Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

MV Agusta Lucky Explorer 5.5

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    Uzun zamandır A2 sınıfında beni bu kadar heyecanlandıran bir motora denk gelmemiştim. Hatta normalde vitesli motora karşı olsam da bunu görünce acaba olabilir mi dedim. Ama sele yüksekliği de 86cm'miş ve 1.70 boyunda olduğum düşünülürse benim için yüksek bir motor olur. Acaba sele alçaltma falan mümkün olur mu?

    GB Motobike Ocak ayının ilk haftasında bu model için ön sipariş alacakmış.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    660 tiger sport ile aralarında baya bi ağırlık farkı var. tiger sports 80 hp iken bu arkadaş 47 hp. daha adventure bir motosiklet ama bu ağırlıkla da biraz ölü doğmuş gibi geldi bana ama tasarımı çok iyi duruyor.

    TS 660 şu an 235 bin lira, bunun baya altında altında çıkması gerekiyor bence hem TS ile hem de CB 500X ile yarışabilmesi için.
    freasy bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    07 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    N/A
    Motorun tasarımından çok ne amaçla kullanacağına karar ver amacına uygun olarak 1,70 boy kesinlikle yetmez ama ülkemizde bu tarz enduroları amacına uygun kullanan sayılı insan olduğu için senin için yeterli olur ama yerinde olsam bu motoru almam çünkü motorun ruhuna yazık etmiş olursun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

    Alıntı Merdo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    660 tiger sport ile aralarında baya bi ağırlık farkı var. tiger sports 80 hp iken bu arkadaş 47 hp. daha adventure bir motosiklet ama bu ağırlıkla da biraz ölü doğmuş gibi geldi bana ama tasarımı çok iyi duruyor.

    TS 660 şu an 235 bin lira, bunun baya altında altında çıkması gerekiyor bence hem TS ile hem de CB 500X ile yarışabilmesi için.
    Birde bu kafadaki insanları dinleyipte motor seçimine girme

  4. #4
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    Alıntı capt.ooz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun tasarımından çok ne amaçla kullanacağına karar ver amacına uygun olarak 1,70 boy kesinlikle yetmez ama ülkemizde bu tarz enduroları amacına uygun kullanan sayılı insan olduğu için senin için yeterli olur ama yerinde olsam bu motoru almam çünkü motorun ruhuna yazık etmiş olursun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------



    Birde bu kafadaki insanları dinleyipte motor seçimine girme
    GB Motobike çalışanı değilsen bu kadar sert çıkış yapman çok saçma değil mi? yani subjektif bir şey söylemedim, ağırlık ve güç verileri ortada. hangisi daha iyi, hangisi daha kötü kesin yargılarla eleştiri yapmadım. ADV olduğu için ağırlığı önemli, touring için kullanılacaksa gücü önemli. Türkiye'de bu motoru alıp, "motorun ruhuyla" trail için kaç kişi kullanabilir, parçaları kim bilir kaç para olacak.
    Ne garip insanlar var ya.
    mattiadestro ve retox70 bunu beğendiler.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    İsim biraz ilginç: Lucky Explorer. Genelde ADV türü motosikletlerin maço isimleri ve imajları olur, Tiger gibi, her yola gelir, her dağı çıkar, her engeli aşar vs. Ama bu şanslı gezingen: Aaa bu ırmak da sığ. Aaa burası da dik değil. Ne güzel. Lay lay lom.
    RuzgarAşkı, espresso ve S_Hakkinen bunu beğendiler.

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsim biraz ilginç: Lucky Explorer. Genelde ADV türü motosikletlerin maço isimleri ve imajları olur, Tiger gibi, her yola gelir, her dağı çıkar, her engeli aşar vs. Ama bu şanslı gezingen: Aaa bu ırmak da sığ. Aaa burası da dik değil. Ne güzel. Lay lay lom.
    Eski yıllarda cuğara reklamı serbest ve çok doğaldı. Söz gelimi Marlboro kovboyu ya da İndiana Jones benzeri Camel man vardı. Bu Lucky Explorer de muhtemelen markanın geçmişte Lucky Strike cuğarası ile yapılan işbirliğinden doğan bir model ismi. Şu an dünyanın eskiye nazaran daha hisli, daha duygusal, daha hormonsuz bir dünya olmasından dolayı Lucky Strike ismini kullanamıyorlar ve aynı logo içine "Lucky Explorer" yazmışlar. Genç nesil bilmeyebilir ama Lucky Strike da gayet maço imajlı, sert bir suğaraydı geçmişte.







    CRF, oialdemir, espresso ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Şanslı kaşif ilginç isim gerçekten Şanslı ibaresi tuhaf kaçmış ..

  8. #8
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    İngilizler kusura bakmasın ama esas "Tiger" ismi imaj olarak Adv karakterine uygun olmayıp az biraz yumuşak kalıyor.

    espresso bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    30 Eylül 2021
    Ön sipariş vermeden önce Benelli'nin TRK502X modelini inceleyebilirsiniz.
    https://www.hizliresim.com/5fr360y
    freasy bunu beğendi.

  10. #10
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Tasarımı harika olmuş, duruşu, tipi aşırı heybetli, çok beğendim puanım 10/10.

    Tam bir orta segment adv olmuş. Az yakar çok kaçar, hem uzun yola da gelir, hemde arada hafiften tozlu topraklı yoldan kampa gidilir cinsten bir alet olmuş. 150cc/250cc den sonra rahat tur motoru arayanlar için gücü korkutmayacak tam bir ara segment. Tek eleştireceğim husus 220kg lık kuru ağırlığı olur, biraz ağır tarafta kalan bir motor olmuş.

