Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM DUKE 200 hız sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Arkadaşlar merhaba kendime bir ktm duke 200 satın almayı düşünüyorum. Bu modelin herşeyini çok beğensemde son hızın 136 da kalması canımı sıkıyor. En azından 145-150 km gibi hızlara yaklaşması benim için yeterli olurdu uzun yolda. Sizce bu durum dişli değişimi yaparak değiştirilebilir mi ? Yada farklı bir yöntemle ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    200cc bir motor için 136 da çok fazla, rahat gideceği hız 110-120 gibi olur onun ancak. uzun yolda 110-120 de yeter.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Valla disli degistirmek butun hizlanmayi son hizi bozuyo bence yapma.yuksek top speed icin duke 250 almaya calis

  4. #4

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    200cc motorun ortalama stabil son hızı 120-130 dur zaten redline top speed biraz yokuş aşağı meyilli yolda yardıra yardıra 145-150 görebilirsin oda bu dtsi üç bujili falan tarzı motorlarda dişliyi değiştirmen zaten 200cc tork fukarası motoru alt devirlerini iyicene öldürür şehir içi sürüşte sıkıntı olur
    espresso bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Pulsarda da ayni motor var ama onda kısıtlama yok.elektornik olarak 136kmh ile sınırlıdır ktm.pulsar için limit yok ben sahsen 156 gördüm ns200de.ktm hızlanmada başarılı pulsar son hızda.çaresi elektornik olarak aşmak ama bunu yapan en gördüm nede duydum.

  6. #6

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Duke için demiyorum piyasada düşük hacim bazı modeller var limitleyici yok yada çok üst hızlarda devreye giriyor bu yüzden bolcana bazı modeller krank kırıyor , motor kitliyor .. Burda önemli olan son hız değil görebilirsiniz her hızı ama motorun ömründen yersiniz ..
    KırmızıGrom bunu beğendi.

  7. #7
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200cc bir motor için 136 da çok fazla, rahat gideceği hız 110-120 gibi olur onun ancak. uzun yolda 110-120 de yeter.
    abartın isterseniz biraz daha 80 falan diyin :D benim nmax125 bile 110-120 gidiyor rahat rahat p. 136 çok fazla dediğiniz için bunu dedim belirteyim.

  8. #8
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Yokuşta kaç yapıyor ? Tamam düzde 136 da kalıyor olabilir ama yokuşta bayılmıyor çekip gidiyor mu ?

  9. #9
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Tabi canım 125 lik ybr 125 km 150 lik cbf 150 km 250 lik inazuma 250 km 1000 lik R1 1000 km hıza çıkıyor zaten..
    Sadece VN 1500 chopper cc sinin motoru değil .. yaramaz yani...
    Thracian bunu beğendi.

  10. #10
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Ülkemizde motosikletler neden bu kadar çok krank kırıyor,motor kitliyor en azından bunun cevabını almış olduk.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)