Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: killingroad; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Haziran sonunda yaptırdım RS660'a, 100bin TL de...

    Haziran sonunda yaptırdım RS660'a, 100bin TL de ek İMM gibi karşı taraf sorumuluk paketi ekledim, 760TL.
    Motor 2021 model,bir kazası yok, benim de motosiklet ile kayıtlara geçen kusurlu olduğum bir...
  2. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    776

    Arkadaşı gazlamanın korukusu bir başka oluyor...

    Arkadaşı gazlamanın korukusu bir başka oluyor gerçekten. Geçmiş olsun.

    12-13 senedir tanıdığım çok da sevdiğim bir arkadaşıma ara ara alsana motor dedim, öyle goygoy yapardık. Sonra bir gün ortak...
  3. Cevaplar
    11
    Görüntü.
    803

    Kaskon varsa kaskon karşılayabilir, yoksa kendin...

    Kaskon varsa kaskon karşılayabilir, yoksa kendin karşılayacaksın. Trafik sigortası karşı tarafa olan sorumluluğunu kapsar.
    Herhangi bir yere bilgi vermene gerek yok. Kaskon varsa kendi hasarın için...
  4. Cevaplar
    31
    Görüntü.
    1.501

    Zarar vermek istememe kısmında farkındayım tabi,...

    Zarar vermek istememe kısmında farkındayım tabi, ama çok saçma salak filtreleme yapıyorken bile gerek yok buna, kimse bunu bahane etmesin diye tutanaklarda şerhim görünsün istedim :)

    Olması...
  5. Cevaplar
    31
    Görüntü.
    1.501

    Ben bunu anlamıyorum, gereğinden fazla filtreleme...

    Ben bunu anlamıyorum, gereğinden fazla filtreleme yapıp saçma işlere girdiğim de oldu, hiç ayna kapatma ihtiyacı hissetmedim.
    Saçmalıktan başka herhangi bir sebep bulmak zor.
  6. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    1.553

    Ben de airtag aldım ama daha motosikletin üstünde...

    Ben de airtag aldım ama daha motosikletin üstünde içime sinecek bir yer bulamadığım için evde duruyor, pili de takılı :D

    Çok yüzeye yakın yere koymak istemiyorum, salak salak ötüyor arkadaş kayıp...
  7. Motosiklet sürmek? :) "Arka planda"...

    Motosiklet sürmek? :)

    "Arka planda" rahatlatıcılık dersek, belki belli kokular dışında sesten başka geriye zaten duyumuz kalmıyor.
    Ateş sesi çok seviyorum ben ama uyuyacağım zaman dışında dur...
  8. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    566

    Ben ABS'yi olmazsa olmaz olarak görmemeni...

    Ben ABS'yi olmazsa olmaz olarak görmemeni önerebilirim.
    Vitesli motosiklet hoşuna gittiyse ve 1-2 sene içinde bunu satıp biraz daha oturaklı daha büyük cc japon/avrupalı bir makina alacaksan, o...
  9. Cevaplar
    36
    Görüntü.
    1.963

    Bazen büyük balık küçük balığı yutar, bu tekel...

    Bazen büyük balık küçük balığı yutar, bu tekel oluşturuluyor anlamına gelmek zorunda değil. Bunun için rekabet kurulları vardır mesela, her canınızın istediği şirketi satın alamazsınız, bu da...
  10. Cevaplar
    474
    Görüntü.
    238.901

    Anket: Böyle yağ öneren bir usta falan görünce "niye"...

    Böyle yağ öneren bir usta falan görünce "niye" diye sorasım geliyor. Sonra içime bir ürperti geliyor, vazgeçiyorum :D
  11. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    450

    Sport Force EV o lastiğin yenisi değil yalnız....

    Sport Force EV o lastiğin yenisi değil yalnız. Tıpkı Rosso II/I - Rosso Corsa gibi pistte de gider diye çıkardıkları bir lastik. Ben bir set Mitas aldım, henüz takmadım, arka normal SF ön ise EV....
  12. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    450

    MT-25 için alacağın Rosso II'nin Almanya değil...

    MT-25 için alacağın Rosso II'nin Almanya değil Brezilya üretimi olduğunu düşünüyorum - daha orijinal R2 görmedim o ölçüde.
    Mitas o lastikten ciddi anlamda iyi tutuyor. Fiyatı da uygundur sanırım?...
  13. Cevaplar
    36
    Görüntü.
    2.530

    Bu nasıl acemilik kaydırmalıdan fayda görüyor...

    Bu nasıl acemilik kaydırmalıdan fayda görüyor yahu. :)
    Olsun tabi yarışmayana lazım değil at gözlüğünü goygoyuna diyorum da, gerçekten SS pazarı bitti gitti artık. Nerde kullanılabileceği meçhul...
  14. Cevaplar
    36
    Görüntü.
    2.530

    Sport Touring ise kaydırmalı debriyaj neden...

    Sport Touring ise kaydırmalı debriyaj neden koyuyorlar ki? =)
    Tamam elbette harika bir şey, ama kaydırmasızdan kaydırmalıya 1 sene önce geçmiş ve bol bol da faydasını gören biri olarak yine de...
  15. Cevaplar
    474
    Görüntü.
    238.901

    Anket: Seçim anketi gibi. :)

    Seçim anketi gibi. :)
  16. Şunu hayatın genelinde düstur edinsek bayağı bi...

    Şunu hayatın genelinde düstur edinsek bayağı bi rahatlayacağız ama.

    Bu arada, nesneye eşyaya cinsiyet atama işi bize garip geliyor zira Türkçe cinsiyetsiz bir dil. Ancak Batı kültürünü dolayısıyla...
  17. Cevaplar
    36
    Görüntü.
    1.963

    Öfkenizi yanlış yere yönlendirirseniz bu çok...

    Öfkenizi yanlış yere yönlendirirseniz bu çok devam eder böyle.
    5 sene önce, 10 sene önce bu olaylar yoktu da şimdi neden var, değişen ne? Eski motorunuzu düz aldığınız esnaf şimdi sıfır motor alıp...
  18. Cevaplar
    22
    Görüntü.
    951

    Gel türlü türlü apaçilikler yapalım, sen post...

    Gel türlü türlü apaçilikler yapalım, sen post prodüksiyonda polis arabası gibi giydirirsin arabayla motorla birbirimizi kovalarız polisten kaçtık diye video koyarız. :)
    Motoru anlatıyorum 3 kişi...
  19. Cevaplar
    31
    Görüntü.
    1.501

    Şöyle bir mantık yürütüyorum ben. YOl 2 eksenli...

    Şöyle bir mantık yürütüyorum ben.
    YOl 2 eksenli bir düzlem, x ekseninde sürekli ileri gitsek de kendimizi merkez aldığımızda hem ileri hem geri hareket edebiliyoruz. Aynı şekilde Y ekseninde de...
  20. Cevaplar
    43
    Görüntü.
    3.526

    İstersen Nomex'ten F1 tulumu giy, şehir içinde...

    İstersen Nomex'ten F1 tulumu giy, şehir içinde Panigale V4 ile pişmeme şansın yok. :)
  21. Cevaplar
    36
    Görüntü.
    2.530

    Hafif yarış/antreman motoruna hiç mi talep...

    Hafif yarış/antreman motoruna hiç mi talep kalmadı Dünya'da ya. :(
    Honda kalk sen kaydırmalı debriyaj koy, ters maşa falan tipini toparla... Abi aks mesafesi yine 141cm, ağırlık yine 192kg.. Biraz...
  22. Cevaplar
    43
    Görüntü.
    3.526

    Ya sahip olma psikolojisi çok etken burada. Sırf...

    Ya sahip olma psikolojisi çok etken burada. Sırf SS'im olsun diye alan insan çok. İçlerinde efendi gibi kendini tanıyan, ben şekli sesi için aldım diye kendiyle çok barışık insanlar da var, tek...
  23. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    441

    Aslında goretex'in prensibi, güzel de bir ince...

    Aslında goretex'in prensibi, güzel de bir ince nefes alabilen kumaşla yazın da daha rahat ettirmesini sağlar.
    Goretex olan botların büyük kısmı kışlık kafasıyla üretildiği için ekstra ekstra ısı...
  24. Cevaplar
    3
    Görüntü.
    446

    Önce hükümet güç sarhoşluğundan yasakladı, sonra...

    Önce hükümet güç sarhoşluğundan yasakladı, sonra yasak olanı da pride gününün/ayının bileşenleri olduğunu iddia edenler arasındaki kavgalar batırdı. Ne güzel pride'lar olmuştu İstanbul'da da....
  25. Cevaplar
    43
    Görüntü.
    3.526

    Kimseyi yargılayacak değilim ama cidden litrelik...

    Kimseyi yargılayacak değilim ama cidden litrelik supersport alıp günlük binen insanlara dev soru işaretleri ile bakıyorum.
    Ben böyle de seviyorum der başımla birlikte ama motor öyle gitmeyi sevmiyor...
1. sayfa 1 2 3 4