Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

RACE Sınıfında motor eksikliği varmıdır?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    harbiden var bi ayak hortlak vaar kaçııın
    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Cyberm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Şehir
    Samsun
    Alıntı bathu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    harbiden var bi ayak hortlak vaar kaçııın
    Sen heç konuşma sinopa gelin misafirmis olun dersiniz sonrada kaçarsınız gelince...
    Her Lafa Verecek Cevabım Var, Ama Bir Lafa Bakarım Lafmı Diye, Birde Lafı Söyleyene Bakarım ADAM'mı Diye...

  3. #23

    Üyelik
    01 Eylül 2007
    Şehir
    BAYBURT
    Motosikleti
    rmz 200 gy
    10 lıra verıp 250 kawa alana kadar 2ci el 10 lıraya 1000 cc cıvarı kawa alırım
    fatih.met bunu beğendi.
    !! ÖLÜ VE YAKIŞIKLI OLACAGIMA CANLI VE ÇİRKİN OLAYIM !! ::tutkuy::

  4. #24
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Bence Race alanlarin gözü zaten yukarda oldugu icin 400 alsa bile aklinda 1200 falan vardir o yuzden once baska seye binip 600 binmis olmak onlari daha cok tatmin edecektir.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  5. #25
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence Race alanlarin gözü zaten yukarda oldugu icin 400 alsa bile aklinda 1200 falan vardir o yuzden once baska seye binip 600 binmis olmak onlari daha cok tatmin edecektir.
    Bu genellenebilir mi bilinmez ama 250 cc beni hayli hayli kesiyor. (gerçi insanın fıtratı itibariyle gözü yükseklerde olur genelde;rahatsa daha rahatını ister,hızlı ise daha hızlısını ister(arabada,motorda, vs.'de))
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  6. #26

    Üyelik
    10 Haziran 2007
    Buyrun size CBR 250F Sport biraz hayal kuralım üretilseydi nasıl olurdu

    Own The Race Track:bounce:

  7. #27
    alperiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    125 zn, cbr 600f
    bencede gt 250 r modeline japonyadan rakipler çıkmalı.. biraz piyasa şenlenir

  8. #28
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    Alıntı Cyberm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen heç konuşma sinopa gelin misafirmis olun dersiniz sonrada kaçarsınız gelince...
    kim kaçtı sen geldin mi? sinop'a biz mi ağırlamadık kim kaçtı ulem geçen sezon her pazar samsundaydık biz bee gonuşturma beni allahım yarabbin yaw siz yoksunuz piyasada bi son zamanlarda musti eşlik etmeye çalıştı okadar
    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim

  9. #29
    çaylakcıbır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2009
    Şehir
    -Didim
    Motosikleti
    CBR 125 - Ninja 250R - -GSR 600 - CRF250 L
    arkadaşlar bu zxr 250 ne zaman çıktıki.. şu anda piyasada var zaten benmde almayı düşündüğüm bi motor...
    Onur.. Huzur.. Gurur..

  10. #30

    Üyelik
    26 Eylül 2009
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    Mondial 150KN
    AMAN ABİCİM bence çıkmasın çünkü niye derseniz 250 cc ve 400cc lik makinalar çıkarsa bunlara talep daha çok artacaktır doğal olarak 600 cc lik ve 1000cc lik makinaların fiyatları kat kat yükselecektir buda bizim bu motorları almamızı zorlaştırır tmm haklısın 250cc lik motorlar çıksın ama bi 600 cc motorun yerini tutacağını ve aynı sesi çıkartacağını zannetmiyorum

  11. #31
    ersinkecis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara 48_Yaşında
    Motosikleti
    2020 model Bajaj Dominar 400 UG
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu 250 cc lik canavarlardan birini tanıtayım; 10,000 liraya yenisi satılsa kesinlikle alacağım bir motor(ama maalesef yok, 99 da üretimden kaldırıldı), kawasaki zxr250 :


