Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: NickMenza; Aranan Kelime:

  1. Mondial Arkadaslar dediklerinizi daha oncede yaptım...

    Arkadaslar dediklerinizi daha oncede yaptım zaten. Tahmin ediyorum Karbüratorde sorun var jikle falan degıl mevzu yani neyse bugun servisten biri ile konustum gelicek insallah kolay hallolacak bir...
  2. Mondial Herkese selamlar arkadaslar... Yaklasık 10...

    Herkese selamlar arkadaslar...
    Yaklasık 10 gundur motorum calısmıyor. Marsa basıorum ateslıyor fakat bir turlu almıyor. Sonuc olarak aku bitiyor ben vurdurmak zorunda kalıyorum. Vurdururken bazen...
  3. Mondial Herkese selamlar arkadaslar... Yaklasık 10...

    Herkese selamlar arkadaslar...
    Yaklasık 10 gundur motorum calısmıyor. Marsa basıorum ateslıyor fakat bir turlu almıyor. Sonuc olarak aku bitiyor ben vurdurmak zorunda kalıyorum. Vurdururken bazeb...
  4. Mondial Aküye mal olmadı vitesi 4 e alıp kosturup...

    Aküye mal olmadı vitesi 4 e alıp kosturup vurdurarak calıstırarak akuyu yeniden sarj etmiş olduk :D ..
    Ozaman Direksiyon icin şöyle bir sey sorıyım direksiyonun şekli nasıl olmalı yani nekadar...
  5. Mondial tekrar selamlar, Arkadaslarımın da tavsiyeleri...

    tekrar selamlar,
    Arkadaslarımın da tavsiyeleri ile motorumun çalışmama sebebi bujilerden kaynaklanıormus...
    Bujileri soktum temızledım... daha sora yerine taktım fakat cok sefer calıssın diye...
  6. Mondial Çok teşekkür ederim

    Çok teşekkür ederim
  7. Mondial marş basıyor..Ama bir turlu calıstıramadım.....

    marş basıyor..Ama bir turlu calıstıramadım.. Buji tam olarak nerde kalıor nasıl cıkartılır
  8. Mondial Benim çok tecrübem yok olabilir belki.. ama tam...

    Benim çok tecrübem yok olabilir belki.. ama tam olarak neresinde nasıl bakarım detaylı bilgi verebilirmisn ? bu arada motor 165 Km de daha
  9. Mondial Selamlar arkadaşlar, benim sorunum motorum...

    Selamlar arkadaşlar, benim sorunum motorum çalışmıyor sabah işe geldim gayet güzel bir sorun yoktu aksam gidicektim ki motor çalışmadı.. Neler yapabilirim fikirleri olanlar solerse sevinirim..
    ...
  10. Mondial Sağolasın.. Kaos benimde motor siyah uyuz oldum o...

    Sağolasın.. Kaos benimde motor siyah uyuz oldum o şeritlere.. Nasıl Söktün peki ben bir iki tırnak darbesi attım ama olmadı
  11. Mondial Arkadaşlar ben Mondial Yazılıarını söktüm bir tek...

    Arkadaşlar ben Mondial Yazılıarını söktüm bir tek 250 Mct yazısı kaldı onuda sokucem insallah o biraz saglam yapışmış. Birde Kırmızı şerite uyuz oluyorum onu sokebilen varmı ? . Birde motor için...
  12. Mondial Selamlar Tekrardan birde arkadaslar bu jikle...

    Selamlar Tekrardan birde arkadaslar bu jikle durumunu bir anlatırsanız.. Sevinirim calıstırırken ki durumu ile motor ısındıktan sora nasıl durmalı...
  13. Mondial Teşekkür ederim arkadasım saolasın demek ben...

    Teşekkür ederim arkadasım saolasın demek ben sureklı yedek depo acık olarak kullanıorum neyse aksam gidince düzeltiriz. Arada sırada vites ile ilgili sorun oluor cok nadir de olsa , boş vites ısıgı...
  14. Mondial Bu benzin muslugu var ben bunu kapatmıorum daha...

    Bu benzin muslugu var ben bunu kapatmıorum daha dorusu aksamları kullandıgımdan mıdır bilmiorum ama tam olarak kapalı modu ve yedek depo modu nasıl Goremıyorum
    Sürekli ok yukarı bakar şekliyle...
  15. Mondial Selamlar bende aranıza katıldım!!!

    Herkeze selamlar arkadaslar 1 hafta once bende mondial MCT 250 aldım. Motor ile ilgili cok tecrübem yok aksamları 1 saat kadar geziyorum ehliyeti alana kadar bole devam edicem herhalde. Daha sora...