Cbr 250 ye 600rr’ın konjektörünü takmak
-
4 gün önce motorum aküsünü şarj etmiyordu ben de ustaların da yönlendirmesiyle bir arkadaşa baktırdım statör sağlamdı ama konjektör yan sanayi idi ve bozuktu. O sıra ellerinde 600rr ın konjektörü vardı ve bir sorun olmayacağı düşünülerek takıldı. Benim sıkıntım ise önceden de konjektör değişmişti ve değiştiği zamanlar motoru zorladığım da gösterge gidip geliyordu. Fakat bu 600rr konjektörü takıldıktan sonra gösterge çok daha sık gitmeye başladı. Konjektör uyumsuzluk mu yapıyor neden buna sebep oluyor sizce?
Reklamlar
-
benim motorumda cbr250 benimde konjektör yanmıştı ustaya götürmüştüm halletmişti ilk başlarda sorun yoktu sonra motor ilk çalıştığında öksürür gibi ses çıkartıyordu sonra düzeliyordu sonra baktık ki akıllı usta cg motorun konjektörü takmış motora oda yeterli gelmediği için sorun çıkarttı orjinal konjektör taktık şimdi süper çalışıyor
-
Geçen konunda da yazdım kardeşim orjinal sıfır malzeme almamak inatla çıkma sorunlu uyumsuz parça takmak için niye bu kadar inat ediyorsun toplasan 300-400 tl bir şeydir sıfırı .. bir depo benzin parası .. hani üç bin liralık beş bin liralık parça olur anlarım ..
-
600rr’ın konjektörü iade edip orjinal konjektörle değiştim. Motordaki tüm arızalar kesildi. Haklısın gerçekten de Japon makinaya bişey uydurulmuyormuş. Maalesef yeni akü de almak durumunda kaldım önceki akü yüksek şarj yüzünden şişip bozuldu çünkü.
-
Cr1Enis adlı üyeden alıntı
600rr’ın konjektörü iade edip orjinal konjektörle değiştim. Motordaki tüm arızalar kesildi. Haklısın gerçekten de Japon makinaya bişey uydurulmuyormuş. Maalesef yeni akü de almak durumunda kaldım önceki akü yüksek şarj yüzünden şişip bozuldu çünkü.
Ucuz iş her zaman iki kez masraf çıkarır sen ucuza yaptım dersin o parça gider başka yeride bozar bu sefer normal de 3 kuruş masraf yapıp kurtulmak varken gidersin 30 kuruş masraf yapmak zorunda kalırsın bu araba dada böyledir motorda da böyledir .. en başda orjinal parçayı taksan ne akü masrafı yapıcaktın ne bu kadar sıkıntı çekicektin akü paranda cebinde kalıcaktı..
Neyse sorunu çözdüysen geçmiş olsun artık keyifli keyifli binersin motoruna .
-
Her zaman orijinal parca daha iyi olmuyor, kendi deneyimimden örnek vereyim.
Virago 250 motosikletimin kronik konjektor sorunu vardi, yeterince hava almayan bir yerde oldugu icin,
2-3 senede bir yaz aylarında yanıyordu, orijinal yamaha parcasi takmama ragmen.
Sonra Sanel SRR 685 adında Türk malı lombardini motoru konjektoru alip taktım ve uzun yıllardır sorunsuz kullanıyorum.
Orijinalinden cok daha ucuzdu bu arada.
Merak ediyorsanız, surada da konuyla ilgili bilgi var:
https://www.motosiklet.net/forum/mt-...al-raptor.html
-
Yeni modelli motorlarda ürün seçiyor eskisi gibi değil orjinal parça olmadımı yüksek ihtimal sorun çıkartıyor performans kayıpları oluyor scooterlar da yan sanayi kayış kullan onda bile performans da çok fark ediyor bakdın mı altı üstü bir kayış ne olucak yan sanayi alıyım diyorsun ama seçiyor .. Akü de bile seçiyor kalitesiz aküde bile fark ediyor sorunlar sıkıntılar ..
Dediğim Japon İtalyan üst kalite motorlar için geçerli eski nesil Japon’lar gene bir nebze iyi teknolojileri düşük ama yeni nesillerde artık beyinler sensörler bir sürü teknolojik şey var ..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)