    250 cc, 4 silindir, 4 zamanlı, 45 bg @16000 rpm, turbolu, 18.000 devir üreten küçük cc li ama marifeti çok büyük bir alet.
    siz böyle bir motor almak istemezmiydiniz.
    oncelikle motordan fazla anlamadigimi soylemek isterim. ancak iyi bir internet kullanicisi olarak arastirdim ancak TURBO olmadigini ogrendim bu makinenin:
    http://www.bikez.com/motorcycles/kaw...ninja_1991.php

    turbo yu duyunca zaten sasirmistim. zira turbolu olarak uretilen seri uretim bir motosiklet yok diye biliyordum. sonradan modifiye yapip turbo vs. ekleyenler oluyor ancak fabrikasyon olarak turbo ile uretim bandindan cikan bir motor yok.

    45hp olmasinin sirri sanirim biraz da 19000 rpm e kadar devir cevirebiliyor olmasinda vb. gibi farkliliklarda yatiyor diye dusunuyorum.

    ek olarak bu cihazin uretimi durdu ancak KAWASAKI 250R adiya bunun halefi olan cihaz halen uretimde. en son 2010 modelini bulabilirsiniz bayilerde.
    http://www.bikez.com/motorcycles/kaw..._250r_2009.php

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:03 ----------

    az once rastladim. Hyosung GT250R i ufak bir modifiye ile 45hp e cikartmislar:
    http://tinyurl.com/ycrrarc
    https://ersinkecis.blogspot.com

  12. #32
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı ersinkecis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oncelikle motordan fazla anlamadigimi soylemek isterim. ancak iyi bir internet kullanicisi olarak arastirdim ancak TURBO olmadigini ogrendim bu makinenin:
    http://www.bikez.com/motorcycles/kaw...ninja_1991.php
    45hp olmasinin sirri sanirim biraz da 19000 rpm e kadar devir cevirebiliyor olmasinda vb. gibi farkliliklarda yatiyor diye dusunuyorum.
    eğer turbolu yazmışsak biryerde turbo ibaresini görmüşüzdür muhakkak.
    250cc 4 zamanlı bir motorun 19.000 devire çıkabilmesi ve diğer üreticilere göre 5 hp daha fazla güç üretebilmesinin başka bir yolunu biliyorsan sen söyle.

    turbo yu duyunca zaten sasirmistim. zira turbolu olarak uretilen seri uretim bir motosiklet yok diye biliyordum. sonradan modifiye yapip turbo vs. ekleyenler oluyor ancak fabrikasyon olarak turbo ile uretim bandindan cikan bir motor yok.
    yanlış hatırlamıyorsam aprilia af1 futura, exup lı olarak üretiliyordu.

    ek olarak bu cihazin uretimi durdu ancak KAWASAKI 250R adiya bunun halefi olan cihaz halen uretimde. en son 2010 modelini bulabilirsiniz bayilerde.
    bunu yazdık zaten

    az once rastladim. Hyosung GT250R i ufak bir modifiye ile 45hp e cikartmislar:
    http://tinyurl.com/ycrrarc
    palavra! 11.000 d/d 160 kmh süratte ciddi manada krankı zorlanan bir motordan bahsediyoruz.

  13. #33
    ersinkecis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara 48_Yaşında
    Motosikleti
    2020 model Bajaj Dominar 400 UG
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer turbolu yazmışsak biryerde turbo ibaresini görmüşüzdür muhakkak.

    yanlış hatırlamıyorsam aprilia af1 futura, exup lı olarak üretiliyordu.

    palavra! 11.000 d/d 160 kmh süratte ciddi manada krankı zorlanan bir motordan bahsediyoruz.
    hocam gormussundur ben sana "gormemissindir" demiyorum. ama sonradan turbo uygulanabiliyor. yanlis miyim? turbo derken gercek turbo...

    exup basit ifadeyle izah etmek gerekirse: egsoz kelebegi!
    cikan gazi azaltir veya cogaltir...

    turbo ise sudur: egsoz gazinin tahrikiyle yuksek hizda donen turbinin calistirdigi hava pompasi vasitasiyla yanma odasina normalden daha fazla oksijen gider ve yanma islemi yuksek verimle gerceklesir.

