Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: xxxxx; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    101
    Görüntü.
    3.785

    vladım hayırlı olsun:rendeer: bugünleri de mi...

    vladım hayırlı olsun:rendeer:
    bugünleri de mi görücektik yav:mrgreen: sen motor alamadan gitseydim gözüm açık gidicekti:salut:

    oydu buydu şuydu derken sonunda cbf lendin. iyi günlerde kullanı...
  2. Cevaplar
    50
    Görüntü.
    1.842

    hepinize teşekkür ediyorum:rendeer: olay ile...

    hepinize teşekkür ediyorum:rendeer:

    olay ile ilgili ayrıntı vermek istemiyorum şimdilik. zamanı gelince detayları ile anlatıcam zaten.

    fakat benim hiç suçum yok bunu bilin:)

    hastaneye...
  3. Cevaplar
    50
    Görüntü.
    1.842

    çarpıp kaçtı

    arkadaşlar dün bi araba bana çarpıp kaçtı. sağolsun başka bi araç sürücüsü durdu oldukça ilgilendi.

    sol ayağım ve ayak bileğim kötü durumda.

    artık motor olayı tamamen bitmiştir benim için....
  4. Cevaplar
    44
    Görüntü.
    11.121

    şu ikinci resimdeki 3. sıradaki çok güzelmiş ay...

    şu ikinci resimdeki 3. sıradaki çok güzelmiş ay yıldızlı olan da çok güzel
    tahminim 750 ile 1250 ytl arası bi fiyatı vardır bunların

    ama benim favorim şu:...
  5. Cevaplar
    139
    Görüntü.
    14.714

    abi geç kaldın ya ben yaptım o espiriyi:P ...

    abi geç kaldın ya ben yaptım o espiriyi:P

    tubiş sen git sanayiye ön cama silecek taktır arka cama rezistans taktır yağmur problemide buğu probleminden ortan kalkmış olur:P

    hişşşşşşşş tubiş...
  6. Cevaplar
    139
    Görüntü.
    14.714

    senin kaskta ön cam arka cam yan cam kelebek cam...

    senin kaskta ön cam arka cam yan cam kelebek cam filan var heralde tubiş:P

    kaskın camı yoktur vizörü vardır:cherry:
  7. Cevaplar
    7
    Görüntü.
    3.760

    honda kazık onda:mrgreen: kendimden biliyorum

    honda kazık onda:mrgreen:

    kendimden biliyorum
  8. Cevaplar
    27
    Görüntü.
    14.033

    bende de var ama sinyal açılıdığında neler oluyo...

    bende de var ama sinyal açılıdığında neler oluyo bilemiyorum ama. pratikte ne işimize yarar ki sinyali açınca durması kapayınca tekrar açılması
  9. Cevaplar
    103
    Görüntü.
    30.119

    gsx r1000 alın derdiniz tasanız olmasın:P

    gsx r1000 alın derdiniz tasanız olmasın:P
  10. o zaman seninkinde yanlışlık var. git düzelttir....

    o zaman seninkinde yanlışlık var. git düzelttir.

    zamanında bu konu konuşuldu yanlış olanlar dilekçe vs. ile başvurup düzelttirdiler diye hatırlıyorum ben sen uyumuşsun anlaşılan:)
  11. Cevaplar
    69
    Görüntü.
    3.263

    yakışmış doğrusu iyi günlerde inşallah:rendeer:

    yakışmış doğrusu iyi günlerde inşallah:rendeer:
  12. Cevaplar
    53
    Görüntü.
    3.267

    tamam kavga çıkarmayın çıplaklara da giyiniklere...

    tamam kavga çıkarmayın çıplaklara da giyiniklere de hepinizi de hastayım:P
  13. Cevaplar
    53
    Görüntü.
    3.267

    tubeless doğrusu

    tubeless doğrusu
  14. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    426

    hoşgeldin ...

    hoşgeldin



    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/4104-honda-ses-dylan-150-a.html
  15. Cevaplar
    63
    Görüntü.
    3.726

    %10 u ne yapsın:mrgreen: çakmaktaşlar gibi sol...

    %10 u ne yapsın:mrgreen:

    çakmaktaşlar gibi sol ayağını yere sürtsün bence:queen:
  16. Cevaplar
    30
    Görüntü.
    2.060

    kymco nun bir motoru var acayip dylan a benziyo....

    kymco nun bir motoru var acayip dylan a benziyo. yanılıyor muyum acaba:silent:
  17. Cevaplar
    28
    Görüntü.
    2.293

    aslında 600f beğenmediğim bir makine fakat onunda...

    aslında 600f beğenmediğim bir makine fakat onunda meraklısı çok. özellikle race olsun, çok atak olmasın, oturuşu nispeten rahat olsun diyenlerin çok tuttuğu bir makine.

    benim görüşüm bu sene...
  18. Cevaplar
    28
    Görüntü.
    2.293

    232 373 70 70 ara sor ama anlamadım üretimden...

    232 373 70 70 ara sor

    ama anlamadım üretimden kalkarsa almayacak mısın
  19. Cevaplar
    111
    Görüntü.
    4.555

    adım başı trafik lambası var basamıyoz ki zaten...

    adım başı trafik lambası var basamıyoz ki zaten şehir içinde:)
  20. Cevaplar
    42
    Görüntü.
    6.310

    güzel gezmişsiniz gerçekten. fotolarda süper:cat:

    güzel gezmişsiniz gerçekten. fotolarda süper:cat:
  21. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    2.037

    plaka sorgulamadan sorgulat plakanı bi 31 ile bi...

    plaka sorgulamadan sorgulat plakanı bi 31 ile bi de 01 ile dene bakalım seninkinin ayrı renk aynı model mi öteki plaka

    http://www.trafik.gov.tr/sorgulamalar/sorgulamalar.asp#
  22. Cevaplar
    124
    Görüntü.
    3.879

    mutluluklar :rendeer:

    mutluluklar :rendeer:
  23. hey gidi günler:) güzeldi aslında bu başlık ne...

    hey gidi günler:)
    güzeldi aslında bu başlık ne oldu acaba
  24. motoru ya da arabayı sıfır aldıysan 3 sene...

    motoru ya da arabayı sıfır aldıysan 3 sene geçerli sonra 2 sene 2 sene devam ediyor.

    senin ki 1.5.2008 e kadar geçerli olması lazım motorun trafik belgesine bi bak istersen orda yazıyor ne zamana...
  25. Cevaplar
    27
    Görüntü.
    3.013

    ödeme bence geçen sene yıl sonunda herkes itiraz...

    ödeme bence geçen sene yıl sonunda herkes itiraz etti bu fahri müfettişlerin kestikleri cezalara ve plakaya kesilen cezalar iptal edildi

    geçmedim diyosan ödeme boşuna geçtiysen de ödeyip ödememe...
1. sayfa 1 2 3 4