Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: blk10; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    2.452

    Opet ten Fiyat İndirimi

    OPET, 1 Şubat tarihinden itibaren geçerli olacak şekilde kar marjını 40 kuruştan 35 kuruş seviyesine indireceğini açıkladı.

    Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu?nun 15 Aralık 2010 tarihli kararı...
  2. Cevaplar
    22
    Görüntü.
    2.105

    Görünüşü çok güzel =) ama Kalitesini bilemem...

    Görünüşü çok güzel =) ama Kalitesini bilemem kullanan arkadaslara sormak lazım
  3. Cevaplar
    70
    Görüntü.
    10.943

    www.10riders.com da fotograflar var =))

    www.10riders.com da fotograflar var =))
  4. Cevaplar
    70
    Görüntü.
    10.943

    Herşey çok güzeldi tam anlamıyla bir festival...

    Herşey çok güzeldi tam anlamıyla bir festival havası vardı Balıkesirli olarak önce dısardan gelen motorcu abilerime kardeslerime daha sonrada böyle bi organizasyonu düzenliyen 10 riders ailesine...
  5. Cevaplar
    70
    Görüntü.
    10.943

    böle bişi kaçmaz festival adına herşey var orda...

    böle bişi kaçmaz festival adına herşey var orda görüşmek üzere :D
  6. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    1.159

    Hayırlı olsun motor dunyasına Hos geldin

    Hayırlı olsun motor dunyasına Hos geldin
  7. Cevaplar
    32
    Görüntü.
    1.507

    hayırlı olsun çok ayrı bi mutluluk aldıktan...

    hayırlı olsun çok ayrı bi mutluluk aldıktan sonra her polise gösteresi geliyo insanın keyifli sürüşler :)
  8. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    6.042

    sanırım bi yamulma söz konusu gaza yuklendiginde...

    sanırım bi yamulma söz konusu gaza yuklendiginde klit zarar vermiş olmalı tamirci bi göz atsa ii olur
  9. Cevaplar
    16
    Görüntü.
    2.808

    aynı parayı farklı yollarda baska isim altında...

    aynı parayı farklı yollarda baska isim altında almıycaklarsa harıka birsey :)
  10. Cevaplar
    21
    Görüntü.
    2.329

    http://i576.photobucket.com/albums/ss202/Levsy/wie...

    http://i576.photobucket.com/albums/ss202/Levsy/wierd_cool_bikes_02.jpg?t=1260453082[/QUOTE]

    bununla teker yapabilen varmııı :D
  11. Cevaplar
    19
    Görüntü.
    947

    Hayırlı olsun :D çogu gitmiş azı kalmış :D

    Hayırlı olsun :D çogu gitmiş azı kalmış :D
  12. Cevaplar
    41
    Görüntü.
    2.750

    2500 ile 3000 tl arasında cok güzel cbfler var...

    2500 ile 3000 tl arasında cok güzel cbfler var elindekini kilo hesabı hurdacıya ver al onlardan bi tane :D
  13. Cevaplar
    972
    Görüntü.
    110.919

    BaRBaRos ilkbahar Dogum yeri Balıkesir...

    BaRBaRos ilkbahar
    Dogum yeri Balıkesir
    MesleGi: (ögrenci) Denizli Pamukkale üniveristesinde Pazarlama okuyo :D
    Motorum Jınlun 150-5
    msn: barbo_333@hotmail.com
  14. Cevaplar
    38
    Görüntü.
    6.898

    :D sinek gibi gidiyo :D

    :D sinek gibi gidiyo :D
  15. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    518

    Hos GELDİN :)

    Hos GELDİN :)
  16. Cevaplar
    8
    Görüntü.
    1.365

    en Cazip Regal Gibi duruyo

    en Cazip Regal Gibi duruyo
  17. Cevaplar
    547
    Görüntü.
    25.662

    :D bu başlıgı ben yeni gördum :D bende varım...

    :D bu başlıgı ben yeni gördum :D bende varım Pamukkale üniversitesi Pazarlama :D
  18. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    5.397

    bmw nin balıkesir ziyaretinde balıkesirin yerel...

    bmw nin balıkesir ziyaretinde balıkesirin yerel televizyonunun yapmıs oldugu çekim

    http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=104196386257197&ref=mf
  19. Cevaplar
    83
    Görüntü.
    31.894

    Diğer renk seçenekleri nerler ? Siyah Güzel durur...

    renk seçenekleri nerler ? Siyah Güzel durur gibime geliyo
  20. Cevaplar
    39
    Görüntü.
    5.193

    olurda bir gün böyle bi motosiklet alırsam evimi...

    olurda bir gün böyle bi motosiklet alırsam evimi değistirmem gerek :D geceleri yatarken 3.kata çıkarması zor o yanımda olmadan uyuyamam :D
  21. Cevaplar
    104
    Görüntü.
    5.140

    Tekerin yere bassın abim cok güzel hayırlı olsun

    Tekerin yere bassın abim cok güzel hayırlı olsun
  22. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    5.397

    bende balıkesirliyim ama bmwnın yayladaya geldiği...

    bende balıkesirliyim ama bmwnın yayladaya geldiği hafta denizliye gitmek zorundaydım okulum acıldı :S kacırdım test sürüsünü içimde kaldı :D
  23. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    2.254

    bende de jınlun 150-5 var üzerinde duro var aynı...

    bende de jınlun 150-5 var üzerinde duro var aynı sorunla karsı karsıyayım lastıkte diş var ancak seninkisi gibi oralar şiş benimkinde ön lastık motor su an 9000 bin km de ama arastırdım onun km ile...
  24. Cevaplar
    18
    Görüntü.
    1.272

    aynı ölçülere bende sahibim :D altımda bisiklet...

    aynı ölçülere bende sahibim :D altımda bisiklet gibi kaldı :queen:
  25. ülkemizde motosiklet kültürü tam anlamıyla...

    ülkemizde motosiklet kültürü tam anlamıyla kavranamıyo ne yazıkkı o tür insanların gözunde okadar tehlikeli bi araçki bizler ne yapsak bu zihniyeti değiştiremiyoruz benimde çewremde cok var sanki...
1. sayfa 1 2 3 4