off offf... ne çok emek isteyen bir sevdaymış meğerse
-
Reklamlar
-
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8723
Su topigi bi oku istersen, sana faydali olucagina inaniyorum.
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
-
valla ben egitim bile almadan direk besyuzluk motor ile basladim. acikcasi zorlanmadim benim icin kolaydi fakat bu senin icinde ayni olacak diye bir durum yok. yalniz 500 cc dusunuyorsan trafigin az veya hic olmadi yerde baya antreman yapman gerekebilir. bu arada kasko, koruma demiri ve full korunmayi ihmal etme. bu ucu cok onemli. bu arada cbf 500 cok rahat bir motordur kavrayisi cok yumusaktir sana tavsiye ederim tek handikapi 200 kiloluk bir agirligi olmasi donuslerde cok dikkatli olmalisin. acemilik esnasinda seni baya zor duruma sokabilir.
-
Süper Moderatör (BBRR)
Eğitim aldığın yer bu işe ciddi yaklaşan bir kuruluş yanılmıyosam 1 numaralı eğitimi aldın onun 2. ve 3. sünüde veriyorlar..eğitmenlerin ne dedi nasılbir motor tavsiye etti sana
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
arkadasım, eger ogrenme surecinde dikkatli olursan, ve sabırlı olursan, 500 clik bi motor cok degildir. ben 0 dan basladım.. 6 saatlik bir egitim dersi aldım ve kawasaki er-5 aldım... cok memnunum. performans olarak alabilecegin en iyi motor o fiyata.
naked oldugu icin daha hesaplı ve kullanımı kolay.. aynı kategoride hondanın motoru 12.900 sanırım. er-5 de oleydi 3 ay oncesine kadar ben aldıgımda 9.000 ytl ye dustu. bulursan sakın!!! kacırma!!
baska sorun olursa yardımcı olurum msj at
-
Öncelikle ilgilendiğiniz için hepinize teşekkür ederim.
"Arthas" arkadaşımın önerdiği topiği inceledim. Bu konu benden öncede varmış ve sanırım benden sonrada devam edecek. Çıkardığım iki temel sonuç var. Birincisi "eğitim şart". Eğer uygun bir eğitim alırsan motor hacminin önemi yok. İkincisi ise kesinlikle 125 cc gibi bir motorla başla.
Ben bilinçli bir motor kullanıcısı olacağıma inanıyorum. Bu işi ciddiye aldığım için de motor sahibi olmadan önce eğitim almaya karar vermiştim zaten.
Sevgili "BBRR" evet güvenli sürüş 1 eğitimini aldım. (Bu arada eğitim mükemmeldi. Naçizane fikrim tüm yeni başlayanlara ve bu işi bilinçli olarak götürmeye niyetli olanlara öneriyorum) 2 ve 3' ü motor kullanmaya başladıktan sonra öneriyorlar. Bana özel olarak sen şu kadar cc motor al demediler ama genel olarak hocaların önerdiği küçük hacimli motorlar. Fakat ben 125 cc gibi bir motordan yeterli hazzı alamayacağımı düşünüyorum. Aynı şekilde 500 cc üzerinide benim için uygun olmadığını, tehlikeli olduğunu biliyorum. Sonuçta ben alacağım motoru istanbul trafiğinde sürmeyeceğim. Çerkezköydeyim ve trafik konusunda bir bakıma şanslıyım. Aynı zamanda çok yoğun olmayan bir otobana da yakınım. Acemilik döneminde trafik konusunda çok zorlanacağımı düşünmüyorum. ("ALPERRR" arkadaşımın önerdiği gibi)
Sevgili "ooo7000" (gerçi heniz 500 cc ye karar vermiş değilim ama) ER-5 z-motorda 11.000 ytl civarında, CBF500 ise senin dediğin gibi 12.900. Yedek parça ve servisi göz önünde bulundurursak sence hangisi mantıklı? Z-Motor servis hakkında iyi şeyler duymadım çünkü. Hondayı bilmiyorum ama.
Bu arada bir de Hyosung GT 250 var. Hem 125 in üstü hem de 500 cc' nin altı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz. Fiyatı da Aygün motorda 7200 ytl. Hyosung nasıl bir markadır, motor nasıldır? Yedek parça, servis nasıldır?
Görüşmek dileğiyle...
-
dostum benim nacizane fikrim 500 lük makina ile başla ve kaliteden asla taviz verme.hyosung kötümarka demek istemiyorum kullanan arkadaşlarım var ama cbf500 bence ideal olur.yeni başlayan herkes hızlı bi motor değişimi sürecine girer.bunun sebebi de motor hacmi sıkıntısıdır bu sebebten dolayı da bi ton masraf ve protokolle uğraşırlar...o yüzden sağ elinin ayarını bilirsen cbf500....
YAŞLANARAK DEĞİL YAŞANARAK TECRÜBE KAZANILIR.ZAMAN İNSANLARI DEĞİL ARMUTLARI OLGUNLAŞTIRIR.
-
125 lik ile başla diyenlere bende karşıyım bu müsriflikten başka bisey değil. Paket serviscisi değilizki, bilincli kullanıcılarız gaz elimizin altında ne kadar acarsak o kadar gider bahsedildigi gibi 500 lügün kontrolude o kadar zor değil zaten. cbf 500 yerinde ve doğru bi karardır, hayallerini erteleme derim.
-
parça ve servis olarak honda kesinlikle kawasaki den daha iyi bu bi gercek.
bu arada son zamanlarda bakmamıştım z-moto fiyat listesine su an itibariyle tekrar 6000 avroya cıkarmıslar fiyatı. ben 2 ay once aldım . ben almadan bir gun once 4900 a dusurduler ellerinde kalanları cıkarmak icin (2006 modelleri) . o acıdan bakınca cok karlı bi alışveriş oldu bnm acımdan.. ama su andaki fiyatlarla yeniden dusun derim. 2. ele nasıl bakarsın bilmiorum ama bn bu fiyat 6000 den 4900 e dusene kadar 2. el almaya karar vermiştim hatta işlemlerini başlatmıştım. cok temiz 2. eller var daha 1500 km de 1 yıl kullanılmış ve o 12 ayın 9 unda yatmış tarzda.. dgorudan 2-3 .000 ytl karın olur
-
Sevgili ooo7000
Motordan çok fazla anlamadığım için ikinci ele güvenemiyorum. Yoksa haklısın. Gerçi bahara kadar beklemedeyim. Ne olur ne olmaz.
Bu arada sanki kendimi tutamayıp 500 lük bir makina alacakmışım gibi geliyor bana, hadi hayırlısı...
Aşka düştüm ben de geldim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler