Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: -gonzago-; Aranan Kelime:

  1. Megelli Valla ben de yenibosnadayım ben de byndan sonra...

    Valla ben de yenibosnadayım ben de byndan sonra oktay ustadayım o zaman zaten 1000 bakımı geldi 1000 bakımı neleri kapsıyordu peki
  2. Megelli ben hiç anlamıyorum arkadaşlar o yüzden bol bol...

    ben hiç anlamıyorum arkadaşlar o yüzden bol bol sizi rahatsız edeceğim. benzin ışığı yanmıyordu yani zaten servisten aldım motoru usta hiç de bir şey söylemedi. sonra tian da konuşmuş galiba dokuyucu...
  3. Megelli arkadaşlar bugün itibariyle ben de aranıza...

    arkadaşlar bugün itibariyle ben de aranıza katıldım. istanbuldayım öğretmenim. 2013 887 km beyaz megelli. aldıktan sonra bir sorun yaşadım. yolda giderken motor durdu. motoru servise gtürdüm....