Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

2013 GT 250R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    merhaba arkadaşlar. bildiğiniz üzere bi süre önce telif hakkı yok efendime soyliyim bilmemne hakkı yüzünden ST kanuni olan gt 250r modeli 2013 den itibaren hyosung adı ile çıkmaya başladı ve alete makyaj da yapmışlar. grenajların haricinde değişen bir şeyi var mı + yada - yönde. kullanan arkadaşlardan tecrübelerini paylaşmalarını bekliyorum. şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    üsküdar çamlıca
    Motosikleti
    yzf r6
    sevgili hakan kardeşim hyosung ile stkanuni birleştiler yani şöyle söyleyelim kanuni hyosung un disbiritörü oldu

  3. #3
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    yeni kasalarda herangi bi değişiklik? aracın aerodinamiğinde konforunda bi değişiklik falan var mı gibisinden sormuştum aslında. kullanan görmedim henüz çünkü

  4. #4

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    üsküdar çamlıca
    Motosikleti
    yzf r6
    Renkler Siyah-Siyah/Turuncu-Siyah/Kırmızı-Siyah/Gri

    Motor Tipi Hava / Yağ Soğutma 75° V-Twin

    Motor Hacmi 249 cc

    Çalıştırma Sistemi Elektrik

    Silindir Adedi 2

    Maksimum Güç 28,04 Hp - 10000 d/d

    Maksimum Tork 21,04 Nm - 6750 d/d

    Boyutları UxGxY 2090x700x1130 mm

    Aks Mesafesi 1435 mm

    Ağırlık 171 kg

    Vites Adedi 5

    Ön Fren Çift Disk

    Arka Fren Disk

    Ön Lastik 110/70-17 54H

    Arka Lastik 150/70-17 69H

    Sele Yüksekliği 780 mm

    Yakıt Tank Kapasitesi 17 Lt

    Akü 12 V 12 Ah

    Yakıt Sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyonlu

  5. #5
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    Alıntı albatross adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Renkler Siyah-Siyah/Turuncu-Siyah/Kırmızı-Siyah/Gri

    Motor Tipi Hava / Yağ Soğutma 75° V-Twin

    Motor Hacmi 249 cc

    Çalıştırma Sistemi Elektrik

    Silindir Adedi 2

    Maksimum Güç 28,04 Hp - 10000 d/d

    Maksimum Tork 21,04 Nm - 6750 d/d

    Boyutları UxGxY 2090x700x1130 mm

    Aks Mesafesi 1435 mm

    Ağırlık 171 kg

    Vites Adedi 5

    Ön Fren Çift Disk

    Arka Fren Disk

    Ön Lastik 110/70-17 54H

    Arka Lastik 150/70-17 69H

    Sele Yüksekliği 780 mm

    Yakıt Tank Kapasitesi 17 Lt

    Akü 12 V 12 Ah

    Yakıt Sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyonlu
    teşekkür ederim araştırmanız için ama kullanıcıların yorumlarını merak ettiğimden açmıştım konuyu. bunlar zaten bilinen şeyler

  6. #6

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    üsküdar çamlıca
    Motosikleti
    yzf r6
    buda cbr250 nin özellikleri
    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 4 sübaplı, DOHC, sıralı tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 250
    Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55 mm
    Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 19,4/8.500 (26,4 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 23,8/7.000
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı O-ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.035 x 720 x 1.125 mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.370 mm
    Sele yüksekliği (mm) 780 mm
    Yerden açıklık (mm) 148 mm
    Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön 5 kollu alüminyum döküm
    Arka 5 kollu alüminyum döküm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

    yeni model 2 hp daha güçlü ve az devirde yükske hız aynı zamanda düşük devirde yüksek itiş gücü var 2012 hyosunga göre 2013 ün ve daha az yakıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

    geçen sene maslakta bir işyerinde çalışıyordum orda hyosung un ofisi vardı koreli abilerle bir iki sefer muhabbet etmiştim ben çok güvenmiyorum hyosunga :D

  7. #7
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı albatross adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    [/COLOR]yeni model 2 hp daha güçlü ve az devirde yükske hız aynı zamanda düşük devirde yüksek itiş gücü var 2012 hyosunga göre 2013 ün ve daha az yakıyor

