Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2961
    alperiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    125 zn, cbr 600f
    metzeler m3 veya pp 2ct almayı planlamıştım açıkcası


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2962
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    @ alperiz,
    bütün markaların bütün modellerini kullanmadım ama
    ben sana lastiklerin yol tutuşu bakımından hepsini önerenbilirim. neticede trafikte deli gibi kullanmayacagını varsayıyorum.

    bilinçli bir şekilde pirelli diablo corsa ve pp2ct kullandım. pirelli geç ısınıyor. pp2ct daha çabuk ısınıyor ve caddede pp2ct'nin ön lastigi pirelli'ye göre daha performanslı.
    pirelli'yi 20000 km kullandım
    michelin 10000 km'de bitecek galiba. (bu km farkını lastigin ısınıp aktifleşme süresine baglıyorum)

  3. #2963
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı alperiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi akşamlar herkese beyler bayanlar...

    bana 600f için şehir içinde, fazla süratli kullanılmayacak, daha çok kısa mesafeli (keyif amaçlı yani), son limitlerine kadar zorlamayacağım, virajlarda sıkıntı yaratmayacak bir lastik önerir misiniz ???
    Pirelli motosiklet lastiği konusunda bir hayli aşama kaydetti. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsin.
    Fakat çabuk ısınma ve ıslak zeminde yol tutuş konusunda şimdiye kadar kullandığım lastikler içerisinde en güvendiğim 2ct dir.
    Pirelli ile karşılaştırma yapamayacağım.

    Şu sıralar motosiklet kullanmayı bile unuttum.
    Bırak karşılaştırma yapmayı...




    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çay var mert ne içersin.

    Konuyu ciddi bir noktaya çekelim...

    Geçenlerde Mert'le birbirimize girdik, ortak bir payda da buluşamadık.

    Özellikle pist tecrübesi olan (Boy, Coq gibi) ve/veya alanında uzman kuruluşlardan profesyonel pist eğitimi almış arkadaşların bu konudaki nacizane açıklamalarını bekliyoruz.

    SS motosikletlerde ayaklıklar üzerinde doğru ayak pozisyonu nasıl olmalı?

    Ucu, ortası, arkası hangisi ayaklığa basacak, yere paralel mi yoksa açılımı olacak yoksa önemsiz mi.?

    Ayrıca diz koyarak viraj dönerken ayaklıktaki durum ne olmalı?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
    Efendim tartışmaya başladığınız andan itibaren asılan resimlerdeki pilotların tamamının pozisyonu yanlış.

    Oldu mu?

    Fakat sizin tartışma zemininiz de yanlış.

    Ne hakkında yorum yapacağız.
    Viraj alma tekniği hakkında mı?
    Sarkma tekniği hakkında mı?
    İkisi aynı şey değil.

    Bir yanlış değerlendirme daha var.
    Kimin yazdığını unuttum ama yazıları okurken dikkatimi çekti.
    Bedenle motoru yatırma konusunda bir anekdot yazılmış.

    Cümle olarak yanlış değil ama bizim alışsanız iyi olur dediğimiz şeye zıt bir anlam çıkıyor.

    Genele baktığımda da kontra tekniğinin yanlış anlaşıldığı gibi bir kanaate kapıldım.


    Kontra tekniğini çalışmanızı neden ısrarla yazıp duruyoruz?
    Tüm kullanım stilleri bir tarafa, bu tekniği kullanmak bedenin tepkilerinden daha hızlı sonuç verdiği ve bünyeyi daha az yorduğu için.

    Motoru; bedeninizi kullanarak, yani güç kullanarak yatırmak yerine, içteki elciği elinizle hiç güç harcamadan, hafifçe iterek yatırmaktan bahsediyoruz.
    Tabi ki bedeninizde motosikletle birlikte hareket edecek.
    Motosiklet bir yana, bedeniniz bir yana yatarsa, ne olacağını zaten biliyorsunuz.

    Bu durumda içteki pege basan ayak pozisyonunda bir değişiklik yapılmaz.
    Dıştaki ayak ister istemez, pege uç kısmıyla temas edecektir. (Tabii insan ölçülerine sahipseniz)
    Çünkü dizinizle depoya tutunmak durumundasınız.
    Bu depo konusu sanırım pek dikkate alınmıyor.
    Bunu alışkanlık haline getirseniz iyi olur.
    Dışta kalan ayak, depoya yapışacak....(Şimdi resimlere tekrar bakın)


    Sarkma tekniği ise pist tekniğidir.
    Boy güzel güzel anlatmış.
    Geri kalanı pratik ister.
    Zamanla her pilot kendi stilini geliştirir.
    Örneğin rahmetli Sinan iç teki pege basınç uygulamak gerektiğini iddia eder ve uygulardı.
    Bence yanlış.
    Ama adam Türkiye şampiyonu oldu.

    (Nur içinde yatsın)
    Şimdi benim sözümün onun yanında kaale alınmasını beklemek komik olur.
    Fakat yattığınız da içteki pege zaten ister istemez bir kuvvet uyguluyorsunuz.
    Yani çok da yanlış değil.


    Peg konumuyla ilgili bir kaç detay daha vereyim.
    Pistte yarışıyorsanız, arka frene de ihtiyacınız var.
    Eğer sola yattıysanız ve ayağınız frene basamayacak konuma gelirse, ne yapacaksınız?
    Aynı şekilde sağa yattıysanız ve ayağınızın burnunu aşağı çevirdiyseniz, frenleme esnasında ki zaman kaybını nasıl telafi edeceksiniz?

    Bu detayı bir de vites için düşünün.
    Yani sizler birer pist yarışçısı olmadığınız için, elleriniz ve ayaklarınız, kullanmaya ihtiyaç duyabileceğiniz anlarda en doğru pozisyonda olsunlar.

    Burada eğitim almaya gelenlerde en çok karşılaştığımız sorun ne biliyormusunuz?
    Daha motosikletin üzerinde doğru oturuş pozisyonunu bilmiyorlar.
    Yani önce burdan başlamak lazım.
    Kendinizi bir kontrol edin....
    Yaşamak güzel şey.....


    *********************************

    Küçük bir ilave yapmak istiyorum.

    Önce şunu yapalım...




    Sonra bunu tartışırız.

    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  4. #2964
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @bathu
    şaşırdım senden böyle bi cvp beklemiyordum neden açıklarmısın? yarışırken kullandığın lastik hangi marka, cadde de kullandığın hangi marka peki mehmet
    Özellikle Pirelli, Bridgestone veya Dunlop tercih etmenizi tavsiye etmemin nedeni bu markaların diğer markalara göre çok daha geniş arge yapmaları, teknolojilerinin daha ileride olduğudur. Onun dışında ben bütün bu markaları kullandım, en iyi sonucu Pirelli verdi. Bir de markanın tüketici ülkeye ne kadar sık lastik yolladığı, yani lastiklerin üretim tarihleri önemli. Superbike ve Supersport yarışlarında sadece Pirelli, MotoGP yarışlarında bu seneye kadar Bridgestone ve Michelin, bu seneden itibaren sadece Bridgestone kullanılması da dikkat çekici bir nokta bence. Bizim yarışlarda genelde Pirelli Diablo Supercorsa sertlik derecesi olarak da SC1, SC2 veya SC3 kullanılıyor. Bu lastik sadece yarış için üretilmiş bir lastik, yol kullanımına uygun değil ama yolda da çok güzel performans veriyor, ısınması yeterli. Lastiğin ömrü markasından çok motoru ne tarz kullandığınızla ilgili birşey, ben 1000RR üzerindeki Bridgestone BT015 leri 2500 km de bitirmiştim. Halbuki Bridgestone uzun ömürlü diye bilinir. Tarzınız sert ise hiçbir lastik 10000 km dayanmaz.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  5. #2965
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Ben de bunu sorayım... Merak ettim bu highside'ın nedeni ne olabilir?
    Akla ilk gelen arka teker , ama sanki ön teker komplo kurmuş ona....
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  6. #2966
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @GorkeM
    Ben de bunu sorayım... Merak ettim bu highside'ın nedeni ne olabilir?
    Akla ilk gelen arka teker , ama sanki ön teker komplo kurmuş ona....
    High-side'ın nedeni gazı olması gerektiğinden fazla açmaktır, ön teker high-side a neden olmaz. Virajdan çıkarken motor yatık konumdayken normalden fazla gaz açtığınızda arka tekerlek kaymaya başlar, ne zaman kayması biter ve asfaltı tutar, bu tutuş sonrası motorun arkası sürücüyü atın tepmesi gibi teper, motorun dengesi bozulur. High-side durumundan kurtulmanın da yolu var, normalde arka lastiğin kayması ile birlikte sürücü gazı tam olarak keser, bu sayede lastik birden yol tutar. Halbuki gazı tam olarak kapatmamak, seviyeli bir şekilde azaltmak ve kayma ile kaymama durumunda bırakmak gerekiyor. Bu sayede arka lastik asfaltı aniden tutmak yerine hafif hafif kaya kaya tutacaktır ve motor bu şekilde bir tepki vermeyecektir. Ancak en profesyonel sürücüler bile high-side olabiliyor ve bu durumdan kurtarmak çok zor. Gelelim Lorenzo'ya.. 250cc de şampiyon olup daha sonra MotoGP'ye geçen bir sürücü olarak tüm sezon boyunca altındaki motoru sanki 250cc imiş gibi kullanmaya devam etti ve high-side olma rekoru kırdı. Bu gaz açmayı bilmemesinden kaynaklanıyor, altındaki motorun tekerlekte 260 hp üzerinde gücü olan bir motor olduğunu unutup 250cc de alıştığı kullanım tarzını sürdürüyor. İşte bu yüzden MotoGP'de başarılı olacağına inanmıyorum.

    @coq
    Önce şunu yapalım...
    Sonra bunu tartışırız
    Bu tekniğin adı Powerslide! Yeşil Kawasaki ile videodaki yarışçı da Gary McCoy. Her yarışçının bir tekniği diğerlerinden daha iyi yapması söz konusu. Powerslide konusunda da Melandri'yi tek geçerim. İstanbul Park'ta birinci olduğunda start düzlüğüne çıkarken tek elle Powerslide yapmıştı. Her yarışçının becerisi çok farklı.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  7. #2967

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Motosikleti
    Honda Cbr 600rr
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de bunu sorayım... Merak ettim bu highside'ın nedeni ne olabilir?
    Akla ilk gelen arka teker , ama sanki ön teker komplo kurmuş ona....
    emin olmamakla birlikte

    ilk viraj çıkışında ön teker yerden kesiliyor ön/arka ağırlık dağılımı dengesiz bir durumda (ek olarak her ne kadar ağırlık arkada olsada arka süspansiyon ideal pozisyonda olmaz bu gibi durumlarda...)

    ön lastiğin yere değmesiyle birlikte 2. viraja girmek için hem kontraya başlıyor hemde gazı bırakıyor(sanırım) ve bütün ağırlık olduğu gibi ön lastiğe akıyor. arka lastik slide'a başlayınca gazı iyice kapatıyor ve kontrolü kaybediyor.

    daha geniş açıdan görebilseydik yada ters açıdan çünki arka freni kullanıp kullanmadığını bilmiyorum. daha çok şey uydurabilirdim

    tam göremediğim bişeyde ön lastik yere değmesiyle birlikte motor yatmaya başlıyor viraja girmek için sanki biraz erken bir nokta burda da bir sorun olabilir.
    it's just living and leaving::145::

  8. #2968
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    boy
    Gazı kaçırmak high side için bilindik senaryo. Sadece arka tekerin asfaltı bırakmasının başka bir nedeni var mı merak ettim. Tam öncesinde ön teker havalanıyor. Arka teker bırakmadan önce motor anlık yalpalıyor.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  9. #2969
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @GorkeM
    Gazı kaçırmak high side için bilindik senaryo. Sadece arka tekerin asfaltı bırakmasının başka bir nedeni var mı merak ettim.
    Arka lastiğin tutunmayı bırakmasının tek nedeni fazla gaz vermek, bu pozisyonda başka bir etken yok, motoru fazla yatırdığınızda arka lastik bırakmaz ön lastik bırakır, buna da low-side düşüşü deniyor, İstanbul Park'ta Pedrosa'nın düşüş pozisyonu. High-side da yapılan hata gazı tamamen bırakmak, bu sayede lastik anında asfalta tutunuyor ve denge bozuluyor. Bu arada şöyle kısa bir bilgi vereyim, viraja girdiğiniz anda sabit gaz vermek gerekiyor, aksi halde motor yere tutunmaz, yani motorun yere yapışmasını sağlayan yine gazdır Yanlış bilinen birşey daha var, viraja girdikten sonra gaz açma zamanı virajdan çıkarken değildir, gaz açmaya viraja yatmanız tamamlandıktan sonra yani virajdan çıkmadan önce başlamanız gerekiyor, bunu da eğitimde göstermişlerdi. Ben bunu öğrendikten sonra pistte kara şikanından düzlüğe çıkışım çok farketmişti, daha önce geç kaldığım için düzlük sonunda yavaş kalıyordum.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  10. #2970
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    yarın riva yapacak babayigit var mı aranızda ?

  11. #2971

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Motosikleti
    Honda Cbr 600rr
    What is the basic rule of throttle control?

    Once the throttle is cracked on, it is rolled on evenly, smoothly and constantly throughout the remainder of the turn.

    en büyük "boy" başka büyük yok....

    Gaz kontrolünün temel kuralı nedir?

    gaz, kalan viraj boyunca temkinli, pürüzsüz ve devamlı olarak açılır. (yanlışım varsa düzeltin)
    it's just living and leaving::145::

  12. #2972
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yarın riva yapacak babayigit var mı aranızda ?
    Abi ben gelirdim de geçen yağmurda yazlık botlarım gitti, kışa uygunda bot aldım ama ayama küçük geldi bir büyüğünü aldım o da okyanusun üstünde uçuyor...

    Terliklenmi geliiim, haftaya pazar gazlarız.
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  13. #2973
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Görkem;
    Boy işi baya güzel anlatmış.
    Arka tekeri kaybediyor bu videoda.
    Gerçi bunun nedeni ne olabilir?
    soruna benim cevabım şudur.
    Motosikletin üstünde Lorenzo olması.
    Bu arkadaş ne yapıp edip, düşmeyi başarabilen nadir pilotlardan biri.
    Koruma altına almak lazım.

    Boy çok güzel açıklamış ama bir kaç ekleme yapmak istiyorum.
    Arka teker kaybı tamamen gaz kolunu kullanmanızla ilgili bir hadisedir.
    Zemin dahi gaz kolu kadar etken olmaz.(Buraya dikkat!)

    Virajlarda yani viraja daldığınız andan itibaren motosikletin hızını sabit tutmaya çalışın.
    Viraja girdiğiniz andan itibaren motosikletin hızı düşmeye başlar.
    Sizin yapacağınız şey ise, motosikletin viraj giriş hızını korumaktır.
    Fakat bunu sert bir şekilde yaparsanız, bu arkadaşın başına gelenden çok daha fazlası sizin başınıza gelebilir.
    Unutmayın ki video daki arkadaşın arkadan gelen kamyon tarafından, ramazan pidesi kıvamına gelme ihtimali yok.
    Yani viraja daldığımızda tatlı tatlı gaz vererek hızımızı koruyacağız.


    Fakat videoya bakarak yorum yapmak ne kadar doğru olur bilemiyorum ama Görkem'in koyduğu video da başka bir hata daha var.
    Boy tekrar seyrederse sanırım ne demek istediğimi anlayacaktır.
    Burada pilot, kontra basmak yerine, motorun önünü virajın içine almaya çalışmış gibi geldi bana.
    Muhtemelen benim ikinci koyduğum videodaki gibi bir süs yapmak istedi ama bedeli ağır oldu.

    Ben ısrarla bir konuya dikkat çekmek istiyorum.
    Pist sürüşü ile normal günlük motosiklet kullanımını lütfen birbirinden ayıralım.
    Yarış motosikleti kullanıyor olmamız, sürüş teknikleri üzerine konuşmanın içeriğini ister istemez pist sürüşüne itiyor.
    Ama burayı okuyanların bir çoğu pisti seyirci olarak bile görmüş değil.
    İkisi birbirinden çok farklı şeyler.

    Eğer motosikletinizi nasıl daha güvenli kullanacağınız üzerine yoğunlaşırsanız, daha uzun süre yaşama şansı elde etmeniz muhtemel.
    Pist teknikleri yollarda kullanmak için değildir.
    Bilinmesi yararlıdır.
    Fakat caddede risklidir.
    Sarkma tekniği, vücudunuzun yerle temas etmesine sebep olabilecek bir tekniktir.
    Normal bir otoyolda, dizinizi koyduğunuz yerin steril olması neredeyse imkansızdır.
    Bunu caddelerde denemeniz,bizim için buraya açılan kaza topicleri ne kadar enteresansa o kadar enteresan olacaktır.
    Fakat sizler bedelini çok ağır ödersiniz.

    Yanlış düşünülen bir şeyi de düzeltelim.
    Sanırım Boy bana katılacaktır.
    Yarış pilotları dizlerini yere sürtmek için değil, sürtmemek için yana açıyorlar.
    Yani diz bir güvenlik duvarıdır.
    Dizinizi yere sürtmeye uğraşmayın.
    Aksine, dizinizi yere sürtmemeye yoğunlaşın...
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  14. #2974
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görkem;
    Ben ısrarla bir konuya dikkat çekmek istiyorum.
    Pist sürüşü ile normal günlük motosiklet kullanımını lütfen birbirinden ayıralım.
    Yarış motosikleti kullanıyor olmamız, sürüş teknikleri üzerine konuşmanın içeriğini ister istemez pist sürüşüne itiyor.
    Ama burayı okuyanların bir çoğu pisti seyirci olarak bile görmüş değil.
    İkisi birbirinden çok farklı şeyler.
    Sen başlattın coq... Ya şimdi burayı takip edenler temde powerslide çalışırlarsa
    Şaka bir yana , videoda başka bir etkenin olup olmadığını merak etmiştim. Varmış gibi geldi. Bu yüzden sordum. Highside konusunda Boy ve sana katılsam da bu videoda hala garip bir izlenimim var... Ön tekerin havalanması , yere oturması ,ardından gidondaki yalpalama ilgimi çekti.
    Bu arada videodaki Lorenzo.

    Bu da farklı açıdan.

    Bu da kare kare...
    http://www.youtube.com/watch?v=eResxp7jALs
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  15. #2975
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alınan alkol miktarı göz önüne alındığında Lorenzo yerine Pedroza yazmam son derece normal karşılanması gerekn bir olgu.
    Adamı durup duruken şamar oğlanı ettim.
    Şişede durduğu gibi durmuyor meret.
    İşin komik tarafı Lorenzo adında bir arkadaşım var ve düşme konusunda en az orjinali kadar yetenekli.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  16. #2976

    Üyelik
    26 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800
    Öncelikle değerli bilgilerini bizlerle paylaşan herkese teşekkürler...hepiniz harikasınız...donanımlı ve "bilerek", "bilinçli" bir sürücü olmaya çalışıyorum. Honda VFR800 kullanıyorum. Bu hususta bir çömez olarak katkıda bulunacak birşeyim yok henüz ama birşey sormak istiyorum. Mesaj içeriklerindeki (sanıyorum youtube) videolarını nasıl seyredebiliyoruz? Ben hiçbirini seyredemedim ve delirdim...zaten youtube'u yasaklayan değerli hukuk zihniyetlerini de anlamam mümkün değil ya neyse...

