Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2161
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı patriote adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hazır elin değimişken kodları da çöz de bakalım şu işin Algoritmasına.
    Ben beceremedim.
    Yaparız, Türk Komander.
    Dünyaya nam salarız.
    Yangın tüpünden, nos görünümlü alet icat eden vatandaşlarımız oldukça sırtımız yere gelmez.

    Kendin monte edeceksin anladım da,
    sonuçları nasıl göreceksin?
    Yani işe yarayıp yaramadığını nerden anlayacaksın?
    Tabii işe yarayıp yaramadığını anlamanın başka yolu da var ama; o yol için Türkiye'nin yolu yok.
    Eğer bu teklif ticari bir proje olarak müşterimden gelmiş olsaydı cidden yüksek bir bütçe çıkardı, ama emin olun o satılandan her yönüyle daha iyi bir şey olurdu.

    Ayrıca powercommander içersinde algoritma denilebilecek bir kod olmadığı şüphesiz ama öyle sanmanızı bilinçsiz tüketici kapsamında normal karşılıyorum

    Ör. bir Türk doktor beyinleri açtığında ne kadar NOS tüpü gibi boyuyorsa, bende konu elektronik olunca etrafı o kadar boyuyorum.

    Açıkcası ordan bakınca Türkiye'yi Tanzanya sanmanıza gerçekten çok üzüldüm, malesef bu tür konularda aldık başımızı gidiyoruz.

    Son sorunuza yani bir bakıma konuya dönersek...

    İlgili firma zaten benim kullandığım egzost ve hava filtresi takılı bir 1000RR'i dyno üzerine çıkartıp, en iyi sonuç için bir konfigrasyon dosyası oluşturmuş.(daha önce yazmıştım)

    Test kısmına gelince, egzost değişimi esnasında çıkartmak zorunda kaldığım egzost kelebeği yüzünden motorun düzensiz çalışmaya başladığını nasıl hissediyorsam, eski düzenine döndüğünüde hissederim, bunu extra beygir gücü için değil, düzenli çalışmasını sağlayarak motorumu korumak için istiyorum.
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2162
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Arkadaşlar merhaba,

    Uzun zamandır düşündüğüm kafamı meşkul eden bazı şeyler var ve bu sorumu bu başlık altında yazmamın isabetli olacağına karar verdim;

    Bildiğimiz gibi motosiklet korumalar olmadan binilmesinin akıllılık sayılmadığı bir ulaşım ve zevk aracıdır.

    Ama bu güne kadar çeşitli forumlarda okuduğum kaza haberlerinde motosiklet kullanıcılarının felç de kaldığını gördüm. (Bunu düşünmek dahi tüyler ürpertici).

    Şimdi merak ettiğim konu şu; bir motosiklet kullanıcısı tüm güvenlik önlemlerini hakkıyla yerine getirdikten sonra; kask, eldiven, bot, dizlik, pantalon, sırt koruması vs... bir kaza durumunda bunlar kullanıcının vücudunu ne ölçüde koruyor.

    Yada söyle diyebilirim; omurga koruması kaza anında kişinin omurgasını yeterli oranda koruyamıyormu?

    Kaza anı derken 200km/h ile gerçekleşen kazadan tabi ki bahsetmiyorum. Hız sınırları içinde ortalama 90-100km/h ile gerçekleşen bir kaza üzerinde düşünüldüğü taktirde sonuç nasıl gerçekleşebilir.


    Bu konudaki düşünce, yorum ve tecrübelerinizi bekliyorum.
    Saygılar.

  3. #2163
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Güzel bir soru Bilginozi;
    Üzerimizdeki korumaların bir kaza anında bizi koruyup korumayacağı şeklinde genel bir yaklaşım yanlış olur.

    Çünkü kazanın oluş şekliyle korumaların devreye girmesi ve görevini yapması arasında doğrudan bir ilişki vardır.

    Kaza nasıl olmuş? sorusunun cevabına göre bir bakış açısı yakalamak lazım.
    Eğer satte 90 km/h hızla giderken düşerseniz, kaskınız kafanızı çarpma durumunda görevini yüzdeyüze yakın bir başarıyla yerine getirecektir.

    Keza diğer korumalarınız da öyle.
    Ama aynı hızla bir nesneye çarparsanız, nasıl çarptığınız ve nasıl düştüğünüz gibi kriterler devreye giriyor.

