilgili de yine ciddi bir motor sorunundan bahsedilmişti. araçlar distribütöre verilmiş ve garantiden sorunları halledilmişti.

    şimdi yukarıdaki soruya "evet" cevabı verenlere sormak gerekir. Alfa-Romeo gibi bir markanın ürettiği, üstelik de üst segmentte yer alan prestij modellerinden birisinin, yine üstelik en üst motor seviyesinde böyle bir hatanın üstelik 2 araçta birden meydana gelmesi ve fabrikanın hatayı kabullenip sorunu garantiden çözmesi durumunda bu sorun için Alfa'ların kronik sorunudur denilebilir mi?

    hyosung için soruya "evet" yanıtını verenler, aynı gönül rahatlığıyla alfa için de "evet" cevabı verebilir mi?

    iyi bilinmeli ki, seri üretim tüm mamüllerde belli oranda hata payı olabilir. bu doğal bir durum. mesele sorunun meydana gelip gelmemesi meselesi değil, asıl mesele, sorun vuku bulduğunda, çözümü konusunda üreticinin ve onun temsilcilerinin takınacağı tutum meselesi...

  6. #6

    Üyelik
    28 Mart 2010
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı xanka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    parçaları ebay'dan alabilirsin bence burda bulamazsan cogu parcasını kanunide bulabilirsin ama oda içler acısı fiyatlar el yakıyor genelde kanunide birde yeni modeller karburatorlu değil o yüzden belki parca olarak türkiyede sıkıntı yasayabilirsin bende gt250 almayı dusunuyorum cok araştırdım edindiğim bilgiler dogrultusunda sana yardım olmya calıstım brrr diye bir üye var sitede adını dogru yazmamıs olabilirim kusura bakmasın bildiğim kadarıyla uzun sure kullandı motoru ona ulaşabilirsen sana yardımcı olabilir
    Bakacaz artık bir çaresine bu aralar kafam çok karıştı parça olarak hyo da parça sıkıntısını bana en yakın olan 4-44 motor çözüyor herhalde birde hyo a göre st lerin fiyatları biraz yüksek ancak parça sıkıntısı yok bildiğim kadarıyla brrr ilede motoru bir soralım.

    Alıntı aya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu krank kırmayı şimdiye kadar 2 motorda duydum ben. toplam satış adedini bilmiyorum ama yüksek olduğuna kaniyim. dolayısıyla yüzdeye vurulursa bence binde 1 filan gibi bir rakama denk gelir. peki şimdi bu oran sizce kronik bir problem mi?

    bu soruya "evet" diyecekler için bir hikayem var :

    yıllar önce bir sendikaya bağlı alt kuruluşta çalışmıştım. bu kuruluşun kurulum zamanlarında il il dolaşmamız gerekmişti ve bu dolaşım işi için altıma sendikanın genel başkan yardımcılarından birisine ait bir Alfa 156, 2.0twin spark makam aracını vermişlerdi. bu araçlardan filo olarak alınmıştı ve tüm üst düzey yöneticilerde bunlardan vardı. sayıları yanlış hatırlamıyorsam 10'un üzerindedir.

    özel soförün kullandığı bu araçlardan birisi daha yeni alındığı dönemlerde istanbul'dan ankara'ya dönerken bolu civarında otobanda birden bire piston kolunu kırarak motorun alt bölümünü patlatıp ne var ne yoksa yola dökmüştü. bir başka araçla ilgili de yine ciddi bir motor sorunundan bahsedilmişti. araçlar distribütöre verilmiş ve garantiden sorunları halledilmişti.

