Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
MotoAVM

Elektrikli scooter Silence Türkiye'de yollara çıkıyor

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    Elektrikli scooter markası İspanyol Silence Türkiye'de yollara çıkıyor.

    Silence motosikletin S01 Urban, S02 Low Speed ve S02 High Speed modelleri bireysel kullanıcıların beğenisine sunulurken, S02 Low Speed Kurumsal ve S02 High Speed Kurumsal modelleri kurumların ihtiyaçlarına uygun tasarımıyla yollara çıkacak. Taşınabilen bataryaya sahip Silence’ın fiyatları 39 bin 900 TL’den başlıyor

    Taşınabilir batarya pratik

    5 farklı modeliyle geniş bir kitleye hitap etmeyi hedefleyen Silence markası Türkiye’deki elektrikli scooter pazarını büyütmeyi hedefliyor. Ayrıca Silence, İstanbuhl Maslak’ta yer alan ve elektrikli otomobillerin özel servisi konumundaki E-Garaj’da da sergileniyor. Silence modelleri, gücünü 5,6 kWh gücündeki lityum iyon bataryadan alıyor.

    120 km’ye kadar menzil sunabilen bu batarya, su geçirmemesi ve -20’den +55 derecelere kadar hava sıcaklıklarına dayanıklı olmasının yanında 2 yıl garanti kapsamında satılıyor. Modellerde selenin altında yer alan batarya kutusu (Power Battery Point) yerinden kolayca çıkartılarak tekerlekli bir valiz gibi rahatlıkla taşınabiliyor. Böylece batarya ev, işyeri, ofis, restoran gibi birçok noktada şarj edilebiliyor. Ayrıca, Silence bataryaları güneş enerjisiyle de şarj olarak çevreye maksimum katkı sağlıyor. 220 V ev tipi prizde 4,5 saatte tam şarj edilebilen batarya, hızlı şarjı da destekliyor.

    Geri vitesin olduğu bir mobilite

    Silence, birçok özelliği tüm modellerinde standart olarak sunuyor. Taşınabilir batarya paketi Silence’ın standartlarını temsil eden en önemli özellik arasında yer alıyor. Bununla birlikte, Eco, City ve Sport olmak üzere üç farklı sürüş modu ile otomatik geri vites özelliği yine Silence’ın tüm modellerinde standart olarak yer alıyor.

    İkili koltuk düzeniyle birlikte iki kaskın rahatlıkla sığabildiği bir bagaj alanı sunuyor. Silence’ın premium sınıftaki S01 Urban modeli, göz alıcı tasarımı ve keskin hatlarıyla bir elektrikli scooter’dan daha fazlasını vadediyor. 5,6 kWh bataryasıyla 7000 Watt’lık güç üreten S01 Urban, 100 km/s hıza (sınırlandırılmış) ulaşabiliyor. Silence’ın bir diğer modeli S02 Low Speed ise erişilebilir fiyatı ve Silence’ın standart olarak sunduğu teknolojileriyle öne çıkıyor. 1500 Watt güç sunan S012 LS 5,6 kWh veya 2 kWh’lık lityum iyon bataryalarla tercih edilebiliyor. 50 km/s’ye kadar hıza çıkabiliyor.













    espresso bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Motomax
  2. #2
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    39 bin tl den başlayan vergiler pardon fiyatlarla
    3 desek yemeden içmeden 13 ay.
    Vergisi algısı 2-3 ay desek çok bişey değilmiş.
    Marsa gidicez malum acaba bu marsın yollarında çekermi
    Tek tereddütüm o.

  3. #3
    onurordek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBF 150>GW 250>RX3İ>XMAX400
    https://www.youtube.com/watch?v=wH1c...el=MotopiXelTv

    Geleceğin Teknolojisi! Elektrikli Scooter, Silence S01 İnceleme

    MotopiXel Tv

  4. #4

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    yamaha mt07 2018
    havada karada alırım bayıldım ama helalinden 10 12 bin tl veririm işinize gelirse 40 verilecek bir olayı yok

  5. #5

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    3-4 sene sonra batarya patates olunca ne yapicaz peki

  6. #6
    Birkomat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vespa PX200e - Elektrikli
    bu arkadaşlar TÜrkiye gibi bi pazara sadece son kullanıcı hedefleyerek girmez. yakında getir/banabi gibi kuryelerde görürüz bu motosikletleri. gelsin gelsin iyidir elektrik

  7. #7

    Üyelik
    05 Şubat 2021
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Dominar 400
    Ticarilerde olan dizel bineklerde ilk basta degisik gelmisti insanlara, sonra hybridler yavas yavas yayginlasmaya basladi. Bircok markanin araclarinda hybrid var artik. Hacimler kuculdu gucler benzer kaldi. Elektrikli scooterlar bircok kucuk sehirde cok populer eski mopedlerin yerini aldi bile. Daha iyi pil, daha hizli dolum, daha genis kullanici kitlesi olustugunda zaten hepsi elektrikli olacak. Kullandigimiz bircok sey artik elektrikli. Sadece zamani var .

  8. #8
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Fiyatlar erişilebilir olsun. Top speed 120 km/h olsun. Egzoz sesiymiş falan hiç aramam.
    espresso bunu beğendi.

  9. #9
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    10 yıl sonra klasik fosil yakıt kullanan motor zaten kullanılmayacak,hatta trafiğe çıkma yasağı gelecek.tüm markalar 3-4 yıla kadar tüm modelleri elektirikli motor konseptine dönüştürme planı içinde,takribi 2030-35 arası fosil yakıtlı motor üretilmeyecek..Bu ürünlerde ilk versiyonlar ve oldukça güzeller.Bu yeni konsepte klasik motorcular kendini alıştırmalı şimdiden zira saf motor sesi ve gücünü hissederek sürmek tarih olacak 10 yıla kadar..

  10. #10
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L
    böyle sessiz sakin gitmek çok keyifli olmalı kıskandım yaw

  11. #11
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    böyle sessiz sakin gitmek çok keyifli olmalı kıskandım yaw
    Aşırı egsoz sesinden pek hoşlandığım söylenemez, hatta son motorum uzun yolda belli bir süreden sonra kafamı şişiriyordu. Lakin bence motosikleti keyifli kılan şeylerden bir tanesi de sesi. Şöyle ki; özellikle uzun yolda aheste aheste gidiyorsun, sonra ne bileyim güzel bir düzlük çıktı karşına veya önünde ki bir kaç araçtan sıyrılmak istedin, düşürdün vitesi, yüklendin azıcık gaza, altında ki motorun o hafiften kükreyişi, ardından bir aragaz çakıp çat vites yükseltme, veya rampa aşağı salıp, o egsozun homurdanması... uff nasıl canım çekti bak şimdi.

  12. #12
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Bu motorun pillerini düzgün kullanır, dibine kadar bitirmeden şarj ederseniz, ancak 100bin km den sonra kapasitesi düşmeye başlar ,
    150bin km gelirseniz, bir depoda 120km olan menzil anca 100km ye düşer.
    Piller pahalı ancak yeni nesil piller lityumun çok ötesinde, bu araçlarda lifepo4 Pil kullanılıyor ,
    1500 dolum sonrası kapasite düşüyor ,
    Tesla araçlar peynir ekmek gibi gidiyor , yani pil değişim işini unutun öyle olsa bir Allah'ın kulu elektrikli araç almaz.
    Senede 2000km yapan adam almasın.
    Ama 10k 15k yol yapıyorsanız 3-4 senede motorun parası çıkar .
    Hiçbir masrafı yok , servise bile gitmiyorsunuz.
    Lastik ve fren balatası hariç tek kuruş masarafi yok.
    Kullandığım beverly 350 yi trend motor benden alıp bunu verse bir saniye düşünmem takas ederim.


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)