Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1501
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Yakın zamanlarda 2008 model CBR1000RR tanıtılmaya başlanacakmış. bir siteden okuduğuma göre biraz daha kilo vermiş bir şekilde karşımıza çıkacakmış( 2007 cbr600rr'da olduğu gibi ) . 2008 modellerinde daha fazla teknoloji kullanılacağı konuşuluyormuş gelecekte rakipleriyle başedebilmek için. 2007 model gsxr1000'lerde olan yeni teknolojinin( 3 ayrı güç seçebilme özelliği) 2008 model cbr1000rr'da da kullanılacağı söyleniyor. bakalım yeni 1000rr nasıl olacak
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1502
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    2008 1000RR'ı çok merak ediyorum. 600cc ye geçmek istesem de 1000cc'nin gücünden vazgeçmeyip yeni kasa alabilirim belki. Hele bir tanıtsınlar da, bakarız duruma...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  3. #1503
    Tanju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    ben 2008 1000RR ın resimlerini görmüştüm süper görünüyordu bende çok merakla bekliyorum

  4. #1504
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    resimleri daha çıkmadı ki 1000rr'ın, photoshoplu resimlerdir onlar.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  5. #1505
    dinmeyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    1000 RR 8
    Alıntı Tanju adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 2008 1000RR ın resimlerini görmüştüm süper görünüyordu bende çok merakla bekliyorum
    link verebilir misin tanju, teşekkürler
    sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?

  6. #1506
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    bende böyle bir resim var ama photoshop olduğu her yerinden belli


    By edy15 at 2007-06-27
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  7. #1507
    Tanju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    FireStorm adında çıkıyor sanırım




  8. #1508
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    Arkadaşlar bu resimlere, özellikle de Raptors & Rockets sitesindeki resimlere kesinlikle inanmayın, çıkacak yeni modeller ile alakası olmayan resimler koyuyorlar. Photoshop ile abuk subuk modeller tasarlıyorlar. Mesela yukarıdaki FireStorm denen resme dikkatli bakarsanız 2006 model 1000RR üzerinde oynanmış bir resim olduğunu görürsünüz. Modeldeki değişim genelde tek bir yerde olmuyor, motorun her yerinde ufak tefek değişiklikler yapıyorlar. Mesela kafa grenajı ve far tasarımı kesinlikle değişecek. Oysa yukarıdaki resimde far tamamen eski kasa ile aynı. Yeni 600RR'daki gibi ortada ram-air girişi yapacaklar diye düşünüyorum. Yukarıdaki resimde sadece alt sakalda değişiklik yapılmış. Ayrıca 4 silindir bir makinadan sadece tek bir headers çıkıyor ki bu pek mantıklı değil. Onun dışında ben hiçbir yarış motorunda yukarıdaki resimdeki gibi bir alt sakal görmedim, tamamen aerodinamiğe ters.

    Ben de bir resim buldum, eğer bunun gibiyse gerçekten güzel bir makina geliyor demektir Bu resimde daha gerçekçi değişimler var. Bakalım kimin koyduğu resme daha yakın bir motor yapacaklar

    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  9. #1509
    Tanju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    @boy

    sanki oresimde Motoru R6 ya benzetmişler gibi ama süper gerçektende inş. onun gibi olur

  10. #1510
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Boy;
    astığın resimdeki motor, şu an MotoGp de kullandıkları motosiklete çok benziyor.
    Yeni bir model değişikliğinde ben de böyle bir şey bekliyorum açıkçası.

    Fakat 2007 modeller de gayet güzel...
    Gördüğünüz üzere...


  11. #1511
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @patriote
    Boy;
    astığın resimdeki motor, şu an MotoGp de kullandıkları motosiklete çok benziyor. Yeni bir model değişikliğinde ben de böyle bir şey bekliyorum açıkçası.
    Fakat 2007 modeller de gayet güzel...
    Gördüğünüz üzere...
    Aşağıda benim motorun resmi var. Dikkat edersen siyah renk 2006 ve 2007 model arasında Honda stickerlerinin rengi dışında hiçbir fark yok. Ben de motorumu çok seviyorum ama bence iyileştirilmesi gereken şeyler var. Bunlardan en önemlisi de bence ağırlık...

    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  12. #1512
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    20 Ocak 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    mehmet abi körfez de adamların motorları kuş gibi diye isyan ediyordun
    34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]

  13. #1513
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Başka bir Türk forumda Rc211'in 5 silindir olduğu gibi yeni 1000RR'ın da 5 silindir olacağı yönünde bir hurafe okudum... Acaba gerçeklik payı var mı sizce...

