Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: abeciMotoru; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    27
    Görüntü.
    1.086

    sunfix kullanarak sıfır blok bile yaptım ne...

    sunfix kullanarak sıfır blok bile yaptım ne diyosun :D
  2. Bak sen.. Gözümden kaçmış. Açılın ben ekşiciyim...

    Bak sen.. Gözümden kaçmış.
    Açılın ben ekşiciyim ve gereğini yapacağım :)
  3. Cevaplar
    51
    Görüntü.
    2.410

    eYlendiğin şey çok güzel abi, ziyadesiyle çok...

    eYlendiğin şey çok güzel abi, ziyadesiyle çok eYlenesim geldi :D ama çok eksiğim var, viraja girince bucilerim meme yapıyor, düzelince geçiyor anlamadım gitti. yardımınız için tişikkirlir.
  4. Cevaplar
    51
    Görüntü.
    2.410

    İçinden geçmeyi çok yanlış anlamış bir eleman,...

    İçinden geçmeyi çok yanlış anlamış bir eleman, neyse eğleniyor herhalde, bilgi falan da veriyor :D
  5. Keşke daha iyi gizleyebilselermiş :D

    Keşke daha iyi gizleyebilselermiş :D
  6. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    1.183

    nolan alma arkadaşım.

    nolan alma arkadaşım.
  7. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    1.332

    Geçen ben de elli kollu polise küfrettim :D...

    Geçen ben de elli kollu polise küfrettim :D dangalak arabayı durdursa inecektim, yapmadı devam etti.
  8. Örnek bir çift işte ne güzel :)

    Örnek bir çift işte ne güzel :)
  9. Cevaplar
    83
    Görüntü.
    7.618

    Büyüksün abim, delikanlı sadece gençlere söylenen...

    Büyüksün abim, delikanlı sadece gençlere söylenen bir kelime değilmiş,
    öğrenmiş olduk yeniden, ver elini öpeyim :)
    daha nice yollar, yılların olsun sağlık içinde, hürmetler. İzmire geldiğinde keşke...
  10. Kadının yaptığı yanlıştır buna bişey diyen yok....

    Kadının yaptığı yanlıştır buna bişey diyen yok.
    ben lanet olası medyanın beyinsizce attığı manşetlerine dikkat çekmek istedim.
    faciaya davet, bu kadarına da peessss!

    konu motosiklet olunca sanki...
  11. Bu medya organlarını ıslak odunla 'bu kadarına da...

    Bu medya organlarını ıslak odunla 'bu kadarına da pes' dedirtene kadar zopalamak lazım.
    kadının yaptığı tamam doğru değil, bi şekilde çocuğu okula yetiştirmeye çalışıyor belliki, parası yoktur,...
  12. Yolun açık olsun bolbol foto bekleriz :)

    Yolun açık olsun bolbol foto bekleriz :)
  13. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    739

    arka fren müşürü, boş vites müşürü ? :D şirazesi...

    arka fren müşürü, boş vites müşürü ? :D
    şirazesi kaymıştır bunun müşürlere geldiyse,

    bacac genel olarak alınmaz.
  14. @kefkes'in soyledikleri cok mantikli, herkes bu...

    @kefkes'in soyledikleri cok mantikli, herkes bu ise baslarken hayaller kurar, heves tavandir, yemegi bir an once bitirmek isteriz, halbuki olmasi gereken öğün öğūn ilerlemek. Mesela ben daha hic...
  15. Cevaplar
    32
    Görüntü.
    1.517

    Epeydir böyle şenşakrak bir tanışma girişi yapan...

    Epeydir böyle şenşakrak bir tanışma girişi yapan olmamıştı :)
    Hoşgeldin, kelebekli sürüşler :D
  16. Cevaplar
    35
    Görüntü.
    1.536

    şarkı iyidir kötüdür hiç tartışmıcam, yeni yetme...

    şarkı iyidir kötüdür hiç tartışmıcam, yeni yetme rapçileri beğenmesem de bu cesur hareketle ülkedeki gidişata karşılık 3 maymunu oynayanlar dahil herkese tokat gibi yapıştırmışlar. mesaj yerine...
  17. Çok güzel yerler, gördüğüm en tatlı virajlar o...

    Çok güzel yerler, gördüğüm en tatlı virajlar o demre finike arasıdır. Mest ediyor insanı.
    Zincir kopması kötü olmuş daha kötü de olabilirdi allah korusun o sakat iş, bu tür uzun yollarda, özellikle...
  18. Cevaplar
    21
    Görüntü.
    720

    güven ve özveriyle birleşince, oğlan...

    güven ve özveriyle birleşince, oğlan çocuklarından farkımız ortaya çıkar :)
  19. Suzuki Mantıklı bi açıklaması yok malesef, ben de...

    Mantıklı bi açıklaması yok malesef, ben de yaşamıştım, kontağı çevirdikten sonra enjeksiyon sesini kısa kesmesi, devamında FI ışığı yanıp sönmesi durumu.
    serviste diagnostiğe sokarsanız sorunu...
  20. Bunun vicdan azabını düşünmek bile kabus. ekipman...

    Bunun vicdan azabını düşünmek bile kabus. ekipman desen var mı yok mu belli değil.
    alkolden sabıkan var nasıl bir cesaret anlamıyorum, alkollü bisiklet bile sürmeyin abi, bu kadar basit.
  21. Aralara neden giriyoruz diye soranlara cevaben...

    Aralara neden giriyoruz diye soranlara cevaben işte böyle dalyapraklar üzerimizden geçmesin diye.
  22. Kaş, demre, finike, olimpos yolların güzelliği...

    Kaş, demre, finike, olimpos yolların güzelliği yeter zaten :)
    şarapların geneli çok aromalı şurup gibi, daha özel şeyler bulmak mümkün birazcık gezince yukarlarda bulmuştum ben, neyse bidakine olsun...
  23. Şirince şöyle mesela orada konaklasaydınız gecesi...

    Şirince şöyle mesela orada konaklasaydınız gecesi güzel olabilirdi sakin kafa dinlemelik, pahalılık var tabi,
    bu konuda alaçatıyla hiç bir yer yarışamaz yinede :)

    gittiğiniz yerler de güzel tabi...
  24. Çok daha verimli olabilirmiş, çanakkalede assosa...

    Çok daha verimli olabilirmiş, çanakkalede assosa gitmeliydin mesela, kaz dağlarında kamp atabilirdiniz, alaçatı, kuşadası gibi yerler yorgunluktan başka bişey değil, eğirdire gittiysen ki eğirdirde...
  25. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    1.183

    Hjc Rpha11 kullanıyorum çok memnunum. içeri...

    Hjc Rpha11 kullanıyorum çok memnunum.
    içeri rüzgar almıyor, siyah vizör ve pinlock hediyeli.
    havalandırması çok iyi, işçiliğinde detaylar var, çok hafif (1250 gram) fırsat bulursan bi dene.
1. sayfa 1 2 3 4