Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

17-20 Yaş arası CBR 900-929-954 RR almak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Cümleten iyi aksamlar arkadaşlar.

    Elime hatrı sayılır bir para geçti ve bu parayla uzun süredir aklımda olan birşeyi tekrar düşünmeye başladım.

    Başlıkta yazdığım motorlardan birisi hangisi hatırlamıyorum artık, ben daha 8-9 yaşında velet iken mahallemizde birtane vardı.

    Sahibi de babamın tanıdığı, babama çok saygı duyan bir arkadaştı.
    Motosikletin sahibi bir gün dukkanimiza geldi, motoruda dükkanın önüne koydu.
    Yıl 99-2000 filan turkiyede motosikleti bırak araba yok, benimde hayatımda motosiklet gormuslugum yok ilk defa ozaman motosiklet gördüm. (ozamanlar pejolar mobiletler filan vardı onları saymiyorum.)
    motorun yanına gidip incelemeye başladım ama ne olduğu hakkında en ufak fikrim yok sağını solunu elliyorum filan hatta egzozu elledim, elimin yandığını hatırlıyorum. gayet net yazıya aktarıyorum ama olaylar hayal meyal.

    sonrasında sahibinin izniyle motosikletin üstüne oturup gidonu sağa sola çevirdiğimi hatırlıyorum ve aradan 17 yıla yakın bir süre geçmesine rağmen her motosiklet gördüğümde bu anım aklıma gelir.

    uzun bir zaman önce aea nin motosiklet rektefiye videosunu gördüğümde aha dedim o motor bu motor gerçekten bu motor.
    nekadar sevindiğimi anlatamam.

    tabi ki 18 yaşında bir supersport, mutlaka motoru açılıp piston, sekman, yatak yorgan vesayre değişmiş, elden geçmiştir. her türlü yan yatma, olduğu yere düşme herşeyi görmüş geçirmiş bir motosiklettir.
    Rektefiyeli birtanesine gidipte 15 kağıt saymaya değermi? alsam ne tür problemlerle karşılaşma imkanım var?
    Şimdiden teşekkürler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Barkın biniyo neden olmasın.

  3. #3
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Barkın 'nın düşüncesi gibi eski motoru haşat olarak düşünüp o şekilde almak(fiyatı öldürerek) ve sekman,piston gibi ağır işlemler için para ayırmak gerekir.

  4. #4

    Üyelik
    31 Aralık 2016
    Şehir
    Bursa/Mudanya
    Motosikleti
    Mondial 100 MG Superboy
    Bende ileride böyle şeyler düşünüyorum eski model büyük cc supersportlar nedense çok ilgimi çekiyor. Araştırmak ve caymamak lazım tabi

  5. #5
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    ''tabi ki 18 yaşında bir supersport, mutlaka motoru açılıp piston, sekman, yatak yorgan vesayre değişmiş, elden geçmiştir. her türlü yan yatma, olduğu yere düşme herşeyi görmüş geçirmiş bir motosiklettir.''
    Değişmişse ne ala nostalji olsun diye binilir. Fakat değiştiyse bile hangi ustada ne şekilde, hangi parçayla yapıldı gibi sorular var.
    Motosiklet parası + en kötü senaryodaki para cepte olmalı alırken. En bakımlısı dahi olsa ülkemiz şartlarında muhtemelen bi kaç bin lira yiyecektir

  6. #6
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barkın biniyo neden olmasın.
    Barkın beyin şansına tahmin ettiğim kadarıyla hor kullanılmamış bir makine denk geldi. Bana ne gelir bilemiyorum.

    Alıntı tyrung adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barkın 'nın düşüncesi gibi eski motoru haşat olarak düşünüp o şekilde almak(fiyatı öldürerek) ve sekman,piston gibi ağır işlemler için para ayırmak gerekir.
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ''tabi ki 18 yaşında bir supersport, mutlaka motoru açılıp piston, sekman, yatak yorgan vesayre değişmiş, elden geçmiştir. her türlü yan yatma, olduğu yere düşme herşeyi görmüş geçirmiş bir motosiklettir.''
    Değişmişse ne ala nostalji olsun diye binilir. Fakat değiştiyse bile hangi ustada ne şekilde, hangi parçayla yapıldı gibi sorular var.
    Motosiklet parası + en kötü senaryodaki para cepte olmalı alırken. En bakımlısı dahi olsa ülkemiz şartlarında muhtemelen bi kaç bin lira yiyecektir
    Aslında usta sıkıntım yok.
    Kendim daha önce 4-5 sefer 2 silindirli ve 4 silindirli makine açıp tekrar topladım. Tabi bu açıp topladıklarım 2005 model üstüydü.
    2000ve öncesi motor teknolojisi ne durumdadır bilemiyorum.
    Babamın çok eski arkadaşlarından 1980-2000 model arası motosiklet ustası olan 60li yaşlarında bir amcayla konuştum, seve seve yardım ederim dedi.
    Yedek parça işlerini sorduğumda Türkiyede ki birçok eski model motosiklet parçası yan parça dedi bana. Orijinal parça bulmak gerek.
    Benim en büyük korkum 15 lira saydiktan sonra bir 15 daha yedek parçaya saymak.
    Malum euro ve dolar belli, japonya dan euro kuruyla gelecek olan parça bide gümrükte vergisi eklenince korkunç bir para yapıyor


    Alıntı hayabusaxs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende ileride böyle şeyler düşünüyorum eski model büyük cc supersportlar nedense çok ilgimi çekiyor. Araştırmak ve caymamak lazım tabi
    bende biraz retro hastasiyimdir

    Yorumlarınız için teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)