    ..............................

    geçen sene maslakta bir işyerinde çalışıyordum orda hyosung un ofisi vardı koreli abilerle bir iki sefer muhabbet etmiştim ben çok güvenmiyorum hyosunga :D
    2012 ve 2013 ler arasındaki bu beygir farkı ve az yakma muhabbetini açıklar mısın? Ne gibi değişiklikler oldu?
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  8. #8
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    aa o niye O_o? ne duydun da güvensizlik oluştu bizde bilelim de belki önemli birşeydir

  9. #9

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    üsküdar çamlıca
    Motosikleti
    yzf r6
    Alıntı khakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aa o niye O_o? ne duydun da güvensizlik oluştu bizde bilelim de belki önemli birşeydir
    bişey duymadım adamlar gayet al falan dediler zaten bende motor vardı öylesine muhabbet etmiştim genel oalrak güvensizlik var kanuniye karşı ondan ama şekli çok güzel

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------

    öncelikle merhaba , her motorda olduğu gibi hyosungdada model değişince özelikkler değişiyor gelişen teknoloji ile sistemler değişiyor geçen sene 10500 devirde 26 hp üreten gt250r bu sene 10000 devirde 28 hp güç üretiyor doğal olarakta az devirde yüksek hıza ulaşırsın ve mantıken düşük devirde gittiğin için az yakıt tüketirsin ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

    öncelikle merhaba , her motorda olduğu gibi hyosungdada model değişince özelikkler değişiyor gelişen teknoloji ile sistemler değişiyor geçen sene 10500 devirde 26 hp üreten gt250r bu sene 10000 devirde 28 hp güç üretiyor doğal olarakta az devirde yüksek hıza ulaşırsın ve mantıken düşük devirde gittiğin için az yakıt tüketirsin ;)

    ve bununla beraber itiş gücüde artıyor yani tork u .

  10. #10
    eby78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir / Ayvalık
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    yanlış bildiğiniz bir konu var hyosung 26 hp olmadı hiçbir zaman..2006 yılından bu yana teknik verilerinde 29 hp yazar..değişen tek teknik veri elektronik enjeksiyon sistemi oldu o kadar ;)
    motorcu48 ve Alper Kaya bunu beğendiler.

  11. #11

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    üsküdar çamlıca
    Motosikleti
    yzf r6
    hyosung 2012 gt250r n özelikklerine bakarsanız göreceksinizdir

  12. #12
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    2008 de motorda değişiklik olmuştu.
    Bende siz öyle iddialı konuşunca gerçekten bir şeyler değişti sandım, lütfen milleti yanıltmayalım.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  13. #13
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2008 de motorda değişiklik olmuştu.
    Bende siz öyle iddialı konuşunca gerçekten bir şeyler değişti sandım, lütfen milleti yanıltmayalım.
    bende böyle biliyorum. yeni makyajlı kasalar çok hoş görünüyorlar ama

  14. #14
    Ufuk İnkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Repsol 2006 / Cbr 125 R ( 2011 ) Hyosung Gt 250 R.
    2013 Hyolar sadece 1 beygir bile değil 0.5 mi 0.7 bg mi ne düşük 2012 ve öncesine göre. Fuarda satıcı ile konuşmuştum.

    Ben senin yerin de olsam alırım bi CBR 250 bakarım keyfime
    Ömer Debre bunu beğendi.
    4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
    Yanlamak biz de ata sporu!

