Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: mezit; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    4.292

    Hayırlı uğurlu olsun umarım hevesinizi hiç...

    Hayırlı uğurlu olsun umarım hevesinizi hiç kaybetmessiniz
  2. Cevaplar
    47
    Görüntü.
    3.869

    Çok merak ettim söle bea kendini tarif etmişin...

    Çok merak ettim söle bea kendini tarif etmişin ama harfler tutmuyor :) :)
  3. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    6.712

    Bildiğin honda'nın cb250 modelini klonlamışlar

    Bildiğin honda'nın cb250 modelini klonlamışlar
  4. Cevaplar
    101
    Görüntü.
    12.999

    Anket: Beleş bilet bulursam gideceğim keza yoldu yemekti...

    Beleş bilet bulursam gideceğim keza yoldu yemekti felan filan Bi arka teker fiyatını bulur zör zamandan geçiyoruz vesselam
  5. Cevaplar
    64
    Görüntü.
    5.352

    Nedemek Bi alo de yeter dostum. Mutlaka ara köfte...

    Nedemek Bi alo de yeter dostum. Mutlaka ara köfte yerük :)
  6. Cevaplar
    64
    Görüntü.
    5.352

    Terbiyesiz erif�� biraz geç oldu

    Terbiyesiz erif�� biraz geç oldu
  7. Cevaplar
    63
    Görüntü.
    8.549

    Üzüldüm çok.. gerçek bir motosiklet tutkunuydu....

    Üzüldüm çok.. gerçek bir motosiklet tutkunuydu. Mekanı cennet olsun inşallah
  8. Cevaplar
    85
    Görüntü.
    9.559

    Dostum o güzel günler gemiye binip gittiler...

    Dostum o güzel günler gemiye binip gittiler dahada geri gelmez :(
  9. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    3.031

    Şuan sprig kullanıyorum 35 kuruş yakıyor

    Şuan sprig kullanıyorum 35 kuruş yakıyor
  10. Cevaplar
    85
    Görüntü.
    9.559

    Kapak güzeldi ��

    Kapak güzeldi ��
  11. Cevaplar
    85
    Görüntü.
    9.559

    Açılın şölee 😄 ---------- Mesajlar...

    Açılın şölee 😄

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------


    Bu arkadaş var die pek girmiyorem.. 😬
  12. Cevaplar
    65
    Görüntü.
    27.685

    Videolarınızı daha öncesinden izledim devamını...

    Videolarınızı daha öncesinden izledim devamını bekleriz
  13. Çok geçmiş olsun Alper..

    Çok geçmiş olsun Alper..
  14. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    4.212

    yasayla felan işin yok sadece piston değişiyor

    yasayla felan işin yok sadece piston değişiyor
  15. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    4.212

    Çözüm çok basit 50cc alırsın baktın yeterli...

    Çözüm çok basit 50cc alırsın baktın yeterli gelmiyor 100cc çevirirsin makul fiata ve 100cc çevirebilir şekle göre ayarlanmış motorlar birde hız limitörümü ne varmış o uda iptal edersin.. Yutup da...
  16. Motomania soru cevap seklinde ama digerleri gibi...

    Motomania soru cevap seklinde ama digerleri gibi surus formati eklerse cogunu gecer
  17. Noli burda. :)

    Noli burda. :)
  18. Cevaplar
    64
    Görüntü.
    5.352

    Devrimci genç kardeşim.. :) buraların kokusunu...

    Devrimci genç kardeşim.. :) buraların kokusunu özlemişim az önce mt den tanıştığımız serdar abiyle bile eskileri nakşettik.. senin gibi güzel kardeşler edindim :)
  19. Cevaplar
    66
    Görüntü.
    7.567

    Ben veni vidi de ameliyat oldum baya sancılı bir...

    Ben veni vidi de ameliyat oldum baya sancılı bir süreçti hala toza karşı çok hassas
  20. [QUOTE=KUVVETMİRA;4378454]noluyo lan mübarek,...

    [QUOTE=KUVVETMİRA;4378454]noluyo lan mübarek, sabah bi kavanoz nutella mı yedin? :queen:[COLOR="Silver"] kestane geri döndü :)
  21. Ne bilim Acer 31 heralde :mrgreen:

    Ne bilim Acer 31 heralde :mrgreen:
  22. Hafız lap topun ekranı gitti acer marka...

    Hafız lap topun ekranı gitti acer marka halledebilirmisin getirem sana
  23. Satılmış o.ç yüzünden memleket bu halde ülkeyi...

    Satılmış o.ç yüzünden memleket bu halde ülkeyi bağkadılar dış güçlere sattılar.. uçak yaptılar araba yaptılar noldu..gazoz yapın siz dediler ve öyle oldu ülkenizi kötülerjen geçmişe bakın satılık...
  24. Sokam samsungunada nokyasınada millet iyice...

    Sokam samsungunada nokyasınada millet iyice yavşak olmuş.. kıçını hep yabancılara çevirir olmuş amk aselsan üretti sahip çıkılmadı 2 melodiye sırt çevirdiler.. üs yönetimdeki pezevenklerde...
  25. Honda Cok hoşuma gitti bu model keşke benim olsa :)

    Cok hoşuma gitti bu model keşke benim olsa :)
1. sayfa 1 2 3 4