Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

R25 Çözemediğim performans sorunu.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin kilon
    Gittiğin yolun durumu hava şartları vs.
    Kullanılan motor yağı
    Motordaki oturuş pozisyonun falan bir sürü etmen var
    Ama bunların çoğu 150 den sonra tıkanma gerektirecek şeyler değil
    düz yolda top speed istersem hemen ulaşıyorum
    en önemli sebebi vücud kilon bence
    bendede 120/160 lastikler var öyle dağlar kadar fark yok
    hele hele top speed ve hızlanma konusunda bir fark hissetmedim
    senin sorununu araştırman lazım ama çözülür bence

    https://www.youtube.com/watch?v=pte3WP21cIQ
    şurada bir videomu bırakayım
    en son 188 falan vurdum hatırlamıyorum
    mt25 i gecmemin sebebi o arkadaş erken vites atıyordu ve biraz acemi idi yeni aldi mt25 i
    MT-25, R25'e göre daha geç hızlanıyor ve top speed'e vurması çok zor. Çünkü rüzgar faktörü çok farkediyor. Benim motor 5.viteste redline çizgisine ulaşmak için kendini yırtıyor. Heleki rüzgarlı havada. 6.vitesi öylesine yakıt sarfiyatını düşürmek için koymuşlar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    17 Eylül 2006
    70 kiloyum boyumda 1.78 benim sıkıntım şurda 150de tıkanıyor sanki böyle 150de arkadan birisi tutuyor gibi . Motorun yağını değiştirdim bugün, 1.8 litre doldurdum tam ölçülü şekilde ancak motor yağ çizgisine baktığımda ıkı cizginin üstünde çıkıyor normal bir durum mu ?

  3. #23

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı R4PST4R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    70 kiloyum boyumda 1.78 benim sıkıntım şurda 150de tıkanıyor sanki böyle 150de arkadan birisi tutuyor gibi . Motorun yağını değiştirdim bugün, 1.8 litre doldurdum tam ölçülü şekilde ancak motor yağ çizgisine baktığımda ıkı cizginin üstünde çıkıyor normal bir durum mu ?
    Benimkide 150'den sonra isteksiz. Motul yağ koydurmaya çalışacağım. Yerse artık...

  4. #24

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende MT-25 var. 160'dan sonra ıkınıyor motor. Sürekli rüzgarı yediğim için bana çarpıp mukavemet oluşturuyor. Anlamadığım nokta 180'de yapsa 160'da yapsa gideceğin yere kaç dk fark oluşturuyor?

    Ben bassın istiyorum falan diyebilirsin ama kendini kasıp redline kovalayan bir motor ne derece sağlıklı olur? Orası senin taktirin. Motorda benim gibi 120/160 lastik kullanıyor musun? Yakıtı performans katkılı kullanıyor musun? Enjeksiyon temizleyici attın mı? Rüzgar'ı arkana alıp mı basıyorsun? Bunların hepsi 250cc için bir etmen...
    Agacım yanlış anlama da gideceği yere kaç dk da ulaşması baska bir konu bence, yani sen böyle bi durumda dert etmezmiydin neden bu motor eskisi gibi gitmiyor diyerekten?

  5. #25
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin kilon
    Gittiğin yolun durumu hava şartları vs.
    Kullanılan motor yağı
    Motordaki oturuş pozisyonun falan bir sürü etmen var
    Ama bunların çoğu 150 den sonra tıkanma gerektirecek şeyler değil
    düz yolda top speed istersem hemen ulaşıyorum
    en önemli sebebi vücud kilon bence
    bendede 120/160 lastikler var öyle dağlar kadar fark yok
    hele hele top speed ve hızlanma konusunda bir fark hissetmedim
    senin sorununu araştırman lazım ama çözülür bence

    https://www.youtube.com/watch?v=pte3WP21cIQ
    şurada bir videomu bırakayım
    en son 188 falan vurdum hatırlamıyorum
    mt25 i gecmemin sebebi o arkadaş erken vites atıyordu ve biraz acemi idi yeni aldi mt25 i
    Lastik tabani artmasindan fark illa olur malum fizik kuralı. Ama Sesini dinlemek iyi geldi akşam akşam

  6. #26
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı erhn42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik tabani artmasindan fark illa olur malum fizik kuralı. Ama Sesini dinlemek iyi geldi akşam akşam
    Teşekkürler hiç bir videomu biri beğensin diye atmam böyle yorum gördüm ilk defa hoşuma gitti hocam sağolasın
    kameraya da harici mikrofon yapinca güzel ses alacağım inşallah 😁

  7. #27
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler hiç bir videomu biri beğensin diye atmam böyle yorum gördüm ilk defa hoşuma gitti hocam sağolasın
    kameraya da harici mikrofon yapinca güzel ses alacağım inşallah 😁
    Sen sağol. Kazasız belasız sürüsler-videolar inşallah.👍

  8. #28

    Üyelik
    17 Eylül 2006
    motul 7100 vardı bundan önce durum aynı şekildeydi.

  9. #29
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı R4PST4R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motul 7100 vardı bundan önce durum aynı şekildeydi.
    https://youtu.be/8hAvZg54SFU bu videoda bir cihaza baglanip bi ayar yapiliyor ve cok farkettigi söyleniyor. Tavsiyem sonuna kadar izleyin. Yapilmadiysa yaptirin. Km niz de yakın.

  10. #30

    Üyelik
    17 Eylül 2006
    Alıntı erhn42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://youtu.be/8hAvZg54SFU bu videoda bir cihaza baglanip bi ayar yapiliyor ve cok farkettigi söyleniyor. Tavsiyem sonuna kadar izleyin. Yapilmadiysa yaptirin. Km niz de yakın.
    bahsettiğiniz şey senkron ayarı sanırım. 20bin bakımında yapıldığını söylediler. en son götürdüğümde tekrar kontrol edildi denmişti eğer oysa.

  11. #31
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı R4PST4R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bahsettiğiniz şey senkron ayarı sanırım. 20bin bakımında yapıldığını söylediler. en son götürdüğümde tekrar kontrol edildi denmişti eğer oysa.
    Işte ne kadar ihtimal varsa gözden geçirelim😊

  12. #32
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Clio 3 var bende 170 ten sonra aynı sorunu yaşıyorum, ama 200km gördüm kadranda.. Ya 150 den sonrasını ne yapacaksın ?

    Kötü rodaj, eğim, rüzgar, hava sıcaklığı, kilon, sürüş pozisyonun, ekipmanların aerodinamiği vs.. çok etken var be abicim bence sende sıkıntı yok..

    bu arada r25 le inatlaşıp gerçekten 190 la yanından sinek gibi geçmişliğim var... Baştan uzar gidersin ama.. Düzlük uzunsa affetmem...
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  13. #33
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    250cc motor pet şişenin yarısı kadar. Rakım farkı, eğim, kilo, rüzgar, hava filtresi, lastik basıncı her şey etkiler. Ön dişlinin orada toz, toprak ile katılaşmış zincir yağını da temizlemenizi öneririm.

    Benim motor 42hp olmasına rağmen 150-160'dan sonrası yalan oluyor. Çok sıkmayın canınızı.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)