Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2921
    Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA R1 ;)
    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum ne hocası, başlangıç 1000RR'ı diye bişey var hiç duymadın heralde, hepi topu 1,5 yıldır motosiklet kullanıyorum.

    İlk bindiğim gün viraja gelince aşa inip ileri geri motoru çeviriyodum sonra üstüne binip yola devam, virajda kaldırıma oturmak gibi kendi geliştirdiğim pozisyonlarım var.

    SS'de pozisyon zenginliği yaşatıyorum, özel ders verilir.



    Tekerin kralını yapıyorum Mert, tek sorun ne zaman yapsam altımdan kaçıp bi arabaya giriyo, detay çalışmam lazım biraz.

    Bahçe derken başkanım? Arkadaşın ayakları normal ebatlardaki bir ev kapısından girmediği için bahçedemi bırakıyoruz.
    Abi 10 sene önce bende senin gibi biniyodum alışırsın zamanla oluyo hepsi



    Ev kapısından giriyo başkanım sorun yok mangal yapacaz bahcede bizim löküsüm böle hayatın tadını çıkarmak babında ciks returanlara gidemiyık
    RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2922

    Üyelik
    24 Aralık 2008
    Şehir
    Mordor(orta dünya)
    Motosikleti
    ZX6-R
    başlangıç 1000rr ı müthiş bir kavram yaratmış kim yarattıysa:D

  3. #2923
    Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA R1 ;)
    Yaratmak Allaha mahsuz dostum bunlar yaşanmış gerçekler ..

    Dengesizmi arıyon ondan bol ne var
    RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE

  4. #2924
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Çay var mert ne içersin.

    Konuyu ciddi bir noktaya çekelim...

    Geçenlerde Mert'le birbirimize girdik, ortak bir payda da buluşamadık.

    Özellikle pist tecrübesi olan (Boy, Coq gibi) ve/veya alanında uzman kuruluşlardan profesyonel pist eğitimi almış arkadaşların bu konudaki nacizane açıklamalarını bekliyoruz.

    SS motosikletlerde ayaklıklar üzerinde doğru ayak pozisyonu nasıl olmalı?

    Ucu, ortası, arkası hangisi ayaklığa basacak, yere paralel mi yoksa açılımı olacak yoksa önemsiz mi.?

    Ayrıca diz koyarak viraj dönerken ayaklıktaki durum ne olmalı?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  5. #2925
    Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA R1 ;)
    Ben gene ısrarlıyım dediklerimde ve iki resim ekliyorum bunu teorik olara anlataiblirim ama bir kaynakdan daha düzgün bir kesit yazı bulmaya çalışcağım
    Şimdi bu resimlerde senin dediğin gibi topuklara basılsa nası olurd düşün

    RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE

  6. #2926
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı Mert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben gene ısrarlıyım dediklerimde ve iki resim ekliyorum bunu teorik olara anlataiblirim ama bir kaynakdan daha düzgün bir kesit yazı bulmaya çalışcağım
    Şimdi bu resimlerde senin dediğin gibi topuklara basılsa nası olurd düşün
    Juriyi yönlendirme.. ayrıca topukla basılcak demedim, topuk peglere dönük olmalı dedim.

    Sen profesyonel misin apaçi seni, sus bakiim.

    Resim eklemeyide ögrenemedin gitti, böyle yapacan böyle;

    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  7. #2927
    Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA R1 ;)
    Petlere ayamızın uc kısmından basmamız mantıklıdır her bakımdan.

    Hızlandığımız zaman rügarı alış açısına kadar etkiler bir ayaklarınnız geriye çekip toplayalım bide topukdan basıp 300 km hıza çıkalım noluyo görelim

    Diğer bi konu refleksimizi en olumlu bu şekilde iletebiliriz ayaklarımızın bastığı yere, ayak ucları ile basmak bize kıvraklık kazandırır herangi bir tehlike anında kendimizi iteriz bu şekilde ama topukdan bastığımız takdirde olduğumuz yerde kalırız..

    Kısaca bu motosikletin biniş sitili budur

    RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE

  8. #2928

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Motosikleti
    Honda Cbr 600rr




    resimdeki gibi olmalı.

    bir sürücüden -çok iyi bildiği bir virajda- gidondan ellerini çekip öyle geçmesini istemişler. motor çizgiyi kaybetmeye başlayınca ellerini yeniden gidona koymuş. daha sonra elleri gidondayken aynı virajdan ayaklarını peglerden çekerek geçmesini istemişler. bu kez çizgiyi kaybetmese bile çok rahat bir dönüş olmamış.
    son olarak ellerini ve ayaklarını kullanarak geçmiş ve virajı oldukça iyi almış.

    viraj alırken sadece kontra yeterli değildir (yüksek süratlerde) peglere baskı yapıp motorun yatmasına yardımcı olmak gerekir. bazı durumlarda bu da yetmez ve motor üzerinde ağırlığımızı motorun yattığı yöne kaydırırız ki daha pürüzsüz bir dönüş olsun.

    sonuç olarak peglere ayak ucundan öte parmaklarla ayakların birleştiği noktadan basmak ağırlığı dengeli şekilde aktarmak açısından daha pratiktir. ayrıca viraj haricinde özellikle bozuk olan bir yolda ilerlerken darbelerin emilmesi ve bele iletilmemesi açısından da daha uygundur.

    diz koyulurken (knee-dragging) bir farklılık yoktur yana açılan dizin hareketine bağlı olarak zaten ister istemez ayak pegin ucuna doğru gitmek isteyecektir uygun pozisyon alabilmek için.
    it's just living and leaving::145::

  9. #2929
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı Boy Facebook'da adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mehmet Sökmen 25 Aralık, 16:59'da
    Motor virajda hangi tarafa yatıyorsa o taraftaki ayağının ucu ile basacaksın peglere, öbür taraftaki ayağının da topuk kısmı ile burun kısmının tam ortasındaki oyukluğu denk getireceksin pege..

    Mehmet Sökmen 25 Aralık, 17:00'da
    Benim yarış resimlerine bakın anlarsınız
    Bakın profesyonel birileri yazsın derken bunu demek istiyordum, her iki ayakta farklıymış mesela...
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  10. #2930
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    Alıntı t.madde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abı motorun guzelmıs jantların ıc kısmına fosforlu yesıl bant cekersen daha hos olur bence motor parcacılarında var aeo'lun kazasız belasız
    gülüm o motor artık bende arthas'ım bana sattı bunumu diyorsun.. aynen dediğin yerden gidip almıştım.. çok saol hepimize kazasız belasız sürüşler


    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim

  11. #2931

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Motosikleti
    Honda Cbr 600rr
    iyi güzel pro biri yazsında bizde amuda kalkın demedik demi?
    it's just living and leaving::145::

  12. #2932
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    burda viraj felan ne olii yaaa bana çok yabancı geliyor kontra ne
    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim

  13. #2933

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Motosikleti
    Honda Cbr 600rr
    Alıntı bathu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burda viraj felan ne olii yaaa bana çok yabancı geliyor kontra ne
    eskiden bisikletlerde vardı hani pedalı tersine çevirince arka teker kitliyodu

    ss lerde de elciği tersine çevirince oluyo ona kontra diorum ahahahahaha.....
    it's just living and leaving::145::

  14. #2934
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    bu 2.70 2.80 bu hızlara nasıl çıkıyorsunuz aklım hiç ermiyor

    hee geçenlerde elciğe fazla asılmışım yerinden çıktı virajda demekki çok hızlıydım snra ters taktım yani kotramı yapmış oldum bu durumda
    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim

  15. #2935
    Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA R1 ;)
    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakın profesyonel birileri yazsın derken bunu demek istiyordum, her iki ayakta farklıymış mesela...
    Mantıklı
    ama boy un net olarak yüzde yüz doğru yaptığı keisnmidir peki ??

    Sonuç olarak bende aynı görüşteyim hemen hemen ama burda kişisel stilde söz konusu sanırım birsürü resimler buldum video izledim genelde ucları kullanılıyo her iki ayağında bu durumda dış kısımda kalan ayak sitil meselesi kişiye özel bu yazılımda biraz

    Onun dışında bu olayı öğrenmek için profesyonel olmak gerekmez açar kitabı okursun
    RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE

  16. #2936

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Motosikleti
    Honda Cbr 600rr
    ya tabiyki stille alakalı olmakla birlikte "sarkmak"ta diyor bazıları yani görkem sofuoğlunun bi resmini koymuştu virajdayken çekilmiş o pozisyonda mesela sarkmaktan bahsetmek söz konusu değil zaten motor max. yatmış.

    ama açısı daha az pozisyonlarda diz yere koyabilmek için sarkmak lazım o durumda viraj içindeki ayak peg ucunda diz yana açılmış vaziyette diğer bacak sarkmak için motora yaslanıyor destek alıyor. normal olarak bu durumda dışardaki ayağın ortasıyla pege basmak daha mantıklı.

    her ne kadar pro olmasamda bu benim gözlemim
    it's just living and leaving::145::

  17. #2937
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Zaten bilen biri yazınca bilen bilmeyen herkesin gözlemi olur, herkes vakıftır olaya :pP

    Apaçisin Merttttt, bana yemek yap kurtlar vadisi izlemeye gelcem sana.
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  18. #2938

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Motosikleti
    Honda Cbr 600rr
    sarkmak....



    yada sarkmamak



    işte bütün mesele bu....

    ayrıca çok tecrübesizim başlığı görünce geldim bilgi paylaşım başlığı diodu.
    it's just living and leaving::145::

  19. #2939
    Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA R1 ;)
    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten bilen biri yazınca bilen bilmeyen herkesin gözlemi olur, herkes vakıftır olaya :pP

    Apaçisin Merttttt, bana yemek yap kurtlar vadisi izlemeye gelcem sana.
    Kızma hocam kızma relax anlayana sivri sinek saz

    Gel gel projetörüde getüü

    Sende haklısın sperbike hepimiz haklıyız
    RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE

  20. #2940

    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    kurtlar devam ediyomu yaaw


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler