Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: uzman*****; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3
  1. Yamaha Sigortayı az önce yaptırdım sizinle de paylaşayım...

    Sigortayı az önce yaptırdım sizinle de paylaşayım istedim. 156 TL bayıldım mecburen. İzmir plaka 2014 model. tüm sigorta şirketlerinden teklif aldım. 235-290 arası çıktı genelde. sadece Ergo sigorta...
  2. Yamaha Motorun ilk sahibi benden bir yaş ufak ve geçmiş...

    Motorun ilk sahibi benden bir yaş ufak ve geçmiş kazaları var. poliçesi 137 tl. Hdi sigortadan.
    aynı sigorta şirketi aynı plaka ile hiç kazam olmamasına rağmen 240 tl fiyat verdi. hala yaptırmadım...
  3. Yamaha hayırlısıyla 2014 YBR 125 esd yi aldım...

    hayırlısıyla 2014 YBR 125 esd yi aldım arkadaşlar. epeyde bi yol kat ettim. sigorta konusunda fiyatlar çok yüksek çıkıyor. yaşım 29 35 Plaka ve hiç kazam yok daha önceden. 240-270 çıkıyor.
    İzmir...
  4. Yamaha evet aksesuarlarıyla tam hazır makine. içime...

    evet aksesuarlarıyla tam hazır makine. içime sindi zaten daha motoru görmedim. sahibi şehir dışında cuma günü gelecekmiş.
    ...
  5. Yamaha dostlar 2013 model, 2013 ağustos çıkışlı, mavi,...

    dostlar 2013 model, 2013 ağustos çıkışlı, mavi, 1700 km de, koruma demiri, 40 lt çantası, michelin yeni lastikleri olan 125 esd buldum.
    fiyat 4500. daha pazarlık etmedik. sizce mantıklı mı?
    ...
  6. Yamaha merhabalar arkadaşlar. Mz ETZ 251, Mondial MH 125...

    merhabalar arkadaşlar. Mz ETZ 251, Mondial MH 125 Drift den sonra bir YBR almaya niyet ettim, arayışdayım.
  7. Mondial merhaba arkadaşlar. bende yeni bir Mh 125 drift...

    merhaba arkadaşlar. bende yeni bir Mh 125 drift aldım. aslında almadan önce araştırmadım hiç. babam ben bunu beğendim dedi bende araştırdım baktım artıları eksileri var. cb 125 düşünüyorduk 2600 e...
  8. Honda herkese merhaba. eski bi motorsiklet...

    herkese merhaba.
    eski bi motorsiklet kullanıcısı olarak uzun zamandır bi çok model kullandım. bu yaz için Ybr almayı düşünüyordum ama bu modeli fark ettim. bu motor GLH 125 diye dünyada 2009 dan...
  9. Cevaplar
    46
    Görüntü.
    8.229

    o zamanı da biliyorum, 91 de ki alman mz...

    o zamanı da biliyorum, 91 de ki
    alman mz fdiyatlarını da 4000 mark dı yanlış hatırlamıyosam. kanuni ye geçince mz o zaman yarıya yakın bi fiyat indirimi olmuştu herkese iyi bayramlar
  10. Cevaplar
    294
    Görüntü.
    64.949

    ilkine göre sanki biraz daha kaslı bi yapı...

    ilkine göre sanki biraz daha kaslı bi yapı oluşturmuşlar. motor gücünde bi değişiklik yok, lastikler incecik, çekişi zayıf hızı ise en çok( ön arka dişli değişmiş 2005 cbr de 160 yaptım) 140, ama...
  11. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    989

    dostum biraz bilgi ver ki bizde ona göre yazalım.

    dostum biraz bilgi ver ki bizde ona göre yazalım.
  12. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    1.072

    hoşgeldinn...:rendeer:

    hoşgeldinn...:rendeer:
  13. Yamaha kimse bana bi cevap vermedi. ben ybr hız...

    kimse bana bi cevap vermedi.

    ben ybr hız motoru demedim.

    150 180 yapsın demedim.

    ilk çıkan ybr ile yeni çıkanların arasında sadece şase farkı olmadığını ve bunu kullanan tüm...
  14. Cevaplar
    18
    Görüntü.
    7.286

    15 yıldır motor ustalığı yapan bi abimiz vardır,...

    15 yıldır motor ustalığı yapan bi abimiz vardır, sanayiye dükkanına ne zaman uğrasam bana ilk sözü : " HAKAN Bİ ÇİNLİ GÖRÜRSEM TUTCAM KOLUNDAN YEMEK SÖYLÜCEM " dir. çin malı motor olmasa biz zor...
  15. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    589

    hoşgeldin yol arkadaşımız,,, bende hastayım valla...

    hoşgeldin yol arkadaşımız,,, bende hastayım valla 5 yaşımdan beri.. burada aradığını ve aramadığını bulacaksın emin ol..
  16. Cevaplar
    11
    Görüntü.
    632

    hoşgeldin arkadaşım...

    hoşgeldin arkadaşım...
  17. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    1.848

    bilinçli motorcular olarak kaskımızı takalım,,, ...

    bilinçli motorcular olarak kaskımızı takalım,,,
    takmayan arkadaşları uyaralım,,,
    ne canımız yansın,,, ne sevenlerimiz üzülsün...
  18. Cevaplar
    12
    Görüntü.
    1.212

    hoşgeldin arkadaşım... necdet arkadaşımızın da...

    hoşgeldin arkadaşım...

    necdet arkadaşımızın da dediği gibi honda nın yeni modeli CBF 150 yi düşünebilirsin fiyatı 3,190 ytl
    buradan bakabilirsin = ...
  19. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    692

    hoşgeldin arkadaş.. :rendeer: :rendeer: ...

    hoşgeldin arkadaş.. :rendeer: :rendeer: :rendeer:
    ( bugün çok mutluyum herkese neşe dolu günler )
  20. Cevaplar
    18
    Görüntü.
    847

    hoşgeldin :rendeer: :rendeer: :rendeer:

    hoşgeldin :rendeer: :rendeer: :rendeer:
  21. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    905

    hoşgeldin arkadaşım :rendeer: :rendeer: ...

    hoşgeldin arkadaşım :rendeer: :rendeer: :rendeer:
    hiç yabancılık çekme sende artık MT den birisin..
  22. Yamaha hız takıntısı diye bişey yoktur sayın abicim, hız...

    hız takıntısı diye bişey yoktur sayın abicim, hız tutkusu vardır. ve ayrıca yanlış anlamişşın ve yanlış yere çekmişsin söylediğimi. belirtmek istediğim eski ve yeni ybr arasında ki hız farkınının...
  23. Cevaplar
    19
    Görüntü.
    1.894

    geçmiş olsun... bende de yok ehliyet kahretsin...

    geçmiş olsun... bende de yok ehliyet kahretsin alamıyoruz kardeşim.... allah a bin şükür kazamız belamız olmadı...
    bence gitmeseydinde o adamı bi temiz dövseydin masraflara karşılık.. resmen...
  24. Yamaha slm ybr ci arkadaşalar :bounce: ben ybr ci...

    slm ybr ci arkadaşalar :bounce:

    ben ybr ci değilim ama topici okuyunca bişey dikkatimi çekti o da max. hız meselesi....

    arkadaşlarımın ybr lerinden 130 gören de var 105 i geçmeyende..

    bunun...
  25. ben manisa salihli den hakan abi.. günlük...

    ben manisa salihli den hakan abi.. günlük kullanımda 150-180 bin eski türk lirası, uzun yolda 120-130 falan... :cat:

    hava filtresini değiştircem karbüratörüde temizlettim mi yakıt uzun yolda...
1. sayfa 1 2 3