Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: RiDeR_2; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Yazık çok yazık Barkın abi yaşarken istese burada...

    Yazık çok yazık Barkın abi yaşarken istese burada paylaşılanlari zaten kendi engellerdi/engelletirdi, Coq un yaptığında da yanlış birşey görünmüyor link paylaşımına reklam var diye çalmak falan çok...
  2. Cevaplar
    3
    Görüntü.
    370

    Değiştiremem gereken tam olarak silindir üst...

    Değiştiremem gereken tam olarak silindir üst kapak contası sanırım. Elim iş tutuyor tüm bakımları kendim yapıyorum ama tekkbaşıma değiştirmek nasıl olur acaba
  3. Cevaplar
    3
    Görüntü.
    370

    Motordan sızıntı

    Arkadaşlar merhaba, motordan sızıntı var sebebi ne olabilir? Ben conta değiştirip kapakları iyi sıksam geçer diye düşünüyorum ama ne dersiniz? Resimde görülen sızıntı hemen olmuş birşey değil 1000km...
  4. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    10.117

    geldi yine sıra buna geldi

    geldi yine sıra buna geldi
  5. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    1.204

    Garantili motor, hemen garantiden değiştirelim...

    Garantili motor, hemen garantiden değiştirelim de. Abi bunlar daha iyi falan diye zincir satmaya çalışırsa yok orjinalini istiyorum de
  6. Kenan nerede yaşıyor Wss de. Wss ne? World...

    Kenan nerede yaşıyor Wss de. Wss ne? World SuperSport Championship
    Ne demek oluyor?
    "Dünya" süperspor şampiyonası
    Burada şampiyon olan ne oluyor
    Dünya Şampiyonu.

    Kenan Moto2de Marc Marquezle...
  7. Cevaplar
    33
    Görüntü.
    9.526

    Ayni gunde 5. dunya sampiyonluguna ulasan 2...

    Ayni gunde 5. dunya sampiyonluguna ulasan 2 sampiyon Kenan Sofuoglu ve Marc Marquez

    Kenan MotoGPde yarismali diyenler Kenanin Moto2de Marc Marquezle yaristigi gunleri ya bilmiyolar yada gormezden...
  8. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    1.374

    Haha iyi yazmışsın ama atladığın can alıcı bir...

    Haha iyi yazmışsın ama atladığın can alıcı bir nokta var

    Rossinin düşmesiyle birlikte fark 77ye çıktı ve sezonun bitimine 3 yarış kala rossi tüm yarışları kazanıp Marquez hepsinde sıfır çekse bile...
  9. Cevaplar
    13
    Görüntü.
    1.374

    21 tur kala 1.liği eline alan Marqueze yetişmeye...

    21 tur kala 1.liği eline alan Marqueze yetişmeye çalışan rossi yarışın bitimine 18 tur kala viraj10da kaza yaptı, motoru üzerine düşen rossinin bacağı şampiyonluk umutlarıyla birlikte motorunun...
  10. Cevaplar
    33
    Görüntü.
    9.526

    Helal olsun Şampiyon

    Helal olsun Şampiyon
  11. Cevaplar
    80
    Görüntü.
    8.284

    Kask kamerası da varmış, umarım işin üzerine...

    Kask kamerası da varmış, umarım işin üzerine gidip incelerler
  12. Cevaplar
    0
    Görüntü.
    604

    Çalındı - Mondial 151 Rs - Ankara

    Ankara İskitlerde iki yan apartmandaki komşumuzun motoru gece saat 01:30la sabah arasi çalinmis.

    06 BER 82
    Goguste hoparlorler var
    On tarafta teyp var

    Resim...
  13. Cevaplar
    7
    Görüntü.
    1.564

    Gecmis olsun, 2.gunden ne bakimiydi ki

    Gecmis olsun, 2.gunden ne bakimiydi ki
  14. Gecmis olsun Bunlara dayak şart

    Gecmis olsun
    Bunlara dayak şart
  15. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    817

    Merdiveni nasil delebilirim, motor rodajda...

    Merdiveni nasil delebilirim, motor rodajda sonradan sıkıntı olurmu? Acil yardim
  16. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    817

    Ozaman headbang ...

    Ozaman headbang

    https://media.giphy.com/media/3o6ZtoVBS895C0UKJy/200w.gif

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------



    Nisadir yokmus...
  17. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    817

    Merdivenden indim bisey olmusmudur

    Yuruyen merdivenden indim motora bisey olmusmudur, biraz sesi degisti gibi ama psikolojik olabilir mi

    http://66.media.tumblr.com/ab0c30facb60e9eab23b7ddcf69a7cf6/tumblr_nl9grfGMxQ1tsf68ao1_400.gif
  18. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    2.392

    Gecmis olsun, bulundugunuz yer neresi bilemiyorum...

    Gecmis olsun, bulundugunuz yer neresi bilemiyorum ama iyi bi lastikci arastirin guzelce sicak yama yapsin ama iyi arastirip isini duzgun yapan birini bulmaya gayret edin
  19. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    2.218

    Forumda yds uzun botu yaz aylarinda da sorunsuz...

    Forumda yds uzun botu yaz aylarinda da sorunsuz kullananlar var, arkadasa da aldik, ben de denedim guzel bot
  20. Cevaplar
    4
    Görüntü.
    478

    Modifiyeli beton mikserleri var piston silindir...

    Modifiyeli beton mikserleri var piston silindir buyutulmus uzerine yatinca 200 goruyormus rahat
  21. Cevaplar
    15
    Görüntü.
    1.427

    Forum super, verilen tepki hakli bi tepki

    Forum super, verilen tepki hakli bi tepki
  22. Cevaplar
    21
    Görüntü.
    1.955

    Yaz aylarinda daha cok motor kullanan oldugu icin...

    Yaz aylarinda daha cok motor kullanan oldugu icin sezon demisler yoksa isteyen istedigi zaman kullanir karda bile kullananlar var istege ve mecburiyete bagli
  23. Cevaplar
    87
    Görüntü.
    24.070

    Senede 1200 of of

    Senede 1200 of of
  24. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    2.600

    Guzel bi calisma olmus, daha genis acidan motorun...

    Guzel bi calisma olmus, daha genis acidan motorun tamami gorunecek sekilde de bi foto atarmisiniz
  25. Anket: Günde 500tane konu acmak serbest 120saniye...

    Günde 500tane konu acmak serbest
    120saniye icinde 2 mesaj atmak yasak
1. sayfa 1 2 3 4