    Tüm korumalarımız belli bir seviyeye kadar bizi korur.
    Eğer çarpışma şiddeti bu seviyenin üstündeyse, gerektiği gibi korumayacaktır.
    Fakat yine de faydası olur.

    Tabii burada bahsedilen koruma gereçleri, standartlara uygun gereçlerdir.
    Yani işporta tezgahından alınmış ucuz malzemelerden bahsetmiyoruz.

    Benim dikkat etmenizi istediğim bir nokta var.
    Bu nokta kaza değerlendirmelerinde gözden kaçırılıyor.

    Örneğin forumumuzda da videolarını izlediğimiz bir çok kaza da aşırı sürat deyimini kullanıyoruz.

    Oysa çarpışma anı yüksek süratler de olmaz.
    Eğere kilitlenmediyseniz, genellikle frene asılırsınız.
    Yani 90km/h hızla giden bir sürücünün çarpışacağını anlayıp frenlere asılmasıyla, çarpışmanın gerçekleşmesi arasındaki (1-2 saniyedir) geçen sürede, araç 50km/h ve altındaki hızlara iner.
    Yani o bizim yorum yaptığımız,
    "abi feci süratliydi, hızla geldi vurdu"
    dediğimiz kazaların çarpışma anı genellikle çok çok daha düşük süratlerde gerçekleşmektedir.

    Bunu tüm sürücü arkadaşların aklında tutmasında büyük fayda var.
    Yani süratli değilim, 50km/h hızım var gibi gerekçeler dalgınlığa yol açmamalı.

    O videolarda gördüğünüz sürücünün yaralandığı kazalar bu hızlarda gerçekleşmektedir.

    Sürüş kıyafetlerinizi alırken, şıklığından ziyade, mukavemet değerlendirmelerine bakarsanız ve kaliteli malzemeler edinirseniz, şansınız her zaman fazla olacaktır.
    Pahalı ya da marka mal en kaliteli mal demek değildir.

    Korumaları test etmek gibi bir şansımız yok maalesef.
    Bunu test etmek demek, her testte ölümle burun buruna gelmek anlamına geliyor.
    Ama yapılan testlere ve oluşan durumlara bakarak isabetli seçimler yapabiliriz.

    Kedi gibi dokuz canlı olmadığımızdan, tek can hakkımızı sonuna kadar kullanmaya özen göstermekte fayda var diyorum.

  4. #2164

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - Beyoğlu
    Motosikleti
    tabanvay
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Uzun zamandır düşündüğüm kafamı meşkul eden bazı şeyler var ve bu sorumu bu başlık altında yazmamın isabetli olacağına karar verdim;

    Bildiğimiz gibi motosiklet korumalar olmadan binilmesinin akıllılık sayılmadığı bir ulaşım ve zevk aracıdır.

    Ama bu güne kadar çeşitli forumlarda okuduğum kaza haberlerinde motosiklet kullanıcılarının felç de kaldığını gördüm. (Bunu düşünmek dahi tüyler ürpertici).

    Şimdi merak ettiğim konu şu; bir motosiklet kullanıcısı tüm güvenlik önlemlerini hakkıyla yerine getirdikten sonra; kask, eldiven, bot, dizlik, pantalon, sırt koruması vs... bir kaza durumunda bunlar kullanıcının vücudunu ne ölçüde koruyor.

    Yada söyle diyebilirim; omurga koruması kaza anında kişinin omurgasını yeterli oranda koruyamıyormu?

    Kaza anı derken 200km/h ile gerçekleşen kazadan tabi ki bahsetmiyorum. Hız sınırları içinde ortalama 90-100km/h ile gerçekleşen bir kaza üzerinde düşünüldüğü taktirde sonuç nasıl gerçekleşebilir.


    Bu konudaki düşünce, yorum ve tecrübelerinizi bekliyorum.
    Saygılar.
    bu kısım işin esprisi ciddi cevabımı daha sonra hazırlicam şimdilik üşendiğimden böyle saçma bi şekilde değiniyimdedim hatta bu mesajı gödnersemmi diye düşünüyorum


    esasında düz mantık basit sevap vermek birazda makaraya almak gerekirse bizim bi arkadaş artık biz ona Pertekin diyoruz esas adı ertekin onu korudu standart mont ve shark kask gerçi pertekinde maşallah tosun gibi eleman

  5. #2165

    Üyelik
    04 Şubat 2008


    piste gidelim iğzmire gidelim piste gidelim bende motosiklet kiralayıp yarışayım piste gidleim izmire gidelim
    god is busy ! can i help you!

  6. #2166
    screamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2008
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    X max Momo
    bizdede 200 luk racer war ama senınkının yanında pek bıı sonuk durur be insallah bı kac sene snra

  7. #2167
    dinmeyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    1000 RR 8
    aYe

    efe hayırlı olsun power commander ın : ) yakışır babama : ))

    power commander ı KORLAS getiriyor, göztepe KORLAS bu konuda eğitim almış mühendis çalıştırıyor her türlü sorunun cevabını bilir ama yardımcı olur mu bilmiyorum. motoru dyno ya sokmaya karar verirsen bi tel çak beraber gidelim benim 1000 RR a da baktırırız belki fiyatta da indirim yaparlar.

    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Uzun zamandır düşündüğüm kafamı meşkul eden bazı şeyler var ve bu sorumu bu başlık altında yazmamın isabetli olacağına karar verdim;

    Bildiğimiz gibi motosiklet korumalar olmadan binilmesinin akıllılık sayılmadığı bir ulaşım ve zevk aracıdır.

    Ama bu güne kadar çeşitli forumlarda okuduğum kaza haberlerinde motosiklet kullanıcılarının felç de kaldığını gördüm. (Bunu düşünmek dahi tüyler ürpertici).

    Şimdi merak ettiğim konu şu; bir motosiklet kullanıcısı tüm güvenlik önlemlerini hakkıyla yerine getirdikten sonra; kask, eldiven, bot, dizlik, pantalon, sırt koruması vs... bir kaza durumunda bunlar kullanıcının vücudunu ne ölçüde koruyor.

    Yada söyle diyebilirim; omurga koruması kaza anında kişinin omurgasını yeterli oranda koruyamıyormu?

    Kaza anı derken 200km/h ile gerçekleşen kazadan tabi ki bahsetmiyorum. Hız sınırları içinde ortalama 90-100km/h ile gerçekleşen bir kaza üzerinde düşünüldüğü taktirde sonuç nasıl gerçekleşebilir.


    Bu konudaki düşünce, yorum ve tecrübelerinizi bekliyorum.
    Saygılar.
    arkadaş kaliteli bir tulum/kask/bot/eldiven kullanımında kazalarda olabilecek sonsuz olasılık arasından 2 adet seçip genelleme yaparsak:

    1. çarpma yok : düştükten sonra durana kadar hiç bir yere çarpmadın. burada sana zarar verebilecek etken düştükten durana kadar maruz kaldığın sürtünmedir ki söz konusu korumalar sürtünmeye karşı son derece etkilidir. bu şekilde 100 km ile de düşsen bile sürtüne sürtüne durursun sonra kalkar sigaranı yakarsın.

    2. çarpma var

    işte kardeşim korumalar çarpmaya karşı yumurtaya sarılmış peçete kadar güven verir.
    a. motosikletten düşerken asvalta çarptın (high side). kırık olması kuvvetle muhtemel.
    b. düştükten sonra elektrik direği/bariyer vs çarptın. ölüm/ağır yaralanma

    çarpma da hızın düşük olması da yeterli güvence değil. yolun kenarındaki direğe 30 km lik bir hızla çarpma boyun kırılmasına sebep olabilir.
    sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?

  8. #2168
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı dinmeyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aYe

    efe hayırlı olsun power commander ın : ) yakışır babama : ))

    power commander ı KORLAS getiriyor, göztepe KORLAS bu konuda eğitim almış mühendis çalıştırıyor her türlü sorunun cevabını bilir ama yardımcı olur mu bilmiyorum. motoru dyno ya sokmaya karar verirsen bi tel çak beraber gidelim benim 1000 RR a da baktırırız belki fiyatta da indirim yaparlar.
    Barış abicim malesef ellerinde yok, yani alamadım.

    Bu arada benim fikrim Dyno'ya çıkmak gerekmediği şeklinde, çünkü bu firma senin motoru senin egzost'un ve havafiltrenle zaten dyno'ya çıkarmış konfigrasyon dosyasını oluşturmuş, dyno myno felam uğraşma al yükle diyorlar.

    Gerçi hiç bir motor tamamen birbirinin aynı değil diyenler çıkıcaktır ama bu farkın tolerans bandı dyno cihazınınkinden çok daha dardır, dolayısıyla önemsenmemeli fikrindeyim.

    Temin kısmına gelince ebay'dan alacam bazı şeyleri(powercommander, grenaj, kaydırgan debyraj v.s.), şirapiş adresi olarak italyadaki arkadaşımın evini yazıyorum, hepsi toplanınca tırlarından birine koyup göndericek.

    İstersen sana da bir powercommander alırız kutuya sıkıştırırlar
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  9. #2169

    Üyelik
    04 Şubat 2008
    yav niye kimse sallamıyo izmire gidelim piste gidelim alooo
    god is busy ! can i help you!

  10. #2170
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Evet arkadaşlar,
    hem burayı bir dürtükleyip, canlandırayım,
    hem de son mesajımı yazmış olayım diye düşündüm ve gördüğünüz gibi de düşündüğümü gerçekleştirdim.

    Patriote denilen karaktere veda ediyorsunuz.
    Kendisi sizi çok sevmişti.
    İnşallah sizlerde onu sevmişinizdir.
    Ama ben burdayım bir yere gitmiyorum.
    Patriote gidiyor sadece.

    Anlayacağınız bir kullanıcı adı değişikliği olacak.
    Belli de olmaz, belki ben de değişirim.

    Kendinize iyi bakın..

  11. #2171
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    bari 1000 inci msjı atta öle deiştir be abicim
    GKN MOTORS

  12. #2172
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    her 1000 mesajınızda nick degistirme prensibiniz mi var üstadım

    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bari 1000 inci msjı atta öle deiştir be abicim
    Gokhancıgım aynı anda ( Erhannnnn Kaldır su 25 karakter seyini )
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  13. #2173
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barış abicim malesef ellerinde yok, yani alamadım.

    Bu arada benim fikrim Dyno'ya çıkmak gerekmediği şeklinde, çünkü bu firma senin motoru senin egzost'un ve havafiltrenle zaten dyno'ya çıkarmış konfigrasyon dosyasını oluşturmuş, dyno myno felam uğraşma al yükle diyorlar.

    Gerçi hiç bir motor tamamen birbirinin aynı değil diyenler çıkıcaktır ama bu farkın tolerans bandı dyno cihazınınkinden çok daha dardır, dolayısıyla önemsenmemeli fikrindeyim.

    Temin kısmına gelince ebay'dan alacam bazı şeyleri(powercommander, grenaj, kaydırgan debyraj v.s.), şirapiş adresi olarak italyadaki arkadaşımın evini yazıyorum, hepsi toplanınca tırlarından birine koyup göndericek.

    İstersen sana da bir powercommander alırız kutuya sıkıştırırlar
    Ben de bişeler attırabilir miyim kutuya

    Alıntı patriote adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar,
    hem burayı bir dürtükleyip, canlandırayım,
    hem de son mesajımı yazmış olayım diye düşündüm ve gördüğünüz gibi de düşündüğümü gerçekleştirdim.

    Patriote denilen karaktere veda ediyorsunuz.
    Kendisi sizi çok sevmişti.
    İnşallah sizlerde onu sevmişinizdir.
    Ama ben burdayım bir yere gitmiyorum.
    Patriote gidiyor sadece.

    Anlayacağınız bir kullanıcı adı değişikliği olacak.
    Belli de olmaz, belki ben de değişirim.

    Kendinize iyi bakın..
    Aman dedim noluyor yahu...Nedir bu nick deişim fırtınası..
    AKIN FİDAN

  14. #2174

    Üyelik
    04 Şubat 2008
    hayırlara akımlara vesile oldum patron kovalayacak bizleri
    god is busy ! can i help you!

  15. #2175

    Üyelik
    09 Kasım 2007
    bende geldım..gercı 15 gundur mtorsuzum bır kac ay daha olmıcak ama ara vermeyelım...dedım...bende kawa cıyım dostlar...zx6 ım vardı...artık yok.. ..ama hayırlısı ıle tekrar olucak yaz sonu...hemde bu kez yatak sarmıcak...isallah

  16. #2176
    heLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2003
    Şehir
    istanbuL
    Motosikleti
    07' GSX-R 600
    Bende bi racing kullaniciyim arkadaslar, 600 rr im var. Sitede racing kullanan kac uye var ? Tahmini ?
    Suzuki [B]GSX-R 600[/B] '07
    [B]2[/B] Fast [B]4[/B] You

  17. #2177
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Alıntı heLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bi racing kullaniciyim arkadaslar, 600 rr im var. Sitede racing kullanan kac uye var ? Tahmini ?
    hoşgeldın hell ve tentaBlack , bır ss toplantısı olursa sizleride beklerız artık, bu arada sitede fazla ss'çi yok ama en az 8-9 kişi varız (yakın tanıdıklarım). bunların en az 6 tanesı hondacı.