    RC211V'in motoru


    Bir de şu şekilde bir hurafe var...
    News on the 2008 Honda cbr1000 RR is pretty thin right now - Rumors have a v4 engine in place of the in line 4 which will at the very least be a radical departure from tradition. If Honda goes to a V4 configuration it will be the first of the big 4 Japanese manufactures to go this way on the highly competitive 1 litre sports bike. It may give Honda a huge edge over the other competitiors and at the very least it will give them a distinct point of difference. The V4 may indeed be the futre of this class and it will be a brave move on Honda’s part if the new fireblade is in fact the first to make the switch.
    Son olarak translator yardımıyla şu şekilde bir çeviri yaptım... Fakat bazı imla hataları var...
    http://www.google.com/translate?u=ht...&hl=en&ie=UTF8
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  14. #1514
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    GorkeM nasıl yani şuan motogp'deki 800cc'lik motorlarda 5 silindir mi var

  15. #1515
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Şu anki kullanılan 800cc motorların teknik özellikleri hakkında pek bir bilgim yok...
    Fakat sana 2 yıl önce kullandıkları teknolojiyi söyleyebilirim...

    Specifications for the 2005 MotoGP motorcycles

    Ducati Desmosedici GP5
    overall length · 2100mm
    overall width · 750mm
    overall height · 1180mm
    wheelbase ·
    road clearance ·
    weight · 148kg
    chassis · multi-tube adjustable steel trellis frame; aluminium swing-arm
    suspension · Öhlins TT25 42mm forks front; Öhlins ST45 gas shock with linkage
    brakes · Brembo: 320mm carbon discs front; 200mm steel disc rear
    fuel tank · 22 litres
    tyres · Bridgestone
    wheels · Marchesini: 16.5" front; 16.5" rear
    engine type · liquid-cooled four-stroke
    displacement · 989cc
    cylinders · 90° V4
    valve type · desmodromic DOHC four valve
    carburation ·
    transmission · six-speed constant mesh cassette-type gearbox; dry multi-plate slipper clutch
    ignition · Magneti Marelli
    maximum power · 230+ bhp at 16,500rpm
    maximum speed · 330+ km/h

    Harris WCM990
    overall length · 2100mm
    overall width · 720mm
    overall height · 1100mm
    wheelbase · 1475mm
    road clearance ·
    weight · 155kg
    chassis · fabricated aluminium twin-beam frame
    suspension · Öhlins 42mm forks front; Öhlins TT44 gas shock with linkage rear
    brakes · Brembo: 320mm carbon discs front; PVM: 210mm steel disc rear
    fuel tank · 22 litres
    tyres · Dunlop
    wheels · PVM: 16.5" front; 16.5" rear
    engine type · four-stroke
    displacement · 990cc
    cylinders · inline 4
    valve type · DOHC four valve
    carburation ·
    transmission · six-speed constant mesh cassette-type gearbox; dry multi-plate slipper clutch
    ignition · Life Racing
    maximum power · 200+ bhp
    maximum speed ·

    Honda RC211V
    overall length · 2050mm
    overall width · 645mm
    overall height · 1140mm
    wheelbase · 1440mm
    road clearance · 130mm
    weight · 148+ kg
    chassis · fabricated aluminium twin-beam frame
    suspension · Showa 47mm forks front; Showa gas shock with linkage rear
    brakes · Brembo: 314mm carbon discs front; HRC: 255mm or 255mm steel disc rear
    fuel tank · 22 litres
    tyres · Michelin
    wheels · Enkei: 16.5" front; 16.5" rear
    engine type · liquid-cooled four-stroke
    displacement · 990cc
    cylinders · 75.5° V5
    valve type · DOHC four valve
    carburation ·
    transmission · six-speed constant mesh cassette-type gearbox; dry multi-plate slipper clutch
    ignition · HRC
    maximum power · 240+ bhp
    maximum speed ·

    Kawasaki Ninja ZX-RR
    overall length ·
    overall width ·
    overall height ·
    wheelbase · 1420mm
    road clearance ·
    weight · 148kg
    chassis · fabricated aluminium twin-beam frame
    suspension · Öhlins TT25 42mm forks front; Öhlins TT44 gas shock with linkage rear
    brakes · Brembo: 305mm carbon discs front; 220mm steel disc rear
    fuel tank · 22 litres
    tyres · Bridgestone
    wheels · JB Magtan: 16.5" front; 16.5" rear
    engine type · four-stroke
    displacement · 990cc
    cylinders · transverse inline 4
    valve type · DOHC four valve
    carburation ·
    transmission · six-speed constant mesh cassette-type gearbox; dry multi-plate slipper clutch
    ignition · Magneti Marelli
    maximum power · 230+ bhp at 15,000rpm
    maximum speed ·

