Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki KLX250 Hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Selamlar

    Hafta sonları araziye çıkmak hafta içleride şehir içinde dolaşmak için bir enduro motor arıyorum. Kawasaki KLX250 hakkında fikir verebilecek olan varmı? Eski modeller için bir ara karbüratörlü diyorlardı. 2013-2014 modeller için durum nedir? Bu modeller enjeksiyonlumudur?

    Açıkçası mantığım CRF almamı söylüyor. Hem sağlam hemde parçası ucuz fakat Arazide çok hantal kalıyor. Bu yüzden bu sefer farklı bir motora binmek istiyorum. 15000 Civarı bütçem var. Aslında WR250R da olabilir ama bütçeyi 20000 bandına çıkarmam gerekiyor. Bu da beni biraz sarsar.

    Bu konuda önerilerinize açığım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Kronik sorunu olmadigini duymuştum.

    Crf den bir tık daha beygirsiz.(22hp)

    Ama daha hafif.12-13kg fark var.

    Crf ye gore max torkunu alt devirde veriyor,buda yakit ekonomisi anlamina geliyor.

    Yedek parca sorunu yoksa ve bulunabilirligi kolay ise alinabilir.

    Bu arada,

    Piyanocunun,Wr125 olan modelinede bakabilirsiniz.

    X olur R olur farketmez.

    Madem şehir içinde de dolasilacak.

    Az yakar 15hp.klx ile arasinda 7hp fark var.10kg daha hafif.

  3. #3
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Wr125 arkadaşımda var kullandım. Arazide güçsüz kalıyor.

    Klx in eski modelleri daha güçlü sanırım. 29 hp diye bir yerde gördüm. Ama yeni modeller enjeksiyonluymuş. Enjeksiyonlu olmasına rağmen neden bu kadar az güç çıkarmışlar anlamıyorum.

  4. #4

    Üyelik
    10 Ekim 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Fazer
    Merhaba,klx 250'yi çok kısa bir süre deneme imkanı bulmuştum. Crf ile yan yana durduğunda daha kaliteli hissiyatını veriyor.Arazi kabiliyeti daha iyi olsada ben 250 cc'lik bir motosiklete göre son hızını oldukça yetersiz buldum. Anladığım kadarıyla beklentiniz arazi sürüşü,şehir içi ve kısa mesafeli turlarda kullanmak bu noktada ara ara son hıza ihtiyaç duyabilirsiniz. Kawasaki'de ikinci olumsuzluk ise servis,yedek parça ve ikinci el konusu. Her marka'da bu probemler olsa bile kawasaki bu konuda rakiplerine göre daha geride.

    Sizin yerinizde olsam bütçemi biraz daha zorlayıp wr250'yi denerdim. Hiç sürmedim ancak olumlu yorumları ve kağıt üzerindeki teknik verileri oldukça iyi görünüyor. Crf ise bu kıyaslamada tamamen p/f ürünü. Servis ,yedek parça,hızlı bir ikinci el ile her zaman gözde ancak gönül bazen değişiklik istiyor. Şimdiden hayırlı olsun.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Ben wr125r aldım bana yetiyor çok şükür 1,90 boy 92kg yim crf nin tepesine oturdum çöktü kaldı amortisör, midilli gibi oldu motosiklet. wr250 için bi kamyon yol gittim, konuştuğumuz gibi çıkmadı motosiklet maalesef. Klx de çok araştırdım fakat kawasaki felan dedim yedek parçadan çekindim üstüne çok düşmedim, deneme fırsatım oldu crf ile aynı hissi aldım gidiş, kalite vs olarak.
    Wr yi niye tercih ettim? bi kere 8500tl ye sezon dışında ucuza aldım, 2. motosiklet olarak aldığım için sezonda en kötü aldığım paraya satarım dedim..
    2. olarak mt125, r125 ile aynı blok, motor bloğu anlamında yedek parça sıkıntısı çekmeyeceğim aşikar.
    3. olarak görüntü crf den ve klx den daha cezbedici hatta wr250den daha dik duruyor motosiklet.
    4. çok az yakıyo 2,5-3,5 lt arası gidip geliyor

    Kullanım amacım patika yoldan tepeye çıkıp selfie çekmek, mangal yakmak olduğu için atlamalı zıplamalı ayin yapmadım.

    Beni benden alan 2 kötü yanı var, 1. gitmiyor. Max 121 gördüm 90km/h bağırıp çağırmadan gittiği hız. 2. grenajları pek pahalı.

