Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: fb__ömer; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Yamaha r15ler, cbr150rlar dandik motorlar gelmeye...

    Yamaha r15ler, cbr150rlar dandik motorlar gelmeye başlar yakında.
  2. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    21

    Ben çaldırdım bir kere. O zamandan bu zamana 1...

    Ben çaldırdım bir kere. O zamandan bu zamana 1 sene geçti halen etrafımda motorlar çalınmaya devam ediyor. Bu işi durdurmak için hiçbir şey yapılmıyor maalesef. Ben şuanki motoru 14mm 2 zincir ile...
  3. Cevaplar
    62
    Görüntü.
    63

    Mt09 sp v2, 2014 600rr hrc, 2014 1000rr sp...

    Mt09 sp v2, 2014 600rr hrc, 2014 1000rr sp repsol, s1000rr v1, kırlangıç r6.
  4. Cevaplar
    23
    Görüntü.
    24

    Hocam revenge 2 mi blade 2 mi?

    Hocam revenge 2 mi blade 2 mi?
  5. Cevaplar
    41
    Görüntü.
    42

    Fazer gibi duruyor.

    Fazer gibi duruyor.
  6. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    14

    İnterkom alıp yolda şarkı dinlemek biraz daha iyi...

    İnterkom alıp yolda şarkı dinlemek biraz daha iyi bi çözüm olur bence. Hem yolda canınız sıkılmaz hemde biri ararsa yolda muhabbet bile edersiniz. Boyun kısmını çok kastırmamak lazım. Rahat hareket...
  7. Cevaplar
    23
    Görüntü.
    24

    Aktif mt revenge kullancısı.

    Aktif mt revenge kullancısı.
  8. Cevaplar
    23
    Görüntü.
    24

    Yine aynı sesi alır. Kulak tıkacını...

    Yine aynı sesi alır. Kulak tıkacını deneyebilirsiniz.
  9. Cevaplar
    60
    Görüntü.
    61

    Kerom be. Hızlısın ha. Bilirsin daha geçen...

    Kerom be. Hızlısın ha. Bilirsin daha geçen fulledim. Öngörüsü yüksek bir adamımdır ben.
  10. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    6

    Sırıtıyor ay, hani reçetem...

    Sırıtıyor ay, hani reçetem...
  11. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    6

    Ben şahsen ne zaman pcx alırıdım. Sanırım yüksek...

    Ben şahsen ne zaman pcx alırıdım. Sanırım yüksek cc makina aldığım zaman yanına şehir içi kullanmak için alırdım.
  12. Cb500f, cbr500r son kasa.

    Cb500f, cbr500r son kasa.
  13. 6 aydır express devam son 3 ay, sonra temelli...

    6 aydır express devam son 3 ay, sonra temelli bırakıyorum. Not: öğrenciyim.

    Hepsiexpress, İstanbulda 7 8 farklı taşeronu var. Ben arılı olandayım duymamışsınızdır daha önce. Kağıt üstünde yemek...
  14. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    25

    Ne kadar uzak olursa olsun kapalı garaja koyun...

    Ne kadar uzak olursa olsun kapalı garaja koyun arkadaşlar. Elinizden kayıp gitmesinden hayli hayli daha iyidir.
  15. Cevaplar
    34
    Görüntü.
    1.760

    Vay be nereden nereye... ...

    Vay be nereden nereye...


    https://i.hizliresim.com/99a7ftd.jpg

    https://i.hizliresim.com/njxoqo7.jpg
  16. Cevaplar
    33
    Görüntü.
    34

    Bütçe varsa MT25 en mantıklı seçenek ama daha...

    Bütçe varsa MT25 en mantıklı seçenek ama daha sıfır motosiklet tecrübeniz varsa kötü hava şartlarında motosiklet kullanmanızı pek tavsiye etmem.
  17. Cevaplar
    76
    Görüntü.
    77

    İronidir umarım. Geçmiş olsun umarım...

    İronidir umarım.

    Geçmiş olsun umarım bulabilirsiniz
  18. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    18

    Bir tane de benim motora çözsek yav.

    Bir tane de benim motora çözsek yav.
  19. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    6

    2 ay önce bende izmirden motor aldım. Direk...

    2 ay önce bende izmirden motor aldım. Direk motomania izmire gittim. 150 lira ücreti var. A dan z ye detaylı bakıyorlar.
  20. Ben eski kasa r25imde sinyal flaşörü almıştım....

    Ben eski kasa r25imde sinyal flaşörü almıştım. Sanırım 3 bacaktı. Eğer motorunuzda varsa bu flşaörden n11de satılıyor. Güzel bi çözüm.
  21. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    15

    Sarı siyah güzel duruyordu rengi yanlış...

    Sarı siyah güzel duruyordu rengi yanlış hatırlamıyorsam.
  22. Bir modeli unutmuşsun kardeşim. Altai uma50(80)....

    Bir modeli unutmuşsun kardeşim. Altai uma50(80). Büyük emektar.
  23. Cevaplar
    55
    Görüntü.
    56

    Çok düşeceğini sanmam bu ekonomide.

    Çok düşeceğini sanmam bu ekonomide.
  24. Cevaplar
    19
    Görüntü.
    20

    Motosiklet çok riskli arkadaşlar binmeyin. 2 tane...

    Motosiklet çok riskli arkadaşlar binmeyin. 2 tane tekeri eksik. Allah kaza bela vermesin.
  25. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    17

    Hindistana döndü ülke. Her yerde 50cc 100cc...

    Hindistana döndü ülke. Her yerde 50cc 100cc motorlar. Şaka gibi.
1. sayfa 1 2 3 4