    şimdi yukarıdaki soruya "evet" cevabı verenlere sormak gerekir. Alfa-Romeo gibi bir markanın ürettiği, üstelik de üst segmentte yer alan prestij modellerinden birisinin, yine üstelik en üst motor seviyesinde böyle bir hatanın üstelik 2 araçta birden meydana gelmesi ve fabrikanın hatayı kabullenip sorunu garantiden çözmesi durumunda bu sorun için Alfa'ların kronik sorunudur denilebilir mi?

    hyosung için soruya "evet" yanıtını verenler, aynı gönül rahatlığıyla alfa için de "evet" cevabı verebilir mi?

    iyi bilinmeli ki, seri üretim tüm mamüllerde belli oranda hata payı olabilir. bu doğal bir durum. mesele sorunun meydana gelip gelmemesi meselesi değil, asıl mesele, sorun vuku bulduğunda, çözümü konusunda üreticinin ve onun temsilcilerinin takınacağı tutum meselesi...
    Alfanın sürekli bir markası var ama hyo da böyle bir durum yok şu anda, krank kırıldı diyelim fabrikadan almamız zor olabilir st kanuni olduğu için ama 250lik motorda 600lük arayanlarda böyle bir problem olabiliyor. Bende çok az duydum böyle kıran fazla zorlamadığımız sürece hiç bir sorun olmuyor şu ana kadar kullananlarda bilir.

  7. #7

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    krank sorunu özellikle 2006 modellerde çıkıyor şeklinde söyleniyor

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    Alıntı SkyCaptain18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakacaz artık bir çaresine bu aralar kafam çok karıştı parça olarak hyo da parça sıkıntısını bana en yakın olan 4-44 motor çözüyor herhalde birde hyo a göre st lerin fiyatları biraz yüksek ancak parça sıkıntısı yok bildiğim kadarıyla brrr ilede motoru bir soralım.



    Alfanın sürekli bir markası var ama hyo da böyle bir durum yok şu anda, krank kırıldı diyelim fabrikadan almamız zor olabilir st kanuni olduğu için ama 250lik motorda 600lük arayanlarda böyle bir problem olabiliyor. Bende çok az duydum böyle kıran fazla zorlamadığımız sürece hiç bir sorun olmuyor şu ana kadar kullananlarda bilir.
    bu hyosung'ın ST&kanuni olmasına niye bu kadar takılınıyor anlamıyorum. marka sadece türkiye'deki ismi itibarıyla st&kanuni oldu. yoksa aletler aynı aletler, dünyada halen aynı markayla satılıyorlar, aynı fabrikada, aynı işçi ve mühendislerce üretiliyorlar.

    "türkiye'de ismi değişti, parça temini zorlaştı" derseniz de alakası yok. ben hyosung motorum için lazım olan her parçayı, kuralkan.net'e girip bizzat kendim seçip, on-line satın alıyordum. hatta parçayı direkt adresinize göndermiyorlar, en yakınınızdaki kanuni bayisini seçiyorsunuz, oraya gönderiyorlar ve ordan gidip teslim alıyorsunuz. teslim alırken kimse size, "bu parçaları hyosung motora mı takacaksınız, st&kanuni'ye mi" diye sormuyor. soramaz da. sorarsa da onu ilgilendirmez. istersem hyosung'a takarım, ister honda'ya(!). istersem satın alır, dükkanın kapısında benzin döker yakarım, istersem alır koleksiyon yaparım, kimseyi bağlamaz. kaldı ki, satıcı kanuni de olsa canına minnet. para kazanamak üzere faaliyet gösteren ticari bir işletme müşteriye ayrım yapıp, parça satmaktan imtina eder mi? akıl var, mantık var... rahat olun, dert etmeyin. ister st&kanuni alın, ister hyosung alın. aynı kapıya çıkarsınız...

  9. #9
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    krank olayı artık forum efsanesi olmuş gördüğüm kadarıyla
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  10. #10

    Üyelik
    28 Mart 2010
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı aya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu hyosung'ın ST&kanuni olmasına niye bu kadar takılınıyor anlamıyorum. marka sadece türkiye'deki ismi itibarıyla st&kanuni oldu. yoksa aletler aynı aletler, dünyada halen aynı markayla satılıyorlar, aynı fabrikada, aynı işçi ve mühendislerce üretiliyorlar.

    "türkiye'de ismi değişti, parça temini zorlaştı" derseniz de alakası yok. ben hyosung motorum için lazım olan her parçayı, kuralkan.net'e girip bizzat kendim seçip, on-line satın alıyordum. hatta parçayı direkt adresinize göndermiyorlar, en yakınınızdaki kanuni bayisini seçiyorsunuz, oraya gönderiyorlar ve ordan gidip teslim alıyorsunuz. teslim alırken kimse size, "bu parçaları hyosung motora mı takacaksınız, st&kanuni'ye mi" diye sormuyor. soramaz da. sorarsa da onu ilgilendirmez. istersem hyosung'a takarım, ister honda'ya(!). istersem satın alır, dükkanın kapısında benzin döker yakarım, istersem alır koleksiyon yaparım, kimseyi bağlamaz. kaldı ki, satıcı kanuni de olsa canına minnet. para kazanamak üzere faaliyet gösteren ticari bir işletme müşteriye ayrım yapıp, parça satmaktan imtina eder mi? akıl var, mantık var... rahat olun, dert etmeyin. ister st&kanuni alın, ister hyosung alın. aynı kapıya çıkarsınız...
    Kardeşim neden bu kadar sinirleniyosun sakin ol site için teşekkür ederim bu arada burayı bilmiyordum. Yani bize 2007 Hyo yolu gözüktü sonunda

    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    krank olayı artık forum efsanesi olmuş gördüğüm kadarıyla
    Kardeşim efsane olarak bişey diyemem ama bi gün yolda giderken elimize alırsak krankı o zaman kötü olur diye önlem için konu açıyoruz ha sen kırar mısın dersen zaten başlangıç olarak alacaz motoru öyle redline felanla işimiz olmaz yavaş yavaş gideriz ister arkadan kornaya bassınlar ister küfür etsinler bir motoru sürekli değiştirip yenileyemeyiz. Bu hyo yu bile zorlukla alacaz.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    Alıntı SkyCaptain18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim neden bu kadar sinirleniyosun sakin ol site için teşekkür ederim bu arada burayı bilmiyordum. Yani bize 2007 Hyo yolu gözüktü sonunda



    Kardeşim efsane olarak bişey diyemem ama bi gün yolda giderken elimize alırsak krankı o zaman kötü olur diye önlem için konu açıyoruz ha sen kırar mısın dersen zaten başlangıç olarak alacaz motoru öyle redline felanla işimiz olmaz yavaş yavaş gideriz ister arkadan kornaya bassınlar ister küfür etsinler bir motoru sürekli değiştirip yenileyemeyiz. Bu hyo yu bile zorlukla alacaz.
    yok yahu, sinirlenmiyorum. seni cesaretlendirmek adına anlatım tarzımı biraz kışkırtıcı hale getiriyorum. özetle boşver sağdan soldan duyduklarını. sınıfında alınabilir ve binilebilir en iyi makinelerden birisidir. hatta daha da iddialıyım, fiyat/fayda oranında sınıfının binilebilir tek makinesidir.

  12. #12

    Üyelik
    28 Mart 2010
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı aya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok yahu, sinirlenmiyorum. seni cesaretlendirmek adına anlatım tarzımı biraz kışkırtıcı hale getiriyorum. özetle boşver sağdan soldan duyduklarını. sınıfında alınabilir ve binilebilir en iyi makinelerden birisidir. hatta daha da iddialıyım, fiyat/fayda oranında sınıfının binilebilir tek makinesidir.
    Teşekkürler bu arada hyo nun sol kolu ile st nin sol kolu aynı değil herhalde doğru mu hyoda jikle var st de yok.

  13. #13
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Redline da sürdüğün her motorda daha doğrusu kesici olmayan her (japon italyan farketmez) motorda krank gidebilir. GT nin sorunu sadece devir kesicisinin olmaması...
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  14. #14
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    gt nin krankı kıran yatak sardıran yalnızca 2 kişi değil en az 20 kişi var.ama satış adedine vurursan çok bişey değil 20 kum gibi motor var piyasada
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    Alıntı SkyCaptain18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler bu arada hyo nun sol kolu ile st nin sol kolu aynı değil herhalde doğru mu hyoda jikle var st de yok.
    bir takım farklar elbetteki var. hyosung'ların tamamı karbüratörlü, st&kanuni'lerin tamamı enjeksiyonlu. bundan kaynaklı farklar var tabiki. ama şunu da belirtmek lazım ki, bu karbüratör-enjeksiyon durumunun hyosung-st&kanuni marka ismiyle bir alakası yok. sadece zamanlama olarak denk düşmüş. yani üreticinin karbüratörden enjeksiyona geçmesi ile, türkiye'de distribütör değişimi aynı döneme zamanlama olarak denk gelmiş. yoksa kanuni işin içine girmese de, global motorla ve hyosung markasıyla devam edilse de, bu değişim olacak ve yollarda karbüratörlü hyo'lar ile enjeksiyonlu hyo'lar olacaktı. ben öyle biliyorum...