    Ama tavsiyem crf250l olur, wr250 bunların 1 gömlek üstü. Crf ve klx aynı denebilir.
    Yedek parça maliyeti-bulunurluğu, 2. el alım satım hızı vs crf250 diye bağırıyor.
    Wr250 'de çok güzel fiyatlara denk getirilebilir, aylarca ilanda kalan wr250 ler var. Ben kış sonu 16-17 ye felan düştüğüne şahit oldum ama pikap tarzı araç ayarlayamadığımdan kaçtı motosikletler.

  6. #6
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Farklı alternatifler bakıyorum. Açıkçası klx250yi tamamen listeden çıkardım. CRF250L Her açıdan avantajlı. Heryerde parçası bulunuyor. Bu yüzden konu başlığı değişebilir.

    Plaka çıkabilen bir motor arıyorum demiştim. Dediğim gibi hafta sonları arazi hafta içi şehir içi kullanacağım. Hedefimde KTM 450EXC Modeli girdi. Dünden beri bu modeli araştırıyorum. Kuzenimde KTM 250 EXCF var. Onada plaka çıkıyor. Arazide baya kullanma imkanım oldu ne kadar güçlü olduğunu çok iyi biliyorum. Almayı çok isterim ama temiz en azından düşük saatli bir motor en az 25bin bandında. Fakat ktm 450 exc leri 2009-2010 arası modelleri 18-20 arasına alabilirim sanırım. Bu modelede plaka çıkabiliyor ve gerekirse yaz aylarında spormotoya çevirip öyle kullanırım diye düşündüm. (sağlam bir süpermoto hep hayalimdir)

    Parçaları kawasaki den daha uygun. Bütün plastik parçaları bulunabiliyor. Bu yüzden parça sıkıntısı yaşamam diye düşünüyorum.
    Tek aklıma takılan nokta 2013 öncesi 450exc ler karbüratörlü. Karbüratörden yana sorun yaşarmıyım emin değilim ktm de olsa şüphe duyuyorum.

    Fikri olan varmı 450exc ile ilgili

    Teşekkürler.

  7. #7
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben wr125r aldım bana yetiyor çok şükür 1,90 boy 92kg yim crf nin tepesine oturdum çöktü kaldı amortisör, midilli gibi oldu motosiklet. wr250 için bi kamyon yol gittim, konuştuğumuz gibi çıkmadı motosiklet maalesef. Klx de çok araştırdım fakat kawasaki felan dedim yedek parçadan çekindim üstüne çok düşmedim, deneme fırsatım oldu crf ile aynı hissi aldım gidiş, kalite vs olarak.
    Wr yi niye tercih ettim? bi kere 8500tl ye sezon dışında ucuza aldım, 2. motosiklet olarak aldığım için sezonda en kötü aldığım paraya satarım dedim..
    2. olarak mt125, r125 ile aynı blok, motor bloğu anlamında yedek parça sıkıntısı çekmeyeceğim aşikar.
    3. olarak görüntü crf den ve klx den daha cezbedici hatta wr250den daha dik duruyor motosiklet.
    4. çok az yakıyo 2,5-3,5 lt arası gidip geliyor

    Kullanım amacım patika yoldan tepeye çıkıp selfie çekmek, mangal yakmak olduğu için atlamalı zıplamalı ayin yapmadım.

    Beni benden alan 2 kötü yanı var, 1. gitmiyor. Max 121 gördüm 90km/h bağırıp çağırmadan gittiği hız. 2. grenajları pek pahalı.

    Ama tavsiyem crf250l olur, wr250 bunların 1 gömlek üstü. Crf ve klx aynı denebilir.
    Yedek parça maliyeti-bulunurluğu, 2. el alım satım hızı vs crf250 diye bağırıyor.
    Wr250 'de çok güzel fiyatlara denk getirilebilir, aylarca ilanda kalan wr250 ler var. Ben kış sonu 16-17 ye felan düştüğüne şahit oldum ama pikap tarzı araç ayarlayamadığımdan kaçtı motosikletler.
    Yüklü filan kaç yapar WR125?CRF ile maksimum yaptığım hız 100.Çadır,eşyalar 10-20 kg yükle kaçla gider acaba şefim?CRF'yi satıp aradaki fiyat farkına değer mi sence?

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüklü filan kaç yapar WR125?CRF ile maksimum yaptığım hız 100.Çadır,eşyalar 10-20 kg yükle kaçla gider acaba şefim?CRF'yi satıp aradaki fiyat farkına değer mi sence?
    crf nin model ve km bilmiyorum ama ortalama 14-15 civarı sanırım fiyatlar eğer abs li değilse. Wr nin temiz düşük kmleri de 10 civarı geziyor, benim wr 41 binde şu an. Test etme imkanın varsa bir bak wr ye, yükle denemedim ama 92 kg ile 90km/h la rahat rahat gidiyo ha 100-110 arasıda gidiyo ama bağırıyor alet bi tık ve yakıt artıyo. Benim wr yi alma amacım birazda gezinip tozunduğum guruptan uzaklaşmaktı, iş sidik yarışına dönmüştü çünki 😀 Ama iyiki de almışım dedirtti yani.

    Ha ben olsam crf yi satıp wr ye geçmem, the ancrew diye bi bisiklet parçacısı var Ankara da crf ler için
    arka amortisörün yayını bi tık kalınlaştırmışlar. Arazide sıkıntı ama asfalt için biçilmiş kaftan. Çökmüyor motosiklet üzerine binince, Sadece tip ve fiyat olarak wr125 önde diğer her konuda crf iyidir.
    RoofRoof bunu beğendi.

  9. #9
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    crf nin model ve km bilmiyorum ama ortalama 14-15 civarı sanırım fiyatlar eğer abs li değilse. Wr nin temiz düşük kmleri de 10 civarı geziyor, benim wr 41 binde şu an. Test etme imkanın varsa bir bak wr ye, yükle denemedim ama 92 kg ile 90km/h la rahat rahat gidiyo ha 100-110 arasıda gidiyo ama bağırıyor alet bi tık ve yakıt artıyo. Benim wr yi alma amacım birazda gezinip tozunduğum guruptan uzaklaşmaktı, iş sidik yarışına dönmüştü çünki �� Ama iyiki de almışım dedirtti yani.

    Ha ben olsam crf yi satıp wr ye geçmem, the ancrew diye bi bisiklet parçacısı var Ankara da crf ler için
    arka amortisörün yayını bi tık kalınlaştırmışlar. Arazide sıkıntı ama asfalt için biçilmiş kaftan. Çökmüyor motosiklet üzerine binince, Sadece tip ve fiyat olarak wr125 önde diğer her konuda crf iyidir.
    Eyvallah hocam.Boy kısa kilo çok olmayınca amortisörün çökmesi işime geliyor

  10. #10
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    crf nin model ve km bilmiyorum ama ortalama 14-15 civarı sanırım fiyatlar eğer abs li değilse. Wr nin temiz düşük kmleri de 10 civarı geziyor, benim wr 41 binde şu an. Test etme imkanın varsa bir bak wr ye, yükle denemedim ama 92 kg ile 90km/h la rahat rahat gidiyo ha 100-110 arasıda gidiyo ama bağırıyor alet bi tık ve yakıt artıyo. Benim wr yi alma amacım birazda gezinip tozunduğum guruptan uzaklaşmaktı, iş sidik yarışına dönmüştü çünki �� Ama iyiki de almışım dedirtti yani.

    Ha ben olsam crf yi satıp wr ye geçmem, the ancrew diye bi bisiklet parçacısı var Ankara da crf ler için
    arka amortisörün yayını bi tık kalınlaştırmışlar. Arazide sıkıntı ama asfalt için biçilmiş kaftan. Çökmüyor motosiklet üzerine binince, Sadece tip ve fiyat olarak wr125 önde diğer her konuda crf iyidir.
    Serkan,geçen gün wr125 ve crf250 yi yakindan inceledim,

    Wr nin radyatoru ebat olarak crf ile ayni.

    Birisi 125 digeri 250cc

    Acaba crf ye o radyator yeterli geliyor mu?merak ettim,hee illaki muh.hesap etmiştir orasi ayri.

    Ayrica wr yi asfalta upgrade edince daha bir yakişikli oluyor.

  11. #11
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Farklı alternatifler bakıyorum. Açıkçası klx250yi tamamen listeden çıkardım. CRF250L Her açıdan avantajlı. Heryerde parçası bulunuyor. Bu yüzden konu başlığı değişebilir.

    Plaka çıkabilen bir motor arıyorum demiştim. Dediğim gibi hafta sonları arazi hafta içi şehir içi kullanacağım. Hedefimde KTM 450EXC Modeli girdi. Dünden beri bu modeli araştırıyorum. Kuzenimde KTM 250 EXCF var. Onada plaka çıkıyor. Arazide baya kullanma imkanım oldu ne kadar güçlü olduğunu çok iyi biliyorum. Almayı çok isterim ama temiz en azından düşük saatli bir motor en az 25bin bandında. Fakat ktm 450 exc leri 2009-2010 arası modelleri 18-20 arasına alabilirim sanırım. Bu modelede plaka çıkabiliyor ve gerekirse yaz aylarında spormotoya çevirip öyle kullanırım diye düşündüm. (sağlam bir süpermoto hep hayalimdir)

    Parçaları kawasaki den daha uygun. Bütün plastik parçaları bulunabiliyor. Bu yüzden parça sıkıntısı yaşamam diye düşünüyorum.
    Tek aklıma takılan nokta 2013 öncesi 450exc ler karbüratörlü. Karbüratörden yana sorun yaşarmıyım emin değilim ktm de olsa şüphe duyuyorum.

    Fikri olan varmı 450exc ile ilgili

    Teşekkürler.
    Uppp. Sayfada bu motorlardan kullanan o nadide insarlardan varmıdır?

  12. #12
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uppp. Sayfada bu motorlardan kullanan o nadide insarlardan varmıdır?
    Bi süre kullandım belki yardımcı olurum
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  13. #13
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi süre kullandım belki yardımcı olurum
    Birkaç sorum olacak izninle
    Karbüratörlü olmasının bir dezavantajını hissettinmi? Özellikle gaz açmalarda öksürme pıskırma felan yapıyormu? Gücü nasıl?
    Aşırı bir yakıt tüketimi varmıydı? Merak ettiklerim bunlar.

    Parça sıkıntısı çok yaşamam sanırım. Türkiyede ve Yurtdışında birçok parça bulunuyor ki ktm in enduro motorlarında ortak parça çok var.

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serkan,geçen gün wr125 ve crf250 yi yakindan inceledim,

    Wr nin radyatoru ebat olarak crf ile ayni.

    Birisi 125 digeri 250cc

    Acaba crf ye o radyator yeterli geliyor mu?merak ettim,hee illaki muh.hesap etmiştir orasi ayri.

    Ayrica wr yi asfalta upgrade edince daha bir yakişikli oluyor.
    abi crf ankara gurubuyla gezilere gittim fan açma veya hararetle ilgili pek şikayet duymadım. wr125x ve r modeli var zaten asfalt isteyen x alıyor. Benim lastik tam arazi lastiği değil asfaltta da rahatım.

  15. #15
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birkaç sorum olacak izninle
    Karbüratörlü olmasının bir dezavantajını hissettinmi? Özellikle gaz açmalarda öksürme pıskırma felan yapıyormu? Gücü nasıl?
    Aşırı bir yakıt tüketimi varmıydı? Merak ettiklerim bunlar.

    Parça sıkıntısı çok yaşamam sanırım. Türkiyede ve Yurtdışında birçok parça bulunuyor ki ktm in enduro motorlarında ortak parça çok var.
    Karb olması daha büyük avantaj. Fcr49 karb var ayarları iyi bakımlıysa olmaz öyle aksırma tıksırma. Ben enjeksiyonlu modellere geçmeyi düşünmüyorum. 2007 ye kadar olan modeller uzun ömürlü dayanıklı modeller. Torkları yüksek beygirleri düşük. Max devirleri enjeksiyonlu ve dohc lara göre düşük. Onyüxden ömürlü. Yakıt tüketimleri yeni modellerle aynı. Ama yakıtına bakacaksan alma bu motorları derim sana. Gücü konusuna gelince yaa abi yetmiyo yeaa diyen adam sürmüyordur bu motoru. Yerden yere vurur adamı. Karb kafana takılmış senin ama kışın bile 1 ay motoru çalıştırmasam tek marşta alıyor. Gazı aç kapat cikleyi yarım aç bas marşa çalışsın. Dediğim gibi ben karbüratörlüden başkasına binmem. No injection. We ride like a real man.

  16. #16
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Teşekkürler. Karbüratör konusu gerçekten ilginçmiş. Tabi KTM gibi bir firmada karbüratörün sorun olmaması doğal birşey. Birde anladığım kadarıyla karbüratörün gaz tepkileri daha iyi enjeksiyonlu motora göre. Yakıt konusunu şundan sordum. Genellikle karbüratörlü motorlar ayarsız vs olduklarında çok yakıyorlar ki benimde bilinç altıma öyle işlemiş. Ama şuanda yakıt gündemimde değil. Fikrim değişmezse alacağım motor KTM 450 EXC


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)