Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mh drift cc yükseltme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Temmuz 2021
    Öncelikle merhaba. Benim bir 150 mh driftim var. Motorumu güçlendirmek istiyorum ancak piston 62mm orjinal olarak kalıcak. Krankı büyüterek ve dereceli eksantrik takarak motorumu en fazla kaç cc yapabilirim. Krank ve dereceli eksantrikten istediğim gücü alabilirsem daha sonra para denleştirdiğimde karbüratörü büyütüp ve OOH egsoz takmayı düşünüyorum. (Orjinalinde 162 cc. 200 cc civarlarında olmasını istiyorum mümkünmüdür piston değişmeden.)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Hocam ben rx3 evo ya 300 lük silindir piston kiti takıp üstüne yazılım yaptırdım. Sonuç uzun yolda krank kolu kırıldı ve motorun içini de parçaladı. Binlerce lira masraf. Olmuyor hocam olmuyor. Daha güçlü bir motor için daha büyük motor almaktan başka çare yok. Eldeki motoru modifiye etmek uzun ömürlü olmuyor. İllaki patlıyor bi yerinden.

  3. #3
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Arkadaşım 170lik kuba çitayı 200lük yaptırdı o da bozuldu en son. Motorunla oynamanı tavsiye etmem. Büyük ölçüde kısaltırsın ömrünü.

  4. #4
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Krank değişince mecbur silindir pistonu degiceksin. Orjinal kranka göre uyumlu piston silindirin en üst noktasına kadar geliyordur sen büyük krank takınca silindir den taşacak piston olmaz yani. Orjinal krank 65.5 silindir piston takimi dereceli egzantrik artı üst kapakta işlem yapman lazım kısa gaydlar daha esnek yaylar felan...

  5. #5

    Üyelik
    21 Temmuz 2021
    Tamam teşekkür ederim

  6. #6

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Bir şey sormak istiyorum. Cahilliğime verin. Neden bu kadar uğraşıyorsunuz? Elinize 1-2hp mi geçecek yoksa 1-2 nM tork mu? Bu kadar uğraş, arıza, risk almaya değiyor mu? Ben de 1 sene Motoran Force 150 kullandım. O da 100-110 yapıyordu. Ne kadar hızlı gideceksiniz? Benim motor hızlı gidiyor da ne oluyor? 1 ay içinde 3000tl ceza geldi. Otobanda 120 ile gittim die 1000küsur tl ceza yedim.

    Gerçekçi yaklaşırsak ne gibi bir avantajı olacak? Nickten anladığım kadarıyla İzmir'lisin. Motoran ile 120 görmek için Karşıyaka tünellerine giriyordum eskiden Tabi yapmak istersen sen bilirsin ama işin sonunda paranla rezil olmak var. Aynı haltın bir başkasını ben MT-25'te lastik ebadı ile oynayarak yapmıştım. Hiç de istediğim sonuçlar çıkmadı.

    İşin özü orijinali bozmamak...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)