600 cc Touring Tavsiyesi?
-
Arkadaşlar merhaba. Sizlerden 600 cc ve üzeri artçılı seyahatlar için motorsiklet tavsiyesi almak istiyorum.
Kullanımım genelde şehirlerarası yollarda olacak ama stabilize yola da gelebilecek;
Sürüşlerde sürücü ve artçının konforunu sağlayan; Yakıt tüketimi ve yedek parça gibi konularda aşağıda belirtilen modellerle ilgili görüşlerinizi almak isterim. Şimdiden herkese teşekkür eder, iyi sürüşler dilerim..
Boyum:174 Kilo: 72
1-Honda NC 750X
2-Yamaha 660z Tenere
3-Suzuki V-Strom DL650
Reklamlar
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Honda NC 750 X içlerinde en ekonomiği olur. Parçası bol ve piyasası canlı. Diğer modeller daha pahalıya gelir işletim olarak.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
listede versys eksik sadece
-
Türkiye şartlarında en mantıklı ve uygun seçenek olarak nc750x dct'yi tavsiye ederim yakıt,ön bagaj,servis ve bayi ağı,2.el hızı,uzun motor ömrü ve sorunsuz olması,otomatik vites konforu gibi konularda eşsizdir.150 km hızda bile zerre titreşim yoktur uçan halı gibi hissedersiniz.
-
Fiyat/performans ve yedek parça gibi konulardan dolayı Versys modelini elemiştim..
-
Yazdığın motorlar içinde iki kişi ve uzun kilometreler için en konforlusu Suzuki Vstrom dur , servis yedek parça yakıt konusunda da üzmez , iki adet Vstrom u toplam 190.000 km kullandığım için çok sağlam bir üretim olduğunu rahatlıkla yazabilirim , lakin fiyatı çok arttı , fiyat performans açısından Nc750 nin çok gerisinde kalıyor ki bu diğerleri içinde geçerli , bu açıdan bakınca Nc750 kesinlikle tercih edilir , üstelik otomatik versiyonu da var vede Honda nın tüm TR de ki geniş servis ağıda cabası..
-
belirttiğin motorların hiç birini sürmedim
ama!
vstrom süren arkadaşım 2006 kasa kullanıyor. frenleriyle ilgili durmadığını söylüyor.
benim motora binince çok beğendi. benim vstrom gitmiyormuş diyor. tabi pskolojik te olabilir. ben vstromu sürmediğim için performansa bişey diyemem.
tenere 660 tek silindir ve tatlı bi kaçışı var. onu bi kere sürmüştüm. güç olarak ortalama
nc yi hiç sürmedim ama performansı tenere ile aynı olabilir belki
verysy listeye alırsan en seri hızlısı ve en iyi duranı o olur
-
denizlilignc adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Sizlerden 600 cc ve üzeri artçılı seyahatlar için motorsiklet tavsiyesi almak istiyorum.
Kullanımım genelde şehirlerarası yollarda olacak ama stabilize yola da gelebilecek;
Sürüşlerde sürücü ve artçının konforunu sağlayan; Yakıt tüketimi ve yedek parça gibi konularda aşağıda belirtilen modellerle ilgili görüşlerinizi almak isterim. Şimdiden herkese teşekkür eder, iyi sürüşler dilerim..
Boyum:174 Kilo: 72
1-Honda NC 750X
2-Yamaha 660z Tenere
3-Suzuki V-Strom DL650
Stablize yol denince nc 750x ve v-strom ağır ayrıca nc amacı asıl yol olduğu için uygun değil, daha doğrusu bunları düşünüyorsan Tracer 700'de bir opsiyon olur o zaman, hem 196 kilo ile hepsine bir hayli fark koyar, zaten artçılı sürüp bir de üstüne yüklerin olacakken neden daha ağır bir yol motoru düşünesin boy açısından da rahat edersin.
Artçı performansı çok iyi olmasa da sele düzeltme ile sana olacak en iyi seçenek Tener 660, hem Tracer hariç diğerlerinden hafif ve arazi için yegane seçenek bence, ancak boy açısından sıkıntılı olabilir, amortisör ve sele ayarı gerekebilir, tabi ben amortisöre mümkün olduğunca dokunmam açıkça. Eski ama temiz bakılmış bir gs 650'de bir başka opsiyon olabilir.
-
instagram.com/ak.kucukcaglayan
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Honda NC 750 X içlerinde en ekonomiği olur. Parçası bol ve piyasası canlı. Diğer modeller daha pahalıya gelir işletim olarak.
Yorumlarınız için teşekkürler.. Yalnız X modeli ile dct arasında kararsız kaldım; 60-70 bin civarı bir bütçeyle hangi model daha isabetli olur. Bazı forum paylaşımlarında eski model dct şanzumanların arıza verdikleri yönünde yorumlar vardı..