    Proton KR5
    overall length ·
    overall width ·
    overall height ·
    wheelbase ·
    road clearance ·
    weight · 148+ kg
    chassis · machined and fabricated aluminium twin-beam frame
    suspension · Öhlins forks front; Öhlins rear
    brakes · Nissin: carbon discs front; steel disc rear
    fuel tank · 22 litres
    tyres · Michelin
    wheels · Marchesini
    engine type KTM GP1 · four-stroke
    displacement · 990cc
    cylinders · 75° V4
    valve type · DOHC pneumatic four valve
    carburation ·
    transmission ·
    ignition · EFI
    maximum power · 240+ bhp
    maximum speed ·
    engine type KR V5 · liquid-cooled four-stroke
    displacement · 990cc
    cylinders · 60° V5
    valve type · DOHC four valve
    carburation ·
    transmission · six-speed constant mesh cassette-type gearbox; dry multi-plate slipper clutch
    ignition · EFI
    maximum power · 200+ bhp
    maximum speed ·

    Suzuki GSV-R XR-E3
    overall length · 2600mm
    overall width · 660mm
    overall height · 1150mm
    wheelbase · 1450mm
    road clearance ·
    weight · 148kg
    chassis · fabricated aluminium twin-beam frame
    suspension · Öhlins TT25 42mm forks front; Öhlins TT44 gas shock with linkage rear
    brakes · Brembo: 305mm or 314mm carbon discs front; 200mm steel disc rear
    fuel tank · 22 litres
    tyres · Bridgestone
    wheels · JB Magtan: 16.5" front; 16.5" rear
    engine type · water-cooled four-stroke
    displacement · 990cc
    cylinders · 65° V4
    valve type · DOHC four valve
    carburation ·
    transmission · six-speed constant mesh cassette-type gearbox; dry multi-plate slipper clutch
    ignition · Mitsubishi
    maximum power · 240+ bhp at 15,500rpm
    maximum speed ·

    Yamaha YZR-M1
    overall length ·
    overall width ·
    overall height ·
    wheelbase ·
    road clearance ·
    weight · 148kg
    chassis · fabricated aluminium twin-beam frame
    suspension · Öhlins TT25 42mm forks front; Öhlins TT440 gas shock with linkage rear
    brakes · Brembo: 380mm carbon discs front; Yamaha: steel disc rear
    fuel tank · 22 litres
    tyres · Michelin
    wheels · Marchesini: 16.5" front; 16.5" rear
    engine type · liquid-cooled four-stroke
    displacement · 990cc
    cylinders · inline 4
    valve type · DOHC four valve
    carburation ·
    transmission · six-speed constant mesh cassette-type gearbox; dry multi-plate slipper clutch
    ignition · Magneti Marelli
    maximum power · 220+ bhp
    maximum speed · 320+ km/h


    *Ben de araştırmalarımın yalancısıyım , doğrudur yanlıştır bilemem...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  16. #1516
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    hımm 800cc'lerde 5 silindir gibi düşündüm tmm.

    bu arada servis ile ilgili sorunların vardı. çözebildin mi?

  17. #1517
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @GorkeM
    Başka bir Türk forumda Rc211'in 5 silindir olduğu gibi yeni 1000RR'ın da 5 silindir olacağı yönünde bir hurafe okudum... Acaba gerçeklik payı var mı sizce...
    Bence bu pek mümkün değil. Standart motorlar 2 ve 4 silindir oluyor. 5 silindir zaten standart dışı bir motordu ve sadece RC211V de vardı. 5 silindirin güç olarak çok fazla avantajı var. İnsanlar şu anki 1000cc motorları bile doğru düzgün kullanamıyorlarken, 5 silindirin performansını standart üretimde koymazlar.

    @ELINT
    GorkeM nasıl yani şuan motogp'deki 800cc'lik motorlarda 5 silindir mi var
    Şu anda kullanılan MotoGP'lerin hepsi 4 silindir. Önceki modellerde de sadece Honda RC211V 5 silindirliydi. Bu yüzdendir ki en güçlü ve en hızlı motordu.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  18. #1518
    Shamyl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul \ Pendik
    Motosikleti
    BMW F800S
    Boy, Ducati'ler 2 silindir değil mi?
    BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)

  19. #1519
    ErTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    vaRRdı
    MotoGp'de hiçbir motor 2 silindirli değil...
    ... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
    ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
    ''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''

  20. #1520
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    World superbike serisindeki Ducati'ler 2 silindir.Çünkü WSBK serisinde yarışan motorlar temelde yol için üretilenlerle aynı olmak zorunda.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler