Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Depo Paslanması Kuba kb150-25

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    05 Kasım 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba kb150-25
    Abilerim bende kuba kb150-25 var 10binde motor 2013 model ikinci sahibiyim daha önceki sahibi 2 sene kullanmamış yağmurun altın bırakmış malum bakımda yaptırmamış benim bir kaç sorum olacaktı kb150-25 le ilgili

    1. motorda yedek depo var mı ?
    Benzim göstergem çalışmıyor yedek depoya güvenerek rahat gittim fakat benzim bittiğinde yedek depoda çalışmadı motor benzin musluğu tıkanmış olabilir mi ?

    2. depo paslanmasının çözüme sadece yeni depo mu ?
    Bazı tamirciler ne kadar temizlesen 1 hafta sonra aynı oluyor diyor

    *** 3. Kuba kb150-25 ön 18 dişli oluyor Mu ?
    üzerinde şu an 16 var fakat vites araları aşırı kısa , arka 34 , kıllanıcıları bi bununla ilgili bilgilendirile bilir mi

    4. Farklı yerlerinde bir sürü pas var onlar için kesin çözüm öneriniz varmı

    5. Devir saati ara sıra çalışıyor ara sıra gidiyor bununla ilgili bir kronik yazı olumuştum yaptırsam gene aynısı olur mu


    Kuba kb150-25 kullanıcıları daha önce yaşadıkları sorunları çözümlerini yazarlarsa bilgilendirirlerse sevinirim

    İYİ FORUMLAR..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    1. Yedek depo var, ama ayrı bir depo gibi değil. Senin musluk yönün yedek kısımda kaldığı için dibine kadar bitmiştir benzin.

    Muslukta 3 konum var; Kapalı/Normal/Rezerve

    Normal konumda iken yakıt biter, rezerv konumuna alırsın ve deponun dibinde kalan benzin musluktan geçmeye başlar.

  3. #3
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Paslar can sıkar. Tam bir çözümü yok gibidir. Komple soyup zımparalayıp boyatmadıktan kere temizlenmesi zor olur.

    yedek depo işi de bak şu şekilde. Kafanda canlanması açısından.

  4. #4

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paslar can sıkar. Tam bir çözümü yok gibidir. Komple soyup zımparalayıp boyatmadıktan kere temizlenmesi zor olur.

    yedek depo işi de bak şu şekilde. Kafanda canlanması açısından.
    http://www.obairlann.net/reaper/moto...tank-illus.png
    Arkadaş depo içinden bahsediyor sanırsam

  5. #5
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Alıntı zeynelhazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş depo içinden bahsediyor sanırsam
    4. Madde farklı yerlerinde pas var diyor. Sanırım motorın dışını kastetti.
    Yağmur altında kalmış dedi ya ona mahsuben.

  6. #6
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Devir saati kablo gerilmesinden dolayı çalışmıyor olabilir. Motordan gelen devir saati telini kontrol edin. Direksiyon çevirince gerilir ve devir saatine giren mil devir saatini döndürmez. Bende de aynı problem vardı bi aralar, devir saati telinin yolunu revize ederek çözdüm.

  7. #7
    serkan1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR650R
    depo içi pasın kumla (bildiğin deniz kumu) temizlendiğini duymuştum ama ne derece doğru bilmiyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)