  15. #15
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı albatross adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyosung 2012 gt250r n özelikklerine bakarsanız göreceksinizdir
    Alıntı albatross adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bişey duymadım adamlar gayet al falan dediler zaten bende motor vardı öylesine muhabbet etmiştim genel oalrak güvensizlik var kanuniye karşı ondan ama şekli çok güzel

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------

    öncelikle merhaba , her motorda olduğu gibi hyosungdada model değişince özelikkler değişiyor gelişen teknoloji ile sistemler değişiyor geçen sene 10500 devirde 26 hp üreten gt250r bu sene 10000 devirde 28 hp güç üretiyor doğal olarakta az devirde yüksek hıza ulaşırsın ve mantıken düşük devirde gittiğin için az yakıt tüketirsin ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

    öncelikle merhaba , her motorda olduğu gibi hyosungdada model değişince özelikkler değişiyor gelişen teknoloji ile sistemler değişiyor geçen sene 10500 devirde 26 hp üreten gt250r bu sene 10000 devirde 28 hp güç üretiyor doğal olarakta az devirde yüksek hıza ulaşırsın ve mantıken düşük devirde gittiğin için az yakıt tüketirsin ;)

    ve bununla beraber itiş gücüde artıyor yani tork u .
    Alıntı albatross adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buda cbr250 nin özellikleri
    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 4 sübaplı, DOHC, sıralı tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 250
    Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55 mm
    Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 19,4/8.500 (26,4 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 23,8/7.000
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı O-ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.035 x 720 x 1.125 mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.370 mm
    Sele yüksekliği (mm) 780 mm
    Yerden açıklık (mm) 148 mm
    Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön 5 kollu alüminyum döküm
    Arka 5 kollu alüminyum döküm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

    yeni model 2 hp daha güçlü ve az devirde yükske hız aynı zamanda düşük devirde yüksek itiş gücü var 2012 hyosunga göre 2013 ün ve daha az yakıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

    geçen sene maslakta bir işyerinde çalışıyordum orda hyosung un ofisi vardı koreli abilerle bir iki sefer muhabbet etmiştim ben çok güvenmiyorum hyosunga :D
    bu sölenenlerin hepsi yalan dolan yanlış bilgiler deposuda 13lt değil 16lt re yanlış bilgiler paso sonrada delinin biri kuyuya taş atıyor biz urasıyoz :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  16. #16

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    üsküdar çamlıca
    Motosikleti
    yzf r6
    13 lt depoya sahip olan cbr 250 ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

    bide 16 litrede değil 17 litre hyosung ;)

  17. #17
    ardasen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    hayabusa + hyosung
    26hp oldugunuda kım uydurdu hyosoungun ?

  18. #18
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Arkadaşlar mış lı muşlu yorumlarla kulaktan dolma şeyler yazmayalım buraya.
    Bilmiyorsak bilmiyoruzdur bu kadar basit.
    Hyosung motor bloğu üzerinde değişiklik yapmadı şimdiye kadar.
    Aynı motoru karbüratörden enjeksiyonlu sisteme geçirerek Euro3 standardınd üretti ki Avrupada satılabilsin.

    Çeşitli defalar motosikletin enjeksiyon sistemini komple elden geçirdi.En son Delphi enjeksiyon sisteminde olanlar üretildi. 2011 . parti den beri aynı sistem kullanılıyor.
    daha önceleri 2011lerin ağırlık merkezi biraz daha aşağı çekilmişti. Böylece şehir içi kullanım daha rahat oldu. Motosikleti süren kişi motosikleti olduğundan hafif hissetmesi sağlandı.
    2013lerde makyaj dışında (renkleri gerçekten çok güzel hele o gri karbon renkli kısım müthiş güzel olmuş) en büyük değişiklik arka amortisörde oldu. Yıllardır kullandığı standart ehh denecek amortisörünü kaliteli bir marka olan KYB amortisör ile değiştirdi.

    100- 110 km hızlarda 2006 2013 tüm motosikletleri normal şartlar altında 3.3lt civarında benzin tüketiyor. Yani karbüratör enjeksiyon farkı pek yok. Üst devirler testini yapmadım. BİLEN varsa yazsın. Bilmeyen lütfen acaip acaip yorumlar yapmasın

  19. #19
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Beyler az yakan CBR 250 sürekli 10.000 devirde kullanıldığında 100 Km'de 4.2 Lt filan yakıyor.

  20. #20
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu sölenenlerin hepsi yalan dolan yanlış bilgiler deposuda 13lt değil 16lt re yanlış bilgiler paso sonrada delinin biri kuyuya taş atıyor biz urasıyoz :D
    adam cbrnin özelliklerini söylemiş zaten


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)