  16. #16
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    1893 km uzun ve yorucu bir yolculuğa gt250 r ile çıktım.. çıkarken kafamda bir çok sorun vardı... yüklü motorum ve sıcağa meydan okuyan ben varım.. foruma konuda açıp resimleride atmıştım... çok zorlamama ve motoru sıkıştırmama rağmen beni üzmedi.. maşşallah hiç bir sorun açmadı... yakıtı resmen kokladı ve bir çok kişi şaşırdı.. anladım ki bu motor kötü değil.... bu yorumu yapmam sadece uzun yolda aldığım artı nottan kaynaklı değil.. şehir içi kısa mesafede ne olduğu anlsılmaz... 3 saat 6 saat sırtından inmeden sadece benzin almak için durduğunda anlarsınki işini yapmış....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:23 ----------

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...si-eksisi.html


    al sana link te atayım...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  17. #17

    Üyelik
    28 Mart 2010
    Şehir
    Çankırı
    Garip bir soru olacak ama cahilliğimden karbüratörlü makinaya enjeksiyonlu parçalar taksak bişey olur mu? Tahminimce olmaz ama işte cahilliğimden.
    @TEKTEKER_RAMÇO
    seninde yol topicine baktım iyiymiş yani güzel gitmişin bizim buralardan[Çankırıdan] geçtin mi yoksa çorumdan sonra ankara üzerinden otobandan mı gittin?

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    Alıntı SkyCaptain18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Garip bir soru olacak ama cahilliğimden karbüratörlü makinaya enjeksiyonlu parçalar taksak bişey olur mu? Tahminimce olmaz ama işte cahilliğimden.
    her parçasını takamazsınız zaten. karbüratör ya da enjeksiyon farkında besleme ve ateşleme üniteleri ve bir kaç yan ünite-parça farklıdır. ne işlev olarak ne teknik olarak ne de fiziki olarak birbirlerinin işin yapmayacakları gibi birbirlerini karşılamazlar bile. hatta sistemler arası farkta bir çok parça diğerinde yoktur. ama bu motor tamamen farklıdır anlamına gelmiyor. ortak olan bir çok da parça mevcut...

  19. #19

    Üyelik
    28 Mart 2010
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı aya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her parçasını takamazsınız zaten. karbüratör ya da enjeksiyon farkında besleme ve ateşleme üniteleri ve bir kaç yan ünite-parça farklıdır. ne işlev olarak ne teknik olarak ne de fiziki olarak birbirlerinin işin yapmayacakları gibi birbirlerini karşılamazlar bile. hatta sistemler arası farkta bir çok parça diğerinde yoktur. ama bu motor tamamen farklıdır anlamına gelmiyor. ortak olan bir çok da parça mevcut...
    Verilen bilgiler doğrultusunda tek bir soru soracam 2007 hyo mu yoksa 2008 st mi ? Enjeksiyon felan işler değişti

  20. #20
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    Alıntı SkyCaptain18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Verilen bilgiler doğrultusunda tek bir soru soracam 2007 hyo mu yoksa 2008 st mi ? Enjeksiyon felan işler değişti
    ya bukadar düşünecek ne var allah aşkına makine aynı makine st olarak satılanı biraz daha ileri teknoloji olarak enjeksiyon koymuş başkada farkı yok zaten nasıl olsunki üretici firma aynı......satıcı farklı..bunu anlayabiliyormusunuz.....
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)