  17. #2977

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Motosikleti
    Honda Cbr 600rr
    2. videodaki spikere koptum yanlız resmen zevk almış lorenzonun düşmesinden

    @archleo

    ben kendi adıma youtube jacker diye bi program kullanıyorum.

    ayrıca buraya mesaj atanlar arasında tecrübesizliğinden ve cehaletinden dolayı kazaya maruz kalıp zarar görmeye en yakın olan benim herhalde (yaşça büyük olsam da). sadece bunun bilincinde olup ona göre hareket etmek doğru olmak adına yapabileceğin tek şey. abukta olsa kendi adıma herşeye maydonoz oluyorum ki bilen birileri düzeltsin bende böyle bir olayla karşılaşırsam en azından 1 şansım olsun değil mi....
    it's just living and leaving::145::

  18. #2978
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Tecrübeli tecrübesiz olmak önemli değil. Önemli olan kim olduğunu bilmek , önemli olan sınırlarını bilmek.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  19. #2979
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı ArChLeO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle değerli bilgilerini bizlerle paylaşan herkese teşekkürler...hepiniz harikasınız...donanımlı ve "bilerek", "bilinçli" bir sürücü olmaya çalışıyorum. Honda VFR800 kullanıyorum. Bu hususta bir çömez olarak katkıda bulunacak birşeyim yok henüz ama birşey sormak istiyorum. Mesaj içeriklerindeki (sanıyorum youtube) videolarını nasıl seyredebiliyoruz? Ben hiçbirini seyredemedim ve delirdim...zaten youtube'u yasaklayan değerli hukuk zihniyetlerini de anlamam mümkün değil ya neyse...
    Hoşgeldin.
    Bir topic açıp kendini tanıtırsan memnun oluruz.
    Çok arkadaş canlısı değiliz ama samimi ve içten arkadaşlara acaip kalbimiz açıktır.

    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pirelli'yi 20000 km kullandım
    michelin 10000 km'de bitecek galiba. (bu km farkını lastigin ısınıp aktifleşme süresine baglıyorum)

    Ulem ben senin mesajını atlamışım.
    Şimdi fark ettim.
    Aynı lastikle 20bin kilometreyi nasıl becerdin be hocam?
    Ben daha 5001 km yapamadım aynı lastikle.(Ön lastik hariç)
    Ölçmedim ama ön lastik hadi 10bin km gitmiş olsun.
    Çok sakin bir yaradılışa sahibiz anlaşılan.

    Takılıyorum ama işin gerçek tarafı var.
    Genelde benim lastik değişimim, ikinci arka lastikle beraber ön lastik değişimi oluyor.
    Yani ortalamam 7500km.
    (Valla uslu uslu kullanıyorum.)
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  20. #2980

    Üyelik
    26 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin.
    Bir topic açıp kendini tanıtırsan memnun oluruz.
    Çok arkadaş canlısı değiliz ama samimi ve içten arkadaşlara acaip kalbimiz açıktır.
    Kendimi memnuniyetle tanıtayım. Adım Levent. Yaş 40. Mimarım. 20 senedir motor hastası olmakla birlikte sadece 2 yıldır kullanıcısıyım. Honda VFR800 kullanıyorum. Honda'dan GS1 ve GS2 eğitimi aldım ama kendimi daha fazla geliştirmek ve teknik öğrenmek istiyorum. Bu yüzden de Mehmet kardeşimin bahsettiği California Superbike School'a gitmeyi düşünüyorum. Bakalım...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler