2022 R-7 hakkındaki genel düşünceler ?
-
10 Haziran 2021, 09:34
#1
2022 yazdım başlıkta ama ona takılmayın lütfen
R-7 hakkındaki genel düşüncelerinizi duymak isterim değerli forum üyeleri
Buraya inceleme videosu da bırakıyorum referans niyetine
https://www.youtube.com/watch?v=HWwXLzMWo3s
Cümleten herkese hayırlı günler dilerim
Reklamlar
-
10 Haziran 2021, 10:23
#2
sürücünün konuştuklarından satır başları yazıp amme hizmeti yapayım.
-2000 lerdeki r7 efsanesinin devamı degil.
-r6 satışları cok azalınca, yamaha r6 kullanıcılarının cogunun aslında motosıkletlerını yuksek devırde kullanamadıgını analiz etti.
-amerika fiyatı 9k dolar
-ebat olarak en dar r6.
-siz motosikleti sürüyorsunuz, o sizi sürmüyor.
-tecrübesi az olanlar bile sürdüğünde hemen alışır.
-kontrol etmesi çok kolay ve keyifli
-kaydırmalı debriyaj var, quickshifter için 200 dolar fazla vermeniz gerek.
-velhasıl adam begenmiş, temel keyif makinası diyor.
-
06 Ağustos 2021, 22:12
#3
2020 r6 180.000 liraykenmi artık günümüzde motorsiklet lüks segmentinde geçmeye başladı
ben şahsen artık yeni çıkan motorlara vay be demekten fazla bir şey yapamıyorum
-
06 Ağustos 2021, 22:50
#4
valla bi yerlerimi yırttım motoru övmek için ama herkes saçma buldu çünkü segmenti yeni ve benzersiz.bu motora benzer aprilia rs660 modelini çıkarttı o daha teferruatlı daha pahalı daha güçlü.o bile şu an aslında gayet uygun oluyor 140 bin tl civarı sanırım.r6 değil ama sürüş zevki için tasarlanmış bir motor.viraj yap antreman yap piste çık bunu hem yüksek cc de yap hem ucuz fiyata yap dünyadaki pazar konumu böyle.ama iş tr ye gelince öyle olmicak bu iş.bir kere fiyat olarak,oda gelirse ki ben tr ye geleceğini pek sanmıyorum mt09 fiyatına gelicektir.bu durumda kimse tercih etmez yada 3 5 fark olur yine tercih edilmez.ben şahsen alırdım tasarımı beğendim ek özelliklerini beğendim gerçek sürüş makinası zevk makinası olmuş.97k mt07 fiyatı bunada 110k deseler işte o zaman işler değişir.bu arada bi kaç videosunu izledim cp2 blok zaten efsane oldu mt07 bile gidişi süper r7de extra olarak aerodinami de eklenince bu işe 240 ları zorluyor anladığım kadarıyla.o güçte bir motor için baya baya iyi
-
07 Ağustos 2021, 01:10
#5
Yamaha r6 yada benzerlerindeki gibi yuksek devir cevirerek surus gercekten zor birsey.bence yamaha iyi yapmis.benim izlenimim surus dinamigi olarak duke 690 in krenajli versiyonu.piyasada eksik bir yeri doldurmuslar iyi etmisler.dizayni guzel,tork ve beygiri yerinde,ss benzeri bir motor isteyene harika bir motosiklet...
Belki cbr 500r dan sonraki gecilecek motor
-
07 Ağustos 2021, 10:22
#6
satacağını tahmın etmıyorum hatta bence tr ye gelmez bıle velhasıl ıkı sılındır race olmaz r6 nın yerıne yamaha bu motoru nasıl yapmıs anlamak mumkun deıl ıkı sılındır cadde motoru otobanda kevgir yaparlar yazık olur kardeşe
-
07 Ağustos 2021, 17:42
#7
ERROR88 adlı üyeden alıntı
satacağını tahmın etmıyorum hatta bence tr ye gelmez bıle velhasıl ıkı sılındır race olmaz r6 nın yerıne yamaha bu motoru nasıl yapmıs anlamak mumkun deıl ıkı sılındır cadde motoru otobanda kevgir yaparlar yazık olur kardeşe
R7 cadde motoru falan değil patron. Otobana çıkıp top speed ve roll yapmak için hiç değil. Dağ yolları ve pistlerde koşturmak için üretiliyor ve maharetli ellerde 4 silindirleri gayet güzel kevgire çevirebilir dikkat etmek lazım
-
07 Ağustos 2021, 17:55
#8
Oturuş pozisyonu biraz dik olsa bizim eski Er6F'ler, yeni Ninja 650'ler gibi bir yavru sport touring derdim ama adamlar bildiğin ss mantığında piyasaya sürüyorlar bu motoru. Bence R7, Şile-Ağva tayfasını memnun eder ama sabahın körü otobana çıkıp Sakarya-Düzce gazlayan tayfayı memnun etmez.