    Ama gel gelelim bizim ülkenin acı gerçeklerine. İlk olarak MV Agustanın servis ağı sorunu. 3-5 şehir dışında doğru dürüst servisini bulmak imkansız. Özel bir serviste yaptırayım desen hem garantiden çıkar hem anlayan usta bulmak sıkıntı. Ayrıca (Benelli TRK502 de de olduğu gibi) öyle bir fiyata geliyolar ki orta sınıf olmasının bütün avantajlarını kaybediyorlar.

    Velhasıl motor iyi güzel hoş ama ne kadar satacağı konusunda fiyatı belirleyici olacaktır.
    freasy ve Voltaren bunu beğendiler.

  11. #11
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    5.5 değil ama 9.5 i güzel yeni başlayanlara güçlü gelebilir ama 9.5 te mükemmel bir ayrodinamik çalışması yapılmış

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İngilizler kusura bakmasın ama esas "Tiger" ismi imaj olarak Adv karakterine uygun olmayıp az biraz yumuşak kalıyor.

    https://i.hizliresim.com/hkfbhgk.jpg
    yaw harbiden ilginç adamsın tigerden tiger değil gidip don resmi bulmuşsun ne diyeyim bilemedim
    hem bu don çita modeli o küba motorda var
    espresso ve tommygun bunu beğendiler.

  12. #12

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Bu motor aslında Benelli TRK 502.

    Benelli 3 yıldır özellikle İtalya’da TRK502 ile satış rekoru kırınca, MV Agusta da pastadan pay almak istemiş. Kendilerinde bulunan Cagiva markasının Dakar’da sigara sponsorluğunda yarışmış (Lucky Strike) modeli hatırlatan bir çizgi yaratıp Benelli’den aldıkları TRK’ların üzerine kendi tasarımlarını yapmışlar.
    espresso, freasy, KırmızıGrom ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı sanausbe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor aslında Benelli TRK 502.
    Harbiden de öyleymiş, motor ve şase Benelli, daha doğrusu Qianjiang
    espresso bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    Alıntı tek silindir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön sipariş vermeden önce Benelli'nin TRK502X modelini inceleyebilirsiniz.
    https://www.hizliresim.com/5fr360y
    evet ikisi neredeyse aynı motor galiba ama bunun tasarımı daha çok hoşuma gitti

  15. #15

    Üyelik
    22 Mayıs 2022
    Şehir
    Alanya
    Yanlışım olabilir ama 100oktan kanalının videosunda farklı bir blok kullandığını hatta yapılan anlaşma gereği benellinin bu bloğu bilmem kaç yıl kullanamayacağını söyledi

  16. #16
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Blokta 50cc bir artış var. Yeni bir haritalandırma ,hava filtresi tasarımı, hava girişi tasarımı değişmiş. Yine de çok AĞIR.
    Şase'nin bir kısmı ve bloğun tamamı Benelli QJ' den. Arka maşa için MV kendi tasarımını yapmış. Onun dışında tüm parçalar bilindik
    kaliteli markalar ile toparlanmış. Frenler, süspansiyonlar.

    https://www.mvagusta.com/product/lucky-explorer/5-5

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

    Alıntı Serkangzts adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlışım olabilir ama 100oktan kanalının videosunda farklı bir blok kullandığını hatta yapılan anlaşma gereği benellinin bu bloğu bilmem kaç yıl kullanamayacağını söyledi
    10 yıl bu bloktaki iyileştirmeleri. QJ Benelli dahil MV Agusta dışında kimse kullanamayacak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

    TRK 47 HP 45 Tork
    5.5 Lucky Strike 47 HP 51 Tork

    Tork ta ciddi bir artış var. Kaliteli ve pahalı bir TRK502 gibi geliyor bana. Ama ekranı filan hoş. Gelsin görelim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------




    freasy bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    22 Mayıs 2022
    Şehir
    Alanya
    Büyük ihtimalle daha güçlü yapabilirlerdi ancak öyle olursa A2 ehliyete uymazdı yine torkta büyük bir artış var
    Benelli trk 502 x 213 kg
    Lucky 5.5 220 kg (dry weight)
    O kadar da kötü performansının olacağını düşünmüyorum
    oialdemir bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Serkangzts adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük ihtimalle daha güçlü yapabilirlerdi ancak öyle olursa A2 ehliyete uymazdı yine torkta büyük bir artış var
    Benelli trk 502 x 213 kg
    Lucky 5.5 220 kg (dry weight)
    O kadar da kötü performansının olacağını düşünmüyorum
    220kg kuru ağırlık aşırı. Bunun dolusu en az 235kg gelir. DCT'li NC750X'ten yaklaşık 10kg gazla. Kuru ağırlık dolu DL650'den bile fazla. Bundan performans beklemeyin sakın. MV Agusta markalı olsa bile bir şekilde işin içine Çinliler girince nedense bir garip oluyor; üzerinde marka olmadan fuara gelse yine Çinli dedirtir. (Çirkin demiyeceğim, ama bir şekilde bir Çinli abartısı var tasarımda...)

  19. #19
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Ben bayıldım tasarıma. Ama diğer dediklerinin altına imzamı atarım. Ben aynı bloklu leocino dan inip trk ya
    binince sanki 300 lük motoru binmiş gibi olmuştum.

  20. #20

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bayıldım tasarıma. Ama diğer dediklerinin altına imzamı atarım. Ben aynı bloklu leocino dan inip trk ya
    binince sanki 300 lük motoru binmiş gibi olmuştum.
    Kesinlikle çirkin değil, sadece abartılı. Yani A2 ve ağır (düşük performans vereceği belli) bir makinede bu kadar abartılı / iddialı bir tasarım biraz Modial'e BMW çıkartması yapıştırmak gibi değil mi yahu? :D (Burada da ben abarttım biraz, ama kastım anlaşılmıştır...)
    oialdemir ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)