Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: kabir; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    7
    Görüntü.
    487

    takipteyim bende cbr250 aldım.Servise götürecek...

    takipteyim
    bende cbr250 aldım.Servise götürecek usta arıyorum.
  2. ankara'dan gelen giden tok herhalde :salut:

    ankara'dan gelen giden tok herhalde :salut:
  3. Cevaplar
    36
    Görüntü.
    4.841

    ya dostalar ankara'dan 4 kişi olsak bile su...

    ya dostalar ankara'dan 4 kişi olsak bile su cölden cıksak bi canakkale yapsak olmaz mı bu arada bidaha ki geziye benide ekleyin artık istanbul değil ankara tayfasına geçtim neyse haydi çanakkaleye...
  4. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    1.768

    kusura bakmayın ama inernette bi sorun oldugu...

    kusura bakmayın ama inernette bi sorun oldugu için heryere giremiyorum linki bana özel mesaj olarak yada herkes faydalansın diye buraya linkini atar mısınız?? simdiden teşekkür ederim
  5. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    1.768

    17 Marta Çanakkale'ye Gitsek Nasıl Olur!!!

    Herkese selamlar uzun bi aradan sonra istanbul'dan ankara'ya taşındığım için çok sevdiğim motorcu dostlarımla ankara'dan ve istanbul'dan Ataya saygı gezisi gibi birşey düşünüyorum.Bazı dostlar...
  6. Cevaplar
    54
    Görüntü.
    8.531

    parca sorunu bende yasadım ama bu firmanın...

    parca sorunu bende yasadım ama bu firmanın yabancı ulkeden ithal parca getirmesinden kaynaklı gümrük meselesi
  7. dostum 20 mılyona cın uretımı kasklar var gel gor...

    dostum 20 mılyona cın uretımı kasklar var gel gor kı berbat 2 gun tak sonra at cunku sunger erıyo mıkası o kadar kotuki uzerınde leke cıkmıyo ama gel gor ben hala aynı kaskı kullanıyorum :thumright: ...
  8. Cevaplar
    421
    Görüntü.
    25.330

    arkadaslar benım motor dun aksam 2de bır ıstop...

    arkadaslar benım motor dun aksam 2de bır ıstop edıp duruyo bıde benzını yemeden dısarı atıyo bugun aksam servıse goturecem yetısebılırsem ben galiba pazara gelebilcem cumartesıdeki arkadaslar beni...
  9. Cevaplar
    421
    Görüntü.
    25.330

    OO ubaykal var abi ben kız arkadası getiriyorum...

    OO ubaykal var abi ben kız arkadası getiriyorum nerelerdesin ozledim vallaha ben getirecem abi hatunu yoksa kızar cilingözde de kızdı zaten :king:
  10. Cevaplar
    421
    Görüntü.
    25.330

    bencede +1 dostum hatta 13:00 12 bile olabilir...

    bencede +1 dostum hatta 13:00 12 bile olabilir demi ew sahibi :king:
  11. Cevaplar
    54
    Görüntü.
    3.238

    arkadaslar benide yazın birde hanımlar gelecek mi...

    arkadaslar benide yazın birde hanımlar gelecek mi ?? bunuda yazın benide yazın kefkene 21 olsun :bounce:
  12. ya zaten motor satan adamlar bu sekılde ınternet...

    ya zaten motor satan adamlar bu sekılde ınternet sorun ve sıkayetlerı dınleseler sorunlar daha rahat ve kısıler ıcın kolay bı cozum olur mondial kullanıcısı olarak tebrik ettim alkısladım.Umarım...
  13. siah bu mudur yani yattı mı gezi?????baron...

    siah bu mudur yani yattı mı gezi?????baron nerdesin allooo diger millet nerdesiniz!!!!! yoksa baska gezimi planlıyonuz looooo :salut:
  14. ARKADASLAR 4 GUN KALDI BU BASLIKTA OLAN...

    ARKADASLAR 4 GUN KALDI BU BASLIKTA OLAN ARKADASLAR SES VERSIN GIDIYOMUYUZ AYVALIGA YOKSA BEN BASKA YERE GIDECEM ONA GORE MILLET KIME DIYOM :flower: :flower:
  15. bu aksam tam olarak nerde bulusacagız???bı tarif...

    bu aksam tam olarak nerde bulusacagız???bı tarif versende oraya gelsek ayrıca bu aksam gelsemde 20:30 dan once orda olamam ıstersen telımı vereyım ozaman hani olmıyacak bulusma mesaj atarsın ok :cat:
  16. Cevaplar
    36
    Görüntü.
    24.975

    kaynak servis :P

    kaynak servis :P
  17. temiz kagıdını motorun sahibi alıyo senin ilgin...

    temiz kagıdını motorun sahibi alıyo senin ilgin yok ayrıca noter isi benim 180 tuttu
    bide 140ta plaka devir isleri tuttu :king:
  18. birader cuma aksam 6:30 gibi cıkalım derim ki...

    birader cuma aksam 6:30 gibi cıkalım derim ki cumartesi erken kalkar günü degerlendiririz.yani ben ve kız arkadasım geliyoruz.liste yapalım bence bide pansiyon fiatları önemli :bounce:
  19. Cevaplar
    25
    Görüntü.
    1.661

    gecmıs olsun lastık bende degisteceem benım...

    gecmıs olsun lastık bende degisteceem benım basımada geldı yaglı zemın
  20. Cevaplar
    6
    Görüntü.
    1.656

    motoru modifiye

    selam arkadaslar motorumla sanayiye gidip güzel bi modiyikasyon yaptıracam sizce neler yaptırabilirimhani örneklerle bana resimlerle gösterseniz hani sevinirim.suan aklımda birkac plan var arka...
  21. ya millet sacmalamayın 5 milyon dergiye bu...

    ya millet sacmalamayın 5 milyon dergiye bu devirde kimse para vermez internet war we ben bu dergi cıkartan adamların zarar edecegını dusunmuyorum..zarar eden adamın altında 40 milyarlık motor olmaz be
  22. Cevaplar
    39
    Görüntü.
    1.842

    gule gule kullan dostum

    gule gule kullan dostum
  23. Cevaplar
    47
    Görüntü.
    2.985

    dostum gecmıs olsun bı dahakıne daha cok ıc dahaa...

    dostum gecmıs olsun bı dahakıne daha cok ıc dahaa cok ıckı motora gıdecek halin olmasın bu sayede motorda kullanamazsın hem kafan ii olur nasıl fıkır :cherry: :cherry:
  24. KADİR ABİ SON NOKTAYI KOYDU :mrgreen: ABI...

    KADİR ABİ SON NOKTAYI KOYDU :mrgreen: ABI KIZMIYOSUN DEMİ BILELIM NE OLUR NE OLMAZ AMA SAKA GIBI TAKILDIGIMA BAKMA CIDDI VE GUZEL ONERI KATILIYORUM :king:
  25. HAKLISIN FREEOZKAN BIZ YINE KAFAMIZA GORE...

    HAKLISIN FREEOZKAN BIZ YINE KAFAMIZA GORE TAKILIRIZ. :king:
1. sayfa 1 2 3 4