-
07 Ağustos 2021, 19:52
#9
tommygun adlı üyeden alıntı
Oturuş pozisyonu biraz dik olsa bizim eski Er6F'ler, yeni Ninja 650'ler gibi bir yavru sport touring derdim ama adamlar bildiğin ss mantığında piyasaya sürüyorlar bu motoru. Bence R7, Şile-Ağva tayfasını memnun eder ama sabahın körü otobana çıkıp Sakarya-Düzce gazlayan tayfayı memnun etmez.
Şile Ağva tayfası için bir naked'a göre avantajı ne olacak? Sanırım sadece şekil...
-
07 Ağustos 2021, 20:15
#10
viraj yapmicaksanız kabzımal gibi oturma pozisyonunda 600ss gibi gitmeyen bir motora sahip olucaksınız.uç noktada bir motor bu konuşmalardan zaten motorun ülkeye gelmiyeceği kesin gibi baya antreman motoru kafasında çünkü herkese hitap etmiyor edemiyor.90 100hp olaydı hitap edeceği pro dan amatöre büyük bir kesim olucaktı hesap başka
-
07 Ağustos 2021, 20:21
#11
İddia ediyorum onun yattığı kadar virajda benim MT-07'de yatar
-
07 Ağustos 2021, 20:23
#12
Angrypower adlı üyeden alıntı
İddia ediyorum onun yattığı kadar virajda benim MT-07'de yatar
yatmaz yatamaz pegler zaten müsade etmeez bide o kadar yatmaya güven vermez.r25 inceliğinde yapmış adamlar resmen sarılıyorsun motora
-
07 Ağustos 2021, 20:24
#13
Ayrıntılı bilgi burada mevcut:
https://www.zigwheels.com/news-features/news/yamaha-yzf-r7-vs-yzf-r6-how-different-are-the-two-yamaha-sport-bikes/42135/
Ana sebep, 600cc 4 silindir motordan eskisi gibi 120 beygir üretmek, yeni Euro 5 emisyon şartları altında mümkün değilmiş. Ki 4 silindirin fiyat dezavantajı da söz konusu.
Atincozkan adlı üyeden alıntı
Yamaha r6 yada benzerlerindeki gibi yuksek devir cevirerek surus gercekten zor birsey.
Tipik yollarda ve trafikte evet, ama pistte ve virajlı yollarda aranan bir özellik bu. Viraj girişi ve çıkışı habire vites değiştirip süspansiyonu üzmek yerine motorun yüksek devir aralığından faydalanarak yapılan pürüzsüz bir sürüş çok daha rahat, zevkli ve hızlı.
wing41 adlı üyeden alıntı
maharetli ellerde 4 silindirleri gayet güzel kevgire çevirebilir dikkat etmek lazım
Tabii ki son noktayı sürücü belirler ama sürücü değil motosiklet karşılaştırıyoruz. Biri 70 küsür beygir, diğeri 120 beygire yakın.
Cyan adlı üyeden alıntı
Şile Ağva tayfası için bir naked'a göre avantajı ne olacak? Sanırım sadece şekil...
Ergonomi. Naked ile bir kaç saat pist ya da virajlı yol yapmak kolları ve sırtı haşat ediyor bir süre sonra. Adamakıllı eğilip kullanabilmek lazım.
Tahminim SS olduğu için Yamaha süspansiyonu da elden geçirecektir illa ki.
-
07 Ağustos 2021, 20:25
#14
Cyan adlı üyeden alıntı
Şile Ağva tayfası için bir naked'a göre avantajı ne olacak? Sanırım sadece şekil...
Açıkçası o yolda R7'nin yapıp da benim bilebildiğim kadarıyla Mt07'nin yapamayacağı birşey yok. Belki oturuş pozisyonu daha sportif olduğundan insanın beklentisini daha da arttırabilir, belki de karenaj nedeniyle rüzgar koruması daha iyidir vs.
-
07 Ağustos 2021, 21:01
#15
Bence cbr500r'ın klasmanında bu alet. 500r alanlar genelde büyük heybetli gözüken bir şey alayım ama beni öldürmesin kafasıyla alıyor benim gördüğüm. Bu da ona benzeyen bir alet. Avrupada bence cok satılır. R3 alacağına R7 alır adam.
-
07 Ağustos 2021, 21:49
#16
4 silindiri kevgire cevirsin bedava verırım motoru o delıkanlıya bıldığın mt7 boluğu bızım alet 250 de hadı gıdelım dıyor 6 ya alıyoruz
-
08 Ağustos 2021, 00:01
#17
niye herkes türkiyeye gelmez demiş anlamadım. %1000 gelir. r1 geliyor bu neden gelmesin?
hatta bizde mt'den fazla satar bence. millet o bütçede sıfır racing bulamadığı için mt'ye yöneliyordu.
-
08 Ağustos 2021, 05:45
#18
Burada MT7 $7700, R7 ise $9000.
Motor aynı olmasına rağmen fiyat farkı bence makul. Dediğim gibi, kesin bilgim olmamakla birlikte, muhtemelen daha eli yüzü düzgün bir süspansiyon kullanmışlardır diye tahmin ediyorum.
-
08 Ağustos 2021, 09:57
#19
arkadaşlar, 60 yıldan uzun süredir motosiklet üreten yamaha'da herhalde r6 - r7 performans karşılaştırması yapacak kadar zeki mühendis vardır diye düşünüyorum, eminim bizden zeki değillerdir (!) ama akılları çalışıyordur. neden r6 bloğu gibi blok kullanılmıyor sorunuzun cevabı çok basit. emisyon regülasyonları. artık öyle bol silindirli, şakır şakır benzin yakan, havaya cayır cayır karbonmonoksit salan motorları unutun. euro 5 standartları bu şekilde, euro 6 gelsin, daha neler göreceksiniz.
bu arada, şunu da söylemeden geçemeyeceğim. hani ormanlar yanıyor vs. diye içimiz yanıyor ya. onun en büyük sebebi fosil yakıtları şuursuzca kullanıp dünyayı ısıtmamız. bu regülasyonlar olmasa her şey daha kötüye gider, kuşkunuz olmasın. o yüzden daha az gitsin, ama daha temiz olsun, iyidir. r7 de hedef kitlesini tatmin edecektir, merak etmeyin.
-
08 Ağustos 2021, 12:05
#20
jfip adlı üyeden alıntı
bu arada, şunu da söylemeden geçemeyeceğim. hani ormanlar yanıyor vs. diye içimiz yanıyor ya. onun en büyük sebebi fosil yakıtları şuursuzca kullanıp dünyayı ısıtmamız. bu regülasyonlar olmasa her şey daha kötüye gider, kuşkunuz olmasın. o yüzden daha az gitsin, ama daha temiz olsun, iyidir. r7 de hedef kitlesini tatmin edecektir, merak etmeyin.
Özetlemek gerekirse; ormanları biçip, yol, köprü, otel vs falan yapmak değil de fosil yakıtlı araçlarımız sevgilimizi dünyamızı bu hale getiriyor ilk sebep olarak???
Allah, Muhammed aşkına bilmişlik taslamayın. Açın accık bir şeyler kurcalayın. Bakın bakalım bundan 30 sene önce ne kadar yeşillik vardı da şimdi ne kadar yeşillik var?
Şuan taşındığım bölgeye bakıyorum. Her yer beton, her yer saçma sapan beton... Gün içinde beton ve boya parlamasından gözlüksüz dolaşamıyorum dışarıda.
Ayrıca euro emisyonlara takılacağınıza, fabrikaların filtre kullanmayan sistemlerine takılın. İçi boş yasalarla vatandaşları düdüklemek ayrı, gerçekten hakkaniyetle memleketimizi yaşanabilir kılacak şekilde yasalarla korumak ayrı.
Sonuç olarak; Liyakat önemli bir şey azizim!..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)