Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: Engin_Ercan; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2
  1. Cevaplar
    37
    Görüntü.
    36.516

    Kablolar derken boydan boyamı değiştirdiniz,...

    Kablolar derken boydan boyamı değiştirdiniz, yoksa sadece pabuçlarımı değiştirdiniz.
  2. Standart aliexpers gönderisi ilemi gelmişti,...

    Standart aliexpers gönderisi ilemi gelmişti, acaba, şu an 2 kargom var ve 1 tanesi PTT takipte istanbuldan görünüyor diğerinde bugün yarın İstanbula ulaşır. PTT takipte ve 17trac da görünüyore
    ...
  3. çooook ucuz yaaa, yahu araba satar gibi oldu...

    çooook ucuz yaaa, yahu araba satar gibi oldu fiyatlar daha geçen yıl 2012 dizel linea arabamı 32 bin liraya sattım şimdi o paraya motor bile alamıyorum. yuh desem yeridir yuhhh
  4. Cevaplar
    325
    Görüntü.
    16.304

    bisiklete binmeden mobilet (50cc)ile...

    bisiklete binmeden mobilet (50cc)ile başladımyıllarca (45 yıl)büyük motorlara bindim. 15 yıl aradan sonra scooter ile yola devam ediyorum ve yine 50cc(80cc) scooterı seviyorum şehir içinde ve yakın...
  5. BENDE BUNu ALDIM ARKADAŞLAR: çok ürün aldım...

    BENDE BUNu ALDIM ARKADAŞLAR:
    çok ürün aldım ancak en son bu eldiveni aldım burada benzer olanları çok pahalı. (cuma indiriminden aldım)

    Renk: Winter Glove Black...
  6. Cevaplar
    22
    Görüntü.
    1.482

    son gelişme: arkadaşlar banka kredi kartı...

    son gelişme:

    arkadaşlar banka kredi kartı extresini götürdüm avukata verdim, avukat mahkemeye vermeden aracılık hizmetini kullandı, evraklar 1 hafta içerisinde avukata geldi, fakat bana pahalıya...
  7. Cevaplar
    11
    Görüntü.
    563

    Aynen öyle, ehliyetin arkasında yazıyor. Tşk. ...

    Aynen öyle, ehliyetin arkasında yazıyor. Tşk.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------



    Scooterların sevdiğim tarafı, ayaklar pantolon...
  8. Cevaplar
    11
    Görüntü.
    563

    Geçen gün bir arkadaşın 125cc mondial üzerinden...

    Geçen gün bir arkadaşın 125cc mondial üzerinden sigortam net de fiyat sorgulattım sanırım yaştan dolayı 650 TL sigorta çıktı. 150 de vergi desek 800 TL yıllık masraf,
    Elbette sigorta iyi bir şey...
  9. Cevaplar
    11
    Görüntü.
    563

    Sizinde fikrinizi alaylm

    Arkadaşlar temmuz 2020 de sıfır aldığım 50cc (80cc çevrilmiş) scooterım var, 60-70km hıza ulaşıyor, fakat içimde daha büyük bir motor var 125-150cc gibi. Ehliyet A2 ancak beni düşündüren vergi ve...
  10. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    6.734

    gy6 chines scooter 80 cc için subap ayar...

    gy6 chines scooter 80 cc için subap ayar aralıkları ne kadar olmalıdır., şu an için 0,05/0,10 mm ayarladım.
  11. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    410

    izeltaş sente çakısı şöyle:...

    izeltaş sente çakısı şöyle:
    0,05-0,10-0,15-0,20-0,25 bu şekilde

    https://www.izeltas.com.tr/urunler/servis-alet-ve-ekipmanlari/05901-sentil-20-parca-mm...
  12. Cevaplar
    51
    Görüntü.
    27.245

    5w30 petrol ofisi yağ var elimde, arabadan kalma...

    5w30 petrol ofisi yağ var elimde, arabadan kalma 80cc scooter için kullansam olur mu acaba.
  13. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    410

    gy6 çin scooter subap ayarı

    arkadaşlar, motoru sıfır almıştım yaklaşık 800-900 km oldu 500 km civarı yağını değiştirdim birde aklıma subap ayarı takıldı gittim sente çakısı aldım sente çakısı 0,05-0,10-0,15-0,20 şeklinde...
  14. gy6 çin scooter da 50-80 cc subap ayarları kaça...

    gy6 çin scooter da 50-80 cc subap ayarları kaça kaç olmalı, kesin bilgi gerkli. şu an için 0,05-0,10mm. olarak ayarladım doğrumu değilmi bilmiyorum. bazı videoları izleyerek bu ayarları yaptım....
  15. geçen gün 2. el durt blast mont aldım 650 tl...

    geçen gün 2. el durt blast mont aldım 650 tl yazmış stan kişi pazarlık ile 450 tl aldım.
    aşağıdaki linkteki polis montunun aynısı sadece yazısı yok.
    https://youtu.be/o2BkyUVsOZI
    ...
  16. Cevaplar
    47
    Görüntü.
    7.578

    3 mevsim, İlkbahar, yaz, sonbahar giyilecek mont...

    3 mevsim, İlkbahar, yaz, sonbahar giyilecek mont tavsiye edermisiniz limit 700 TL
  17. Cevaplar
    1
    Görüntü.
    316

    Scooter sesli sinyal flaşörü bağlama

    Arkadaşlar motoruna sesli sinyal flaşörü bağlayacağım, ancak motorda ki 3 kablolu, siyah, gri, yeşil, piyasada ise sesli olanlar 2 soket li mevcut, bu ürün nasıl bağlanır, orijinalini sökmeden...
  18. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    1.573

    Prohell colombia 2 aldım. 640 TL. Umarım bedeni...

    Prohell colombia 2 aldım. 640 TL. Umarım bedeni uyar satıcı önerdi bedenini
  19. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    1.573

    Prosev ölçtüm normalde "L" vya "XL" giyiyorken,...

    Prosev ölçtüm normalde "L" vya "XL" giyiyorken, prosev "XXL" oldu, fakat alışveriş sitelerinde prohell yorumlarına baktığımda benim ölçülerine yakın kişiler "L" aldıklarını yazmışlar, sanırım bir...
  20. Süper bilgiler için teşekkürler.

    Süper bilgiler için teşekkürler.
  21. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    4.957

    https://hizliresim.com/tVL3bb arkadaşlar scooter...

    https://hizliresim.com/tVL3bb arkadaşlar scooter için bu kaskı aldım, güzel görünüşlü ancak ne zaman motorla dolaşıp gelsem ertesi günü boyun ve omuz ağrısı oluyor, motosiklet montu yok,normal mont...
  22. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    1.573

    Prosev nasıldır yada lbc.

    Prosev nasıldır yada lbc.
  23. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    651

    Motosiklet eksoz muayenesi hk.

    Arkadaşlar bir çok arkadaş motosiklet lerce eksoz muayenesi ver mı diye sormuş.
    Tüvtürk Web sayfasında bulduğum yazıyı atıyorum.




    Randevu almak, güncellemek ve iptal etmek için plakanızı...
  24. Cevaplar
    22
    Görüntü.
    1.482

    Bayi motolux ve mondial bayisi olarak mudanyada...

    Bayi motolux ve mondial bayisi olarak mudanyada tek zaten, sahibinden de motolux Mudanya diye bakarsanız direk o çıkıyor. Bires&derin
  25. Cevaplar
    22
    Görüntü.
    1.482

    Yardımı geçen fikir veren herkese teşekkür ederim...

    Yardımı geçen fikir veren herkese teşekkür ederim sorunum ile ilgili önce THH müracaat ettim bildiğiniz gibi 45-50 gün oldu ses yok, avukatım ihtar çekmem söyledi, ihtar çektik yine bayiden ses yok,...
1. sayfa 1 2