    yani sistemler birbirinden cok farkli... exup ta faydali elbette. dusuk devirlerde kelebegi kapatarak ferah gaz cikisi engelleniyor ve motor icindeki kompresin (artmasi saglanmiyor, aslinda) azalmasi engelleniyor. bu sayede her devirde orantili bir guc-tork egrisi elde ediliyor.

    gercek "TURBO" uygulamasi atmosferik sistemle calisan bir motorda %30-%40 civarinda guc artisi saglar. 29hp lik bir motora (orn: GT250R) uygulansa ortalama (29/100)*35=10hp civarinda guc artisi saglar.(*)

    (*) modifiye uygulamalarinda beygir ve tork artisiyla birlikte motor ve yuruyen aksamdaki bircok komponentte buna bagli olarak degistirilir, guclendirilir. suspansiyondan, frenlere varincaya kadar. aksi halde motorun veya yuruyen aksamin bazi organlari artan guce dayanamayarak elinize gelir...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:00 ----------

    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amacım acaba siz de benim gibi hissediyormusunuz ve madem hepimiz böyle hissediyoruz üreticiler neden bu talebi karşılamıyorlar sorusunun cevabını bulmak.
    herneyse... sadede gelecek olursak ben de ayni fikirdeyim. otomobilde 20 yillik tecrubenin ustune motora baslamak istedik. ancak 125 var 250 var sonrasi bosluk ve 600 var 1000 var 1300 var.

    benim gibi motosiklet tecrubesi az olanlar icin sanki aradaki birkac basamagi cikartmislar, söküp atmislar ve hadi su merdivenleri cik diyorlar gibi geliyor. kullananlardan ogrendigimiz kadariyla da 250 den 600 e gecis 125 ten 250 ye gecis gibi kolay olmuyormus.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:07 ----------

    636hp lik Turbo Hayabusa: http://www.youtube.com/watch?v=7IUone3p5Tw
    413km/h lik Turbo Hayabusa: http://www.youtube.com/watch?v=rOWhtVuccMI
    (turbo nun kompres oranini arttirdikca beygir ve tork artiyor. tabi motor da daha cok yipraniyor)
    https://ersinkecis.blogspot.com

  14. #34
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    sportbike kullancısı & beğenicisi olup 250cc nin yetmediği ama 600cc yi fazla bulan insanlar var, biri benim.
    boşluk ciddi; 30 hp den direk 100 hp ye geçiyorsun, süpersport alayım dersen 120hp.
    ya arada er-5, gs500 gibi farklı türden bir ara motorla boşluk doldurulacak, veya direk geçilecek (bu tehlikeli bir yol)

    subarunun 1 yıldan fazla bir süredir 500cc tek silindir 50 hp bir motor projesi vardı
    hatta resimleri dolaştı internette:
    http://mefast.com/Macromover/NY/Subaru/Subarus.jpg
    ama bir ses seda yok epeydir.

    japonlar tekrardan 400cc motor üretimine başladılar (galdius 400, cb400 )ama iç piyasaya yönelik çıkarıyorlar bu motorları.

  15. #35

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD
    Başlık hortlatıcam çok özür dilerim ama dayanamayacağım Bu kadar duası makbul arkadaşların başlığına denk gelince google'dan dayanamadım

    Bu başlığın açıldığı zamanlarda malum yeni 250 cc racing motorlar hayaldi, ama gerçek oldu

    Madem öyle 600'lüklerin hızından ve yakıt tüketiminden korkan, başlangıç motoru olarak tasarlanan 250'likleri de pas geçme niyetindekilerin biricik duası; 2 veya 3 silindirli 400 cc 'lik racing motorları da yakın zamanda caddelerde görebilmektir sanıyorum Artık Japonlar mı yapar, İtalyanlar mı yoksa İngilizler mi bilmiyorum ama inanırsak olur bence

  16. #36
    SessizGezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    suzuki address
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bencede 250 cc honda veya yamaha çıkarmalı.çoook satar..başta ben alırım
    sırada okadar cok bekleyen varki :;
    uzaklar yolcusu.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler