Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: Öz_Musti; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    83
    Görüntü.
    5.063

    2016 30 binde MT 25 im var. Fiyat 20 bin lira....

    2016 30 binde MT 25 im var. Fiyat 20 bin lira. Beğenmeyen 33-35 bine sıfırını alsın. Piyasa bu!
  2. Cevaplar
    54
    Görüntü.
    1.832

    Zaten belirtilmiş ama ben de tarafımı belli etmek...

    Zaten belirtilmiş ama ben de tarafımı belli etmek için yazayım. Kawasaki fuara kaılmama, servis sıkıntılarından dolayı önemli miktarda prestij kaybetti. Bilmiyorum ama çok ciddi atılım ve yarı...
  3. Bence adam normal gitmiş. Yanyana fotoğraf...

    Bence adam normal gitmiş. Yanyana fotoğraf çekince kalkan oldu sanmışlar. Ayrıca Metrobüs şoförlerinin bile yarıdan fazlası motorculara kalkan olduklarının farkında değiller. Doblo zaten rüzgar...
  4. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    2.413

    MT 25 imde AGV K5 kullanıyorum. Son derece...

    MT 25 imde AGV K5 kullanıyorum. Son derece memnunum. Nolan N86 dan geçtim bu kaska. Kompozit fiber yapısı, Double D bağlantısı ile son derece emniyetli bir kask. Orjinal pinlock ile satan yerler var...
  5. Gel hocam sen de bendensin. Anlatayım; ...

    Gel hocam sen de bendensin. Anlatayım;

    Öncelikle deri mont alma. Yazın ayrı pişirir, kışın ayrı dondurur. Hiçbir şekilde yağmur-çamur kullanışlılığı yok. Temizlemeye veremezsin, elde yıkayamazsın....
  6. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    1.650

    Dur önce iyi bi güleyim :queen: ; (5 dakika...

    Dur önce iyi bi güleyim :queen: ;

    (5 dakika geçti)

    Tamama gülmem geçti.

    Hocam seninki "Arap yağı bol bulunca kıçına başına sürermiş" durumu. Öncelikle başlığı değştir. 90 numara yağ rezalet...
  7. Cevaplar
    19
    Görüntü.
    942

    Bilmiyorum.

    Bilmiyorum.
  8. Takip cihazlarının bizim ülkemizde gereksizliğini...

    Takip cihazlarının bizim ülkemizde gereksizliğini yıllardır savunurum. Neden?

    Adam gece takip cihazından motorun hareket ettiğini görüyor. Şans eseri evde. Başka yerde olsa büyük vakit kaybı...
  9. Cevaplar
    64
    Görüntü.
    3.403

    Arkadaşlar fotoğraflarla beraber konumda...

    Arkadaşlar fotoğraflarla beraber konumda atabilirseniz daha rahat indira gandi yapılabilir.
  10. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    306

    Hocam bu işin piri Kaan Elektroniğin KN Master...

    Hocam bu işin piri Kaan Elektroniğin KN Master ürünleridir.
  11. Hero Motorlar 2016 model. 5 yıl garanti var nasıl...

    Motorlar 2016 model. 5 yıl garanti var nasıl bitti garanti?
  12. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    4.751

    2 defa gittim merkezinden lastiklerimi aldım....

    2 defa gittim merkezinden lastiklerimi aldım. Merkezleri dediysem bir binada daire. Ha oradan canlı satış hedefleri ve tabi ki böyle bir showroom iddaları yok. 2 defa da başkalarına önerdim. Birisi...
  13. Cevaplar
    35
    Görüntü.
    960

    arndiol ve Angrypower siz daha önceden de...

    arndiol ve Angrypower siz daha önceden de tartışmamış mıydınız başka konularda?

    arndiol'e bu konuda önceden de yazdığım gibi katılmıyorum. Ama fikir belirtir çıkarım. O adam da beni kaale alır...
  14. Cevaplar
    35
    Görüntü.
    960

    İstanbul için, atlayıp motora Ulupelit,...

    İstanbul için, atlayıp motora Ulupelit, Karacaköy, Ağva veya Riva civarında sürmenin hastalık yayma ve kapma olarak risk oluşturacağını düşünmüyorum. İlle buralara değil,...
  15. Arkadaşlar bu tip durumlarda karşı firmanın...

    Arkadaşlar bu tip durumlarda karşı firmanın büyüklüğünden veya avukat sayısından çekinmeyin. Hakimler, kanunlar ne diyorsa onu uyguluyor. Sende hiç avukat olmaz, karşı tarafta 5 avukat olur, önemli...
  16. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    571

    Tamam Anlas'da var senin ölçü.

    Tamam Anlas'da var senin ölçü.
  17. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    571

    Dostum Anlas'ın MB 454 modeli var. Fiyatı 180 TL....

    Dostum Anlas'ın MB 454 modeli var. Fiyatı 180 TL. Senin beklentilerini fazlasıyla karşılayabilecek bir lastik. Tavsiye ederim.
  18. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    707

    Dostlarım, Öncelikle motosiklet alırken, motor...

    Dostlarım,

    Öncelikle motosiklet alırken, motor kadar satana da "ekspertiz" yapın. Akıllı kullanımı ispatlayan zincir-dişli değişimi, baskı balata değişimi veya fren balatası değişimi kaç km de...
  19. Cevaplar
    32
    Görüntü.
    1.509

    Dostum senin derdin motorla değil, kendinle. Sen...

    Dostum senin derdin motorla değil, kendinle. Sen uzun yola çıkmak istiyor musun?

    Ben 150 lik motorla İstanbul-Çanakkale-İstanbul yaptım. Hem de ŞArköy, Mürefte, Uçmakdere falan yapıp. Senin yolun...
  20. Cevaplar
    19
    Görüntü.
    629

    Öğretmen evleri, karayolları, köy hizmetleri gibi...

    Öğretmen evleri, karayolları, köy hizmetleri gibi kurumların misafirhaneleri ve uygulama otellerini tavsiye ederim.
  21. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    378

    Tabi ki Unico. Aksine Unico'yu biliyoruz...

    Tabi ki Unico. Aksine Unico'yu biliyoruz Allianz'ı bilmiyoruz. Çalınmada genelde %20 muafiyet uygular. Yasal otopark olması lazım. Ama motor 20 bin, 16 yı veriyor. Güzel.
  22. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    667

    Çalındığı zaman üzerinde ne gibi güvenlik...

    Çalındığı zaman üzerinde ne gibi güvenlik ekipmanları vardı? Disk kilidi, bağlama kilit v.s.?

    Çok geçmiş olsun. İnşallah çabuk bulunur.
  23. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    810

    Geçmiş olsun Hacı duymak istediğin nedir? Git...

    Geçmiş olsun
    Hacı duymak istediğin nedir? Git gönlünce gez, hiçbir şey olmaz, istediğin kadar motosiklete binebilirsin dememiz mi?

    Buna burada kimse karar veremez, vermemeli. Buradan birisi hekim...
  24. Cevaplar
    28
    Görüntü.
    1.671

    Bence veya sizce olmasın diye zaten Sharp testi...

    Bence veya sizce olmasın diye zaten Sharp testi var.

    Herkes tarafından kabul gören bu testten de 5 yıldız almış. 100cc de de 1000cc de de kullanılabilir.

    arndiol arkdaşa ben de katılıyorum.
  25. Cevaplar
    28
    Görüntü.
    1.671

    Niye bu arkadaşa sorusunun tam cevabı olan MT...

    Niye bu arkadaşa sorusunun tam cevabı olan MT Revenge'i önermedi ya

    Sharp'tan 5 yıldız ve 6/6 koruma. :cat:
1. sayfa 1 2 3 4