-
en mantıklı nc750 en iyisi suzuki.alternatif kawasaki versy650 de olabilir tracer da olur ama bozuk yola hiç gelmez yere çok yakın ve artçılı sakat olur.tenere660 çok titrer her yere çıkar girer en dayanıklısıda o ama 1 silindir adamı bezdirir yorar.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
denizlilignc adlı üyeden alıntı
Yorumlarınız için teşekkürler.. Yalnız X modeli ile dct arasında kararsız kaldım; 60-70 bin civarı bir bütçeyle hangi model daha isabetli olur. Bazı forum paylaşımlarında eski model dct şanzumanların arıza verdikleri yönünde yorumlar vardı..
O kadarını bilemem hocam. Bir NC kullanıcısı yorum yaparsa daha iyi olur. Madem bütçeniz 60-70 bin, uyguna Yamaha XJ6 Diversion F de bakabilirsiniz. Tam uzun yol makinesidir. Şehir içinde NC gibi değildir ama.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
denizlilignc adlı üyeden alıntı
Yorumlarınız için teşekkürler.. Yalnız X modeli ile dct arasında kararsız kaldım; 60-70 bin civarı bir bütçeyle hangi model daha isabetli olur. Bazı forum paylaşımlarında eski model dct şanzumanların arıza verdikleri yönünde yorumlar vardı..
dct alacaksan 2016 model al en güncel dct o ve ufak tefek bütün hataları düzeltildi
vites atmak zor gelmiyorsa manuel tavsiye ederim 2014 sonrasında vites göstergesi de var
motosiklet tavsiyesine gelince hem xt 660 hemde nc 700 750 x kullandım v storm test ettim ben sana suzuki tavsiye ederim
neden dersen güç ivme konfor daha iyi arazide idare eder yani kampo a falan gideceksen
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
denizlilignc adlı üyeden alıntı
Yorumlarınız için teşekkürler.. Yalnız X modeli ile dct arasında kararsız kaldım; 60-70 bin civarı bir bütçeyle hangi model daha isabetli olur. Bazı forum paylaşımlarında eski model dct şanzumanların arıza verdikleri yönünde yorumlar vardı..
Dct tavsiye ederim.Mümkünse 2016 model ve üzeri tercih edin,2016 model öncesindekilerde virajda vites değiştirme yaptığı belirtiliyordu.
-
-Yamaha 660z Tenere;Ele
Ele sana uygun değil sele yükseliği çok yüksek senin boyun 174 kısa tek kullanırsın belki ama artçı seni inerken binerken dagıtır hakimiyetin sıkıntı olur , hele dağ bayır gibi ayak koyman gereken durumlarda çok ciddi sıkıntın olur.
Kavasaki verysy;
bu söylediklerimin hepsi 2014 öncesi kasa için geçerli 2015 de motor ne kadar değişti bilmiyorum.
çok aşırı titreşimli uzun yol için konforlu değil,
Bir de 1,8 Litre kücük yağ haznesi var CBF150 gibi klasik yağ eksiltmesi de var uzun yolda yağ takivyesi vs de ypmanız gerekir o da can sıkıcı yanınızda yağ taşımalısınız.
Gidişi duruşu performanlı kullanımı hepsinden iyidir . ama uzun yol için uygun değil .
Vstrom ;
Artısı hepsinden konforudur V motordur bey paşa gibi gidersiniz 2013 üzeri yeni kasa alırsanız yakıtı da yarım litre fazla yakar NC den öyle at ile deve fark olmaz .Kolay kolay motor a bir şey olmaz eksisi ise düşürür parça lazım olur ise granej vs o zaman niye aldım ben bunu dersiniz .NC de oem parça çıkma parça bulmanız hem kolay hemde hızlı olur v strom için o geçerli değil.
NC ;
Bildigin nc artçı için de o kadar konforu olmaz eski kasalarının amartisörleri CB500F ile aynı aralarında 40 kilo var 500 lük honda cuk oturmuş olan amatisör tur motoruna olmamış konfor olmaz ..Yeni kasalar düzeltildi diyorlar ne kullandım nede bilgim var ..
Söylediğin şartlarda kullanım için vstrom mantıklı geliyor yeni kasa NC alabilir isen o da olur
-
serif abi adlı üyeden alıntı
-Yamaha 660z Tenere;Ele
Ele sana uygun değil sele yükseliği çok yüksek senin boyun 174 kısa tek kullanırsın belki ama artçı seni inerken binerken dagıtır hakimiyetin sıkıntı olur , hele dağ bayır gibi ayak koyman gereken durumlarda çok ciddi sıkıntın olur.
Kavasaki verysy;
bu söylediklerimin hepsi 2014 öncesi kasa için geçerli 2015 de motor ne kadar değişti bilmiyorum.
çok aşırı titreşimli uzun yol için konforlu değil,
Bir de 1,8 Litre kücük yağ haznesi var CBF150 gibi klasik yağ eksiltmesi de var uzun yolda yağ takivyesi vs de ypmanız gerekir o da can sıkıcı yanınızda yağ taşımalısınız.
Gidişi duruşu performanlı kullanımı hepsinden iyidir . ama uzun yol için uygun değil .
Vstrom ;
Artısı hepsinden konforudur V motordur bey paşa gibi gidersiniz 2013 üzeri yeni kasa alırsanız yakıtı da yarım litre fazla yakar NC den öyle at ile deve fark olmaz .Kolay kolay motor a bir şey olmaz eksisi ise düşürür parça lazım olur ise granej vs o zaman niye aldım ben bunu dersiniz .NC de oem parça çıkma parça bulmanız hem kolay hemde hızlı olur v strom için o geçerli değil.
NC ;
Bildigin nc artçı için de o kadar konforu olmaz eski kasalarının amartisörleri CB500F ile aynı aralarında 40 kilo var 500 lük honda cuk oturmuş olan amatisör tur motoruna olmamış konfor olmaz ..Yeni kasalar düzeltildi diyorlar ne kullandım nede bilgim var ..
Söylediğin şartlarda kullanım için vstrom mantıklı geliyor yeni kasa NC alabilir isen o da olur
2015 kasa versys kullandığım için ekleme yapmama müsade et abi.
titreşim yok kadar az, titreşimden çok fazla şikayet geldiği için yeni kasada titreşim olayını çözdüler
belki ilk rodajla alakalı olabilir. gram yağ eksiltmiyor. kışın 10bin km de yağ değişimi yapmıştım. ilk günkü oranda yağ duruyordu
ebc balata kullanılırsa motor fren yaparken olduğu yerde çakılıyor
ben brenta kullandığım için olduğu yere çakılmıyor ama gene çok performanslı diyebilirim frenleri için
edit: uzun yolda da 3 saat üzeri totom ağrımaya başlıyor :D
-
serif abi adlı üyeden alıntı
-Yamaha 660z Tenere;Ele
Ele sana uygun değil sele yükseliği çok yüksek senin boyun 174 kısa tek kullanırsın belki ama artçı seni inerken binerken dagıtır hakimiyetin sıkıntı olur , hele dağ bayır gibi ayak koyman gereken durumlarda çok ciddi sıkıntın olur.
Kavasaki verysy;
bu söylediklerimin hepsi 2014 öncesi kasa için geçerli 2015 de motor ne kadar değişti bilmiyorum.
çok aşırı titreşimli uzun yol için konforlu değil,
Bir de 1,8 Litre kücük yağ haznesi var CBF150 gibi klasik yağ eksiltmesi de var uzun yolda yağ takivyesi vs de ypmanız gerekir o da can sıkıcı yanınızda yağ taşımalısınız.
Gidişi duruşu performanlı kullanımı hepsinden iyidir . ama uzun yol için uygun değil .
Vstrom ;
Artısı hepsinden konforudur V motordur bey paşa gibi gidersiniz 2013 üzeri yeni kasa alırsanız yakıtı da yarım litre fazla yakar NC den öyle at ile deve fark olmaz .Kolay kolay motor a bir şey olmaz eksisi ise düşürür parça lazım olur ise granej vs o zaman niye aldım ben bunu dersiniz .NC de oem parça çıkma parça bulmanız hem kolay hemde hızlı olur v strom için o geçerli değil.
NC ;
Bildigin nc artçı için de o kadar konforu olmaz eski kasalarının amartisörleri CB500F ile aynı aralarında 40 kilo var 500 lük honda cuk oturmuş olan amatisör tur motoruna olmamış konfor olmaz ..Yeni kasalar düzeltildi diyorlar ne kullandım nede bilgim var ..
Söylediğin şartlarda kullanım için vstrom mantıklı geliyor yeni kasa NC alabilir isen o da olur
Aynı yolda gidilen nc ve vstrom arasında 1.5 lt yakıt fark ediyor nc 4 lt yakarken vstrom 5.5 yakıyor.Nc'nin yeni kasasındaki amörtisörlerde herhangi bir değişiklik bulunmuyor 2018 ve üzeri beğendiğinizi alabilirsiniz hepsi aynı
-
blueway2 adlı üyeden alıntı
Aynı yolda gidilen nc ve vstrom arasında 1.5 lt yakıt fark ediyor nc 4 lt yakarken vstrom 5.5 yakıyor.
kullanıcıdan kullanıcıya göre değişir.
uzun yolda ben 4ün altında yakıyorum versys ile
başka kullanıcı 6 yakıyor versys ile
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
kullanıcıdan kullanıcıya göre değişir.
uzun yolda ben 4ün altında yakıyorum versys ile
başka kullanıcı 6 yakıyor versys ile
Biz aynı yolda kullandık grup sürüşü aynı gün içinde beraber gerçekleşti vstrom ve nc
-
blueway2 adlı üyeden alıntı
Biz aynı yolda kullandık grup sürüşü aynı gün içinde beraber gerçekleşti vstrom ve nc
genede kullanım alışkanlığı farkeder. vstrom düşük devirdede iyi gidebiliyor. 5.5 değilde 5 yapabilirdi yada biraz daha aşağısı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)