Ocak Ayında Motosiklet Sektörü Ne Durumda ? Sektöre Dair Son Veriler!
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Trafiğe kaydı yapılan Motosiklet sayısı geçen yılın Ocak ayına göre % 10,9 azaldı.
2019 Ocak ayı Tuik verilerine göre motosiklet tescil adetleri, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 10,9 azaldı.
Bu yılın Ocak ayında trafiğe tescili yapılan motosiklet adetlerine göre, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 10,9 azalarak 5.942 adet oldu. Geçen yılın Ocak ayında 6.666 adet araç tescili yapılmıştı.
Ocak ayında 66.486 adet taşıtın trafiğe kaydı yapıldı.
Ocak ayında trafiğe kaydı yapılan toplam 66 bin 486 taşıt içinde otomobil %66,8 ile ilk sırada yer aldı.
Bunu sırasıyla %17,5 ile kamyonet, %8,9 ile motosiklet, %2,3 ile traktör takip etti. Taşıtların %4,5'ini ise minibüs,otobüs, kamyon ve özel amaçlı taşıtlar oluşturdu.
Ocak ayında 507 017 adet taşıtın devri yapıldı
Devri yapılan toplam 507 bin 17 adet taşıt içinde otomobil %70,6 ile ilk sırada yer aldı.
Otomobili sırasıyla %17,4 ile kamyonet, %3,3 ile motosiklet, %3,3 ile traktör takip etti. Ocak ayında devri yapılan taşıtların %5,4'ünü ise minibüs, otobüs, kamyon ve özel amaçlı taşıtlar oluşturdu.
CC Bazda motosikletlerin trafik tescil adetleri
cc bazda motosiklet tescil adetlerinde geçen yılın Ocak ayına göre 101-125cc aralığı 1.776 adet araçla yüzde 30 oran ile en yüksek payı aldı.
İkinci sırayı 1.166 adet ve yüzde 20 ile 126-250cc aralığı, üçüncü sırayı ise 635 adetle
yüzde 11 ile 0-50 cc aralığı aldı.
Diğer segmentler ise;
2019 yılı Ocak ayı Motosiklet tescil adetlerinin %78’i yirmi ilde gerçekleşti.
Reklamlar
-
ötv 250cc ye iyi geldi.plaka taktırmaya gittim biri xmax biri mt25 alan 2 kişiye denk geldim.ötv işi uzayacak gibi duruyor
-
Ve bizim müthiş öngörülü firmalarımız hala UTV getirmeye devam ediyorlar.
-
Satışlar yüksek halen ama 125cc 250cc de, ötv indirimi iş mi yaptı ? Artık çağımızın aracı motosiklet, olan mevcut zamlı yakıt, vergiler, sigorta ücretleri vs artık motosiklet kullanımını arttırması gerekli fakat ötv ne iş anlamadım. 125 veya 250 ccler trafikte fazla eziliyor sebebi 4 teker sürücüleri araç olarak görmüyor. 4 silindir kullanalım trafik veya uzun yol daha rahat olur diye onada %37 ötv sayıyorlar. Yüksek cclerde artış var demek ki ekonomimiz iyi.
-
Koskaca 80 milyonluk Türkiye'de 750 cc üzeri 100 adet artmış ) bu ekonominin iyi olduğunu göstermez.. Bunlar istisnai bozmayacak kaideler sadece.. 500 cc üzeri satış adedi toplam 300 adetlerde.. Çok çok kötü yani Honda , Yamaha düşük cc ler olmasa Türkiye'den çekilmeyi düşünebilirler.. Bu iki marka çekilirse zaten Türkiye de motosiklet sektörünü ayakta tutacak birşey kalmaz.. Çinlilerin kendileri gelmediği sürece Türk Distributorler ile bu iş olmaz.. Bizim Distributorlerimiz başarısız bu kadar net..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)