Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: Yunus Özbek; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    472
    Görüntü.
    238.168

    Anket: Castrol power 1 tercih ediyorum.

    Castrol power 1 tercih ediyorum.
  2. Düldül diyorum. Dominar ug alırsam küheylan...

    Düldül diyorum. Dominar ug alırsam küheylan diyeceğim.
  3. Bajaj https://i.hizliresim.com/iuxorcw.jpg...

    https://i.hizliresim.com/iuxorcw.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------

    İki ayrı model olarak satılmayacak zannedersem. Bayilerde...
  4. Bajaj Makyajlı kasa geliyor. ...

    Makyajlı kasa geliyor.

    https://i.hizliresim.com/3sg5knf.jpg
  5. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    668

    Aynen bende gereksiz diyenleri anlamıyorum....

    Aynen bende gereksiz diyenleri anlamıyorum. Nerede ne zaman böyle bir konu açılsa hemen yaa ne gerek var vites göstergesine, boşver alışırsın, hiç gerek yok, gözünü yoldan ayırmana sebep olur vs vs....
  6. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    966

    Bu ayın 22'sinde Quick'ten 912 liraya yaptırdım...

    Bu ayın 22'sinde Quick'ten 912 liraya yaptırdım 6. basamak. Motor Rx3.
  7. Ben Mondial Rx3 evo yu çevirmiştim...

    Ben Mondial Rx3 evo yu çevirmiştim karbüratörlüye. Ateşleme ile hiç oynamadım. Enjeksiyon kelebek gövdeyi söktüm tüm sensörlerle birlikte ve yerine cg karbüratörü taktım. Gayet güzel çalıştı motor....
  8. Cevaplar
    72
    Görüntü.
    7.268

    Teminat kısmında bi fark yokmuş. Sanırım ucuz...

    Teminat kısmında bi fark yokmuş. Sanırım ucuz olanı yaptıracağım.

    https://i.hizliresim.com/p8udatj.jpg
  9. Cevaplar
    72
    Görüntü.
    7.268

    Bugün sorguladım bana böyle çıkıyor. Acaba...

    Bugün sorguladım bana böyle çıkıyor. Acaba hangisini yaptırsam?

    https://i.hizliresim.com/h7ym7qp.jpg
  10. Ezgoz subapı emmeden biraz daha gevşek olmalı....

    Ezgoz subapı emmeden biraz daha gevşek olmalı. Emme 0.05 ise egzozu 0.08 yapabilirsiniz. Egzoz subapı daha çok ısındığı için daha fazla uzama yapar.
  11. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    1.574

    Aracın gerçekte 100km olan yolu 110km göstermesi...

    Aracın gerçekte 100km olan yolu 110km göstermesi tabiki aracın 110km yol yaptığı anlamına gelmez. Araç 100km yol yapmıştır ama göstergede 110km yazarak kullanıcıyı yanıltır. Ayrıca bu yanlışlık yakıt...
  12. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    1.574

    Ben bunları biliyorum. Demişsiniz ya tüm...

    Ben bunları biliyorum. Demişsiniz ya tüm göstergeler aynı ölçer diye. Bende dedim ki aynı ölçüyorsa neden yan yana giderken fark oluşuyor dedim. Şimdi de diyorsunuz ki üreticiler sapma payı koyar. E...
  13. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    1.574

    Tüm göstergeler aynı ölçüyorsa önceki sayfada bir...

    Tüm göstergeler aynı ölçüyorsa önceki sayfada bir arkadaşın verdiği örnekteki gibi aprilla rs 660 ile tenere 660 yan yana giderken neden tenerenin kadranında 100 yazarken aprillanın kadranında 93...
  14. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    1.574

    Sapma payı koysunlar da 15km sapma da koymasınlar...

    Sapma payı koysunlar da 15km sapma da koymasınlar be. Bence en fazla 8km falan olmalı. Yollardaki hız toleransı da zaten motorumuzun ibresine göre ölçülmüyor. GPS ile hemen hemen aynı bir ölçüyle...
  15. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    1.574

    Gerçek hız bir sır mı ki bilmemiz için özel bir...

