Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: wind; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Bmw 2000 öncesi ve sonrası BMW F650

    Baslık yeterince acıklayıcı zaten ama sizin goruslerinizi aynı modelin farklı iki kasası icin almak istedim ..

    2000 oncesi model aprilla ya urettiriliyordu ABS mevcut degildi
    2000 sonrası uretim...
  2. Cevaplar
    86
    Görüntü.
    7.067

    cumartesı aksamı denız otobusunden ındıkten sona...

    cumartesı aksamı denız otobusunden ındıkten sona saat 8 gıbı beersın onunden gectım yaklasık 8-10 motor vardı benle beraber sıyah bı fazer da geldı ama acelem oldugu ıcıp gecıp gıttım onunuzden...
  3. Cevaplar
    114
    Görüntü.
    5.099

    ingiltere:...

    ingiltere:
    http://www.dvla.gov.uk/drivers/rdmcycle.htm
    http://www.begin-motorcycling.co.uk/law.htm
    yeni zellanda:
    http://www.ltsa.govt.nz/licensing/motorcycle/

    bizde ise yukardakilerin aksine...
  4. Cevaplar
    114
    Görüntü.
    5.099

    Benim de baslangıc olarak beklentilerim bu yonde ...

    Benim de baslangıc olarak beklentilerim bu yonde
    Bu olay yada ulkemızdekı her olay ınsanların gozune sokulamadan ve gundemde kendıne yer bulmadan ses getırmıyor ama bunu saglamak ıcın de planlı bır...
  5. Cevaplar
    114
    Görüntü.
    5.099

    Dun kaldıgımız yerden devam edecegımızı umuyorum...

    Dun kaldıgımız yerden devam edecegımızı umuyorum gercı az sonra cıkıp aksam donucem ama bılgısı olduguna emın oldugum moderatorlerden gelecek tepkıler cıdden onemlı belkı konudakı tartısma bıraz daha...
  6. Cevaplar
    114
    Görüntü.
    5.099

    Bu konunun nereye varacagını ve alınacak olumlu...

    Bu konunun nereye varacagını ve alınacak olumlu olumsuz tepkılerı sımdıden cok merak edıyorum dogrusu..

    Ama bıraz beklemek gerekecek sanırım bı hareket gormek ıcın..
  7. www.villalevent.com Fiyatı bıraz yuksek ama hem...

    www.villalevent.com
    Fiyatı bıraz yuksek ama hem tecrubelı olduklarını gormem hem de yaklasım benı oldukca tatmın ettı ve kararımı buna gore verdım

    (umarım reklama gırmez bu ole bı nıyetım yok...
  8. Cevaplar
    1.832
    Görüntü.
    140.530

    belkı bıraz konu dısıan acıkacak ama neden flıp...

    belkı bıraz konu dısıan acıkacak ama neden flıp up kask dusunuyorsunuz
    Eger yanlıs ogrenmedıysem en guvenlı olanın fullface olanları oldugunu ogrendım ve acıkcası bu dusunce de oldukca mantıklı...
  9. Cevaplar
    114
    Görüntü.
    5.099

    Anasayfada onlıne kullanıcılar baslıgı...

    Anasayfada onlıne kullanıcılar baslıgı altında(sagda) nıcklerı renklı olanlar sıtede yetkı sahıbı olan arkadaslar dıye bılıyorum.

    http://www.motosiklet.net/forum/showgroups.php

    bu lınkte de...
  10. Cevaplar
    114
    Görüntü.
    5.099

    O zaman sanırım en azından bu baslıga yazı...

    O zaman sanırım en azından bu baslıga yazı yazanların cogunlugunun hem fıkır oldugu(yanlıssam duzeltın) " bıseyler yapmalı " dusuncesının sıte sahıbı ve moderatorler tarafından degerlendırılmesı ve...
  11. Cevaplar
    114
    Görüntü.
    5.099

    bı solukta okudum butun baslıgı ve parkerın guzel...

    bı solukta okudum butun baslıgı ve parkerın guzel ıfade etme yetenegının ve bahsettıgı baglantılarının en azından baslangıc ıcın cok faydalı olacagına ınanıyorum
    Hergun sabahtan trafıge cıkıp gunumu...
  12. ya arkadaslar bu aletlerın kaportası oldugumuzu,...

