Allah'ın selamı üzerinize olsun
2 farklı Wr250r ile uzunca bir süre offroad yaptıktan sonra onroad için ucuzundan bir Crf250l ve offroad için special motosiklet almaya karar verdim.
2013 76 binde bir Crf250l yi piyasasının çok altında vakti geldiğinde komple motor yaptırırım sıfır bloklu bir motosiklete binerim diyerek aldım ve yaklaşık 5bin km kullandıktan sonra çok sıkıştırmam sonucu krank kitledi.
Blokta çok hasar beklerken sadece kitlenmiş dönmeyen bir krankla karşılaştık.
Bu kitlemenin sebebi ne olabilir?
Açılmışken segman seti, yağ pompası (blok açıldığında en üstlere kadar yağın yetiştiğini gördük fakat her ihtimale karşı çok pahalı olmaması sebebiyle değiştirmek istedik) Komple krank ve contaların tamamını değiştirmeye karar verdik fakat yukarıda da belirttiğim gibi ne pistonda ne egzantirikde ne de sübaplarda vs bir problem gözükmüyor. Sadece krank kitlemesinin sebeninin ne olabileceğini merak ediyorum.