    Gerçek hız bir sır mı ki bilmemiz için özel bir sebebi olsun? Motorumuzun gerçekte kaç yapabildiğini bilmek en doğal hakkımız. Asıl ibrenin hatalı göstermesi saçmalık.
  16. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    1.574

    Ben şahsen İstanbul'dan Tokat'a, Tokat'tan...

    Ben şahsen İstanbul'dan Tokat'a, Tokat'tan İstanbul'a uzun yol yaptım. Motor rx3 Evo, cihaz Xiaomi mi10t kullanıyorum. Yol boyunca navigasyon hep açıktı ve 100km nin altındaki hızlarda GPS ile...
  17. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    1.574

    GPS doğru gösteriyor. Motorların farklı farklı...

    GPS doğru gösteriyor. Motorların farklı farklı sapma oranları var.
  18. Cevaplar
    32
    Görüntü.
    1.622

    O zaman nasılsa motorumuz her türlü çalınacak...

    O zaman nasılsa motorumuz her türlü çalınacak deyip herhangi bir önlem almayalım boşuna masraf edip. Hırsızlar nasılsa Süpermen hiçbirşey işlemez bunlara.
  19. Cevaplar
    32
    Görüntü.
    1.622

    Demir makasıyla tak diye kesilebilen zincirler...

    Demir makasıyla tak diye kesilebilen zincirler var. Ama çok sağlamları da var. Kişi motoruna verdiği değer ölçüsünde bi zincir ve kilit takabilir. Bunu da alarmlı takip sistemi ile destekledi mi...
  20. Cevaplar
    32
    Görüntü.
    1.622

    Motor sağlam bir zincirle bağlanmışsa alarm...

    Motor sağlam bir zincirle bağlanmışsa alarm sesine rağmen hırsız hiç istifini bozmadan zinciri kesmeye devam mı edecek acaba?
  21. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    1.425

    Ben sahibi olduğum mondial rx3 evoyu sürekli...

    Ben sahibi olduğum mondial rx3 evoyu sürekli kötülüyorum diye facebook grubundan atmışlardı :mrgreen: birisi bir sorun paylaşımı yaptığında hemen altına yaa işte bu motor böyle b.ktan zaten deyip...
  22. Cevaplar
    32
    Görüntü.
    1.622

    Abiler alarmlı takip cihazları var. Motor hareket...

    Abiler alarmlı takip cihazları var. Motor hareket ettirildiğinde oldukça yüksek bir sesle öten. Bu yeterince caydırıcılık sağlamaz mı? Hırsızı panikletip kaçırmaz mı? Neden takip cihazını sadece...
  23. Cevaplar
    32
    Görüntü.
    1.622

    Motor nc700s ise her türlü değer bence. Bu...

    Motor nc700s ise her türlü değer bence. Bu motorun güvenliği için 2 senelik 2000tl gayet uygun. 2000 lirayı veriyorsunuz 2 senelik abonelik veriyorlar. Cihaz da sizin oluyor. 2 seneden sonra da yine...
  24. Cevaplar
    32
    Görüntü.
    1.622

    Alarmlı takip sistemleri de mevcut. Motor hareket...

    Alarmlı takip sistemleri de mevcut. Motor hareket ettirildiği zaman ciyak ciyak öten cinsten. Motor hem zincirle bi yere bağlanıp hem de bu tarz bir alarm sistemi kurulursa, çalmaya gelen kişi yada...
  25. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    1.130

    Ben kaza yaptığımda dosyayı bi tane oto...

    Ben kaza yaptığımda dosyayı bi tane oto kaportacıya açtırmıştım. Kazada ben haklıydım. Değişecek parçaları kendim tespit edip fiyat bilgileriyle birlikte kaportacıya yazılı olarak verdim. Sonra...
1. sayfa 1 2 3 4