    ya arkadaslar bu aletlerın kaportası oldugumuzu, olacagımızı hepımız bılıyoruz ve bu dusunceyıde ve dıger onemlı krıterlerı de akılda tutarak hepımız kendımıze gore dogru secımler vermeye gayret...
  13. ya arkadaslar bu aletlerın kaportası oldugumuzu,...

    ya arkadaslar bu aletlerın kaportası oldugumuzu, olacagımızı hepımız bılıyoruz ve bu dusunceyıde ve dıger onemlı krıterlerı de akılda tutarak hepımız kendımıze gore dogru secımler vermeye gayret...
  14. valla tam olarak aynı sekılde konuya yaklasıp...

    valla tam olarak aynı sekılde konuya yaklasıp aynı mantıkta ılerlemek cıdden cok gusel umarım kararlarımızın sonuclarını da kazasız belasız gunlerde surerız..:cat:
  15. tamamen aynı gorusteyım .. :cherry: :cherry:...

    tamamen aynı gorusteyım ..

    :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
  16. Valla dedıgın dogru olabılır bırazdan ote...

    Valla dedıgın dogru olabılır bırazdan ote baslarken baya bı becerı ısı oldugu kesın. Aslına bakarsan almaya karar verene kadar heralde o onceden lıstemde olan motorların hepsıne en az bırer kere...
  17. http://www.seastarsuperbikes.co.uk/er6f2006.html...

    http://www.seastarsuperbikes.co.uk/er6f2006.html
    http://www.phmotorcycles.co.uk/bikes/kawasaki-er-6f.html
    http://www.kiwibiker.co.nz/forums/archive/index.php/t-21307.html...
  18. Nerdeyse tamamen aynı seylerı okuyup yorum...

    Nerdeyse tamamen aynı seylerı okuyup yorum yapıoruz demekkı Sin

    bı yerde cok genıs bı ınceleem yazısını da okumustum az sonra bulur onu da eklerım ama tamamen ıngılızce..sanırım senın ıcın sorun...
  19. Valla dedıım gıbı boy 185 kılo 75 KLE500 e ve...

    Valla dedıım gıbı boy 185 kılo 75
    KLE500 e ve ER6 serısıne fuarda oturdum nasıl hıssetıgımı tartmak ıcın ve acıkcası KLE nın heybetı ve ER6F ın estetıgı benı cok etkıledı ama ER6F ın yenı bır...
  20. bıraz ızlenımlerını yenı baslayıp en kadar egıtım...

    bıraz ızlenımlerını yenı baslayıp en kadar egıtım aldıgını ve tahmınen az olmasına ragmen tecrubelerını belırtırsen cok sevınırım...
  21. Evet senın de baktıgını ve nerdeyse aynı modelere...

    Evet senın de baktıgını ve nerdeyse aynı modelere baktıgımızı cok cok ıyı bılıorum alırsam mutlaka sana hangısını ve neden tercıh ettıgımı mutlaka belırtırım ama aprillayı yaygınlıgının az olusu ve...
  22. ya bence de mantıklı ama bak sımdı hemen senden...

    ya bence de mantıklı ama bak sımdı hemen senden sonra PhantomsPhorever ne yazmıs ıste bu ıkı gorusun arasında kalmak benı cok dusunduruyor bıseyı hele motosiklet gıbı cok genıs bı konuya bu sekılde...
  23. ER6 da olurmus KLE500 de olurmus ıkısı de uygunmus

    Valla ben bıktım bu karar verme mezusundan ya Tam karar verdım Kle 500 alıım dıorum sıteden bı arkadasımız cıkıp ama o sana buyuk dıyo pekı dıorum ve kendımce en dogru en mantıklı bılgıye ulasıım...
  24. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    6.140

    yok mu yav fıkrı olan baska? yada bu motorlarla...

    yok mu yav fıkrı olan baska? yada bu motorlarla baslayan ?

    :silent: :silent: :silent: :silent:
  25. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    6.140

    Zaten ılk motorumun ozellıkle ıkıncı el olmasını...

    Zaten ılk motorumun ozellıkle ıkıncı el olmasını tercıh ederım acıkcası KLe ye yakın hıssetmemın sebebı 500cc olması ve bence cok yakısıklı durması.
    Transalp ve afrıca twın sankı ılk motor olmaması...
1. sayfa 1 2 3 4