Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: Felon; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2
  1. Mondial oha.Geçmiş olsun abi ama bu mesajın içeriğini...

    oha.Geçmiş olsun abi ama bu mesajın içeriğini yeni bi konu olarak açmalısın bence.
  2. Mondial senin motorda devir kesici olmasın hocam :P

    senin motorda devir kesici olmasın hocam :P
  3. Mondial bugün bi tiger baktım motor boy olarak tam bana...

    bugün bi tiger baktım motor boy olarak tam bana göre ama fiyatı tuzlu geldi:)
    mct 250 de bana dezavantaj olan tek şey tiger a göre daha alçak ve küçük olması birde şambriyelli lastikler
  4. Mondial @_pLay_06 yokki düzgün motor satan ya çok...

    @_pLay_06
    yokki düzgün motor satan ya çok istiyolar yada ölü :)
  5. Mondial @StyLeOscaR ustanın telefonu bana mesaj...

    @StyLeOscaR
    ustanın telefonu bana mesaj atabilirmisin yada dükkanın adresini belki uğrayabilirim ona :)
    regaller iyi ama regal fiyatlarına çıkınca gv fiyatına pek bişe kalmıyo gv fiyatına...
  6. Mondial yorum için teşekkürler,haklısınız hocam bu...

    yorum için teşekkürler,haklısınız hocam bu alacağım motora en az 1yıl boyunca bi aksilik çıkmazsa binmeyi düşünüyorum.Regal raptorlarda fiyat olarak mct ile arasında çok fark yok,biraz yüksekmiş.Peki...
  7. Mondial 2.ilandaki motoru alma durumum olursa o sis...

    2.ilandaki motoru alma durumum olursa o sis farları ve gereksiz gördüğüm bütün ıvır zıvırı sökmeyi düşünüyodum,adam ne bulursa yapıştırmış motora:queen: ama egzost unu şimdi farkettim dediğin gibi...
  8. Mondial ~~NEO~~ koltuk çok hoş olmuş.Farklı renk...

    ~~NEO~~
    koltuk çok hoş olmuş.Farklı renk yaptırmamakla en iyisini yapmışsın açık renk koltuklar hiç hoş durmuyor:cat:

    Arkadaşlar son zamanlarda tiger vs mct kararı vermeye çalışıyorum tigerları...
  9. Mondial Saolasın bekliyorum o zaman :)

    Saolasın bekliyorum o zaman :)
  10. Mondial gv şimdilik kalsın hocam 1500-1700 benim maddi...

    gv şimdilik kalsın hocam 1500-1700 benim maddi durum :)
  11. Mondial forumdan motorunu satmayı düşünen varmı acaba :)...

    forumdan motorunu satmayı düşünen varmı acaba :)
    Benim motoru satıcam ama otobüslere geri dönmek istemiyorum motoru sattığım gibi yeni motoru bulmam lazım yani öyle denk gelse süper olurdu :) takas...
  12. Mondial teşekkürler hocam artık hangisine karar verirsem...

    teşekkürler hocam artık hangisine karar verirsem ondan alcam:)
  13. Mondial saolun hocam bunları dikkatlice okudum, size...

    saolun hocam bunları dikkatlice okudum, size kesinlikle hak veriyorum .bakmaya gittiğim mctlerden birinin sahibinin arkasına oturdum motoru racing gibi kullanıyodu. zaten ondan sonra direk soğudum o...
  14. Mondial işte o tecrübede bende olmayan bişey:queen: hocam...

    işte o tecrübede bende olmayan bişey:queen: hocam senle gidelim şu 2. motoru bakmaya olmamı :silent::)
  15. Mondial forumu okuyodum düzenli olarak ama motoru görünce...

    forumu okuyodum düzenli olarak ama motoru görünce sorcak hiçbişe gelmiyo aklıma:queen: Çağrı motor ahmet taner kışlalı caddesinde.ben bu km olayına hiç güvenmiyorum bunu anlamanında bi yolu yok...
  16. Mondial arkadaşlar geçen gün bu motoru bakmaya gittim...

    arkadaşlar geçen gün bu motoru bakmaya gittim http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sahibinden-satilik-40651290/detay
    resimde gözüktüğü gibi temiz ama sahibiyle birlikte bindik...
  17. Mondial ben kimsenin çizilmesinden yana değilim aslında...

    ben kimsenin çizilmesinden yana değilim aslında bu forumda otorite kurabilmek amacıyla çok üyeler kaybediliyo
    [QUOTE=StyLeOscaR;2212179]mct yi sattıktan sonra st&kanuni gt 250 naked tarzını almayı...
  18. Mondial aynen hayalsiz çekilmiyo bu hayat :mrgreen:...

    aynen hayalsiz çekilmiyo bu hayat :mrgreen:
    tamam hocam o zaman çok iyi bak macite :salut: :rendeer:
  19. Mondial 18 aralıkta sınava giriyorum ocak sonu gibi...

    18 aralıkta sınava giriyorum ocak sonu gibi ehliyetimde a2 de olacak :=) o zamana kadar para biriktirebilirsem ucuzada bi mct düşerse aranızdayım :) benim işlerim pek hayal ettiğim gibi denk gelmez...
  20. Mondial mctciler canlanın hey:queen:

    mctciler canlanın hey:queen:
  21. Mondial abi sen beni tamamen yanlış anlamışsın. ben...

    abi sen beni tamamen yanlış anlamışsın. ben kaskların resimlerini istememiştim. zaten heryerde var kask resimleri.ben motosikletin üstünde kaskın giyilmiş halinden bahsediyodum :)
  22. Mondial aynen madem kaporta vucüdumuz kaporta güzel...

    aynen madem kaporta vucüdumuz kaporta güzel gözüksün:queen:
  23. Mondial ben ne kullanırsam kullanıyım görünüşe önem...

    ben ne kullanırsam kullanıyım görünüşe önem gösteririm .şimdi alacağım kasktan tut motosiklet üstünde giyeceğim pantolana kadar düşünürüm.yoksa kamil gibi gözükmek istemem.mesela çeneden açılır...
  24. Mondial geçmiş olsun. katılıyorum bende zaten...

    geçmiş olsun. katılıyorum bende zaten korumalıksız binmeme taraftarıyımda bu motor üstünde full face kask nasıl durur onu merak ettim
  25. Mondial arkadaşlar aklıma bişey takıldı. full face(tam...

    arkadaşlar aklıma bişey takıldı. full face(tam kapalı) kaskla mct 250 nasıl duruyo acaba?
    nerde bi mct görsem kimse kask takmıyo :/
    kapalı kaskla motorun üstünde resmi olan varsa ekleyebilirmi...
1. sayfa 1 2