KTM Duke 200 (Low Battery)
-
Merhabalar iyi akşamlar. Bugün Low Battery uyarısı almaya başladım ata motoya gittim gittiğimde hemen bana sargının değişmesi lazım dendi ve yaklaşık olarak bakımlar dahil 5700 lira gibi bir fiyat çektiler. Bu sorunu daha önce yaşayan ve sorunun gerçekten bundan ibaret olduğunu doğrulayan birileri var mı? Yoksa gerçekten aküm mü bitmiştir ampermetre ile bir kaç şey yaptı motor bloğunun üstünde bir kabloyu söküp uçlarına ampermetrenin metal yerlerini değdirip oradaki değerleri vs. ölçtü gaz kolunu her çevirdiğinde değer 48-50 arasında gidip geldi. Voltajları vs. Kontrol etti ve bu kontrolleri gerçekleştirdikten sonra sorunun sargıda olduğu kanaatine varıldı eğer bunu doğrulayanlar olur ise hemen yaptırtacağım motoru bir kaç gün yatırıp.
Reklamlar
-
Sadece akü voltajını ölçerek söyleseydi doğru olmama ihtimali yuksekti, ama anlaşılan oki stator voltajını da ölćmüş, rolanti ve devir anındaki voltajinida ölçmüş. Doğru muhtemelen. Gaz kolunu çevirdiğinde okuduğu 48/50v değer stator voltajı düşük bir değer yani sargı gidik, fakat konjektörün de kontrol edilmesi gerek ama onun içinde sarginin sağlam olması lazım.
Yani öncelikle stator değişecek sonraki adıma geçilecek.
-
Dukelerde statorun erken bitmesi durumu var.bende ayni sorunu yasadim.aku stator konjektor degistirdim.
Ata motor guvenilirdir.lakin fiyat yuksek.bu bakimlara neler dahil.
Statorun orjinali 2
3800 lira suan.cikma da alabilirsin yada yan sanayi.ata motoya danis genede
-
Atincozkan adlı üyeden alıntı
Dukelerde statorun erken bitmesi durumu var.bende ayni sorunu yasadim.aku stator konjektor degistirdim.
Ata motor guvenilirdir.lakin fiyat yuksek.bu bakimlara neler dahil.
Statorun orjinali 2
3800 lira suan.cikma da alabilirsin yada yan sanayi.ata motoya danis genede
iskampavya adlı üyeden alıntı
Sadece akü voltajını ölçerek söyleseydi doğru olmama ihtimali yuksekti, ama anlaşılan oki stator voltajını da ölćmüş, rolanti ve devir anındaki voltajinida ölçmüş. Doğru muhtemelen. Gaz kolunu çevirdiğinde okuduğu 48/50v değer stator voltajı düşük bir değer yani sargı gidik, fakat konjektörün de kontrol edilmesi gerek ama onun içinde sarginin sağlam olması lazım.
Yani öncelikle stator değişecek sonraki adıma geçilecek.
Hem konjektör hemde statör değişecek dendi bana bu iki parça değişip üstüne de bakım yapılacak temizinden radyatör suyudur motor yağıdır vs. vs. Söylenen fiyatta bu o zaman hemen yaptırmam gerekli sanırsam.
-
Aynen.zaten konjekterun saat omru var.atiyorum 20.000 saat sonra bitiyor.sen ikisini degistir.kalan bakimlarini yaptir.fiyat normal.stator zaten 3800,konjektorde pahali
-
Hangi model bilmiyorum motorunuz ama bajaj modelleri ile uyumlu olabilir bir bajaj servise baktırın parçası ile birlikte değişim yapar daha uyguna getirmiş olursunuz.
-
Statoru cikma yada yan sanayi alabilirsin.sanirim dominarlarinkinuyiyor
https://www.kalyoncumotor.com/urun/ktm-duke-200-stator
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)