    SS'ciler hangi lastiği kullanıyor. yakında lastık alacam yorumlarınızı beklıyorum. kullanıcı yorumları önemlı. sizce lastiğinizin dezavantajları ve avantajları nedir. aklıma gelen bir kaç marka
    Pirelli
    1.corsa 3
    2.supercorsa pro
    3.Rosso
    Michelin
    1.pilot power
    2.pilot road
    3.pilot sport
    Bridgstone
    1.BT-014
    2.Bt-020
    3.Bt-56
    4.BT-012ss
    Dunlop
    1.qualifier
    metzler
    1.Racetec K3
    2.Sportec M3
    3.SPORTEC M1
    4.ME Z3 RACING


    ben dunlop ve michelin kullandım. her sene yeni lastik modellerı çıktıgı için takıp edemıyorum etsemde ne kadar ıyı bır lastık bakarak anlayamıyorum. . hepsının sitesine girince aynı seyı yazıyorlar. yuksek performanslı ıslak zemınde ıyı yol tutar falan fılan. bakalım sızlerın yorumları nasıl.

    bu sefer çift hamurlu bır lastık denemek istiyorum. çok duydum okudum ama kullanmadan bılemıyorsunuz. aranızda kulllanan varsa yorumlarını merak edıyorum.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  18. #2178
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Edy bu lastik konusuna değinmen güzel olmuş, benimkilerde bitti bitecek ve bende aynen ne alacağımı bilmiyorum.

    Hepsi benim ürünüm en iyisi diyor, bakalım bizden kullananlar ne diyorlar
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  19. #2179
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Edy bu lastik konusuna değinmen güzel olmuş, benimkilerde bitti bitecek ve bende aynen ne alacağımı bilmiyorum.

    Hepsi benim ürünüm en iyisi diyor, bakalım bizden kullananlar ne diyorlar
    kullanım amacına göre lastik seçmek gerekır dıye düşünüyorum. pistte çok çıkıyorsan pist lastiği, cadde de kulanıyorsan daha uzun ömürlü bir lastik ama aynı zamanda ıyı bir yol tutuşu. kimi lastik ıslakta çok başarılı. kimisi çok cabuk ısınıyor fakat cabuk bıtıyor. herkes kullandıgı lastiğin özelliklerini yazıp bızımle paylaşırsa lastik almak isteyen kendıne en uygun lastiği secmesı daha kolay olur. kötü lastık gercekten yok artık bütün lastikler iyi ama kişinin isteklerine en uygun olanı önemli. herkes yorumlarını o şekilde yaparsa iyi olur. dinmeyen(barış) son zamanlarda farklı lastikler kullandı. kendısınden detaylı bir lastik yazısı bekliyorum. bildiğim kadarıyla bridgstone'nun bir çok modelını kullandı ve şu anda michelin 2ct kulanıyor.
    lastiğinizin ömrü ne kadar?
    ıslak zeminde nasıl yol tutuşu
    kuru havada nasıl?
    çabuk ısınıyormu?

    lastik konusunda aklımıza gelen konuları paylaşalım.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  20. #2180
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Edy merhaba.
    Bildiğim kadarıyla Almancan var.
    Aşağıdaki test bir Alman dergisinden.


    Benim ilave edeceğim bir kaç şey var sadece.
    Kullanım şekline göre tercihini sen yap.

    Öncelikle benim tavsiyem 3 marka üzerinde durman.
    Metzeler,Michelen, Bridgestone

    Pirelli kötü lastik diye bir iddiada bulunmayacağım ama bu üç marka varken bana göre son tercih.
    Fakat Pirelli diğer motosiklet türlerinde bir hayli tutulan başarılı bir marka.

    Bir diğer konu lastiklerin ısınma süresi.
    Bu da kullanım şeklinle ilgili bir konu. Çabuk ısınan lastik doğal olarak çabuk soğuyor. Yani trafikte çok dur kalk yapıyorsan uzun süre ısısını muhafaza edebilen lastik tercih etmeni tavsiye ederim.

    Son ekleyeceğim konu da lastik ömrü.
    Yumuşak lastikler daha güvenilir lastiklerdir. Ama çabuk biterler....
    Yani iş birazda maddi durumunla ilgili.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler