Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: F8rhat; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2
  1. Mondial http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-m...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sorunsuz-tertemiz-bakimli-mct-250-191007095/detay

    İlanda herşey fazlasıyla yazıyor :)
  2. Mondial @winged skull Abi YBR balataları o kadar ucuz...

    @winged skull
    Abi YBR balataları o kadar ucuz ise ben de değiştireyim yahu. Agresif kullanımda bazen debriyaj kaçırma yapıyor benim motor. Montaja ne kadar alırlar acaba?

    Bir de siyah duman...
  3. Mondial Ben Yamaha YBR'lerin balataları ile uyumlu diye...

    Ben Yamaha YBR'lerin balataları ile uyumlu diye biliyorum. Titan da uyumlu olabilir tabi, ikisi de japon sonuçta :)
  4. Mondial Kömürlerde belki problem vardır. Veya marş...

    Kömürlerde belki problem vardır. Veya marş taşşağı diye bi parça var. Belki ömrünün sonuna yaklaşmıştır. Bi baktır :)
  5. Mondial @winged skull abi çok basit bi cevap olacak,...

    @winged skull
    abi çok basit bi cevap olacak, mutlaka senin de aklına gelmiştir ama o siyah duman, çıkarttığın susturuculardan kalan kurumlar olmasın?

    Ben de eksozumun ucuna delik açtırmıştım, ilk...
  6. Mondial WD40'ın faydaları işte :) Korna düğmesinin ve...

    WD40'ın faydaları işte :) Korna düğmesinin ve bağlantı noktalarının gözüne gözüne verince, canlandı korna :)

    Ben olsam yeniden kaplatmak yerine yenisini alırdım karenajın.
  7. Mondial janti, eğer karenajdaki nikelajlardan...

    janti, eğer karenajdaki nikelajlardan bahsediyorsan bildiğim kadarıyla onlar kaplama. ya tekrar kaplatacaksın yada yenisini alacaksın o plastik karenajın. 30 tl felan aşağı yukarı.

    Bu arada...
  8. Mondial Yine de her zaman tazyiksiz :) Ama dediğim gibi...

    Yine de her zaman tazyiksiz :) Ama dediğim gibi tazyiksizde bile dikkatli olmak lazım, dikkatli olsan bile sıkıntı çıkabiliyor bu arada :)
  9. Mondial Herkese iyi günler. Her cumartesi olduğu gibi...

    Herkese iyi günler. Her cumartesi olduğu gibi bugün de motorumu yıkadım. Tazyiksiz su kullanmama rağmen yinede sanırım devrelerde bir sıkıntı oldu, kornam çalışmıyor :) Belki içerden biraz daha...
  10. Mondial Beycivan abi selamlar. Forumda yazılmış olan...

    Beycivan abi selamlar.

    Forumda yazılmış olan 500 sayfadan bi 250-300 sayfasını okudum ve okumaya da devam ediyorum yavaş yavaş. Ama ahlar vahlar içinde okuyorum, keşke sizlerin de aktif olduğu...
  11. Mondial Motoru yıkayacağım zaman, bir kova köpüklü su...

    Motoru yıkayacağım zaman, bir kova köpüklü su yapıyorum, daha sonra yumuşak bir süngerle iyice köpüklüyorum motoru, narin narin. Daha sonra hortum kullanarak TAZYİKSİZ su ile duruluyorum. 3-4 tane de...
  12. Mondial Arka teker parlatma işine de dikkat diyim hocam....

    Arka teker parlatma işine de dikkat diyim hocam. Parlatırken hiç kullanmamamız gereken yağlı ürünler kullanmış olmayalım. Ben şahsen yıkamadan yıkamaya güzelce köpükleyip duruluyorum o kadar. Yol...
  13. Mondial Ya dediğim gibi şart değil sprey işi, bütçen...

    Ya dediğim gibi şart değil sprey işi, bütçen yoksa tasa yapmaya gerek yok :) "En kötü ihtimalle", ertesi gün bir kat daha çıkma yağ ile yağlama yaparsın, olur biter :) Sen yağ atma yaşamadım demişsin...
  14. Mondial Rica ederim. Dediğim gibi ben kendi motorumu...

    Rica ederim. Dediğim gibi ben kendi motorumu kontrol ediyorum ancak henüz gevşeyen bir civataya rastlamadım ama tedbiri de elden bırakmamak lazım. Gördüğün tüm civataları yokla sen yine de.
    ...
  15. Mondial WD40 ile zincir temizlemek pek önerilmiyor diye...

    WD40 ile zincir temizlemek pek önerilmiyor diye biliyorum. Onun yerine yarım litre mazor veya gazyağı ile bir boya fırçası kullanarak güzelce zincirini temizleyebilirsin. MOTUL'un zincir temizleme...
  16. Mondial Hiç mühim değil. Dediğim gibi ben de henüz yeni...

    Hiç mühim değil. Dediğim gibi ben de henüz yeni yeni öğreniyorum. Ama sıkıntı yaşadığın konuları ben daha önce araştırmışsam veya bilgim varsa mutlaka yardımcı olmaya çalışırım.

    Ha bu arada...
  17. Mondial Rica ederim, yakın zamana kadar ben de hiçbirşey...

    Rica ederim, yakın zamana kadar ben de hiçbirşey bilmiyordum. Okuyarak, araştırarak, deneyerek, bilenlerle sohbet ederek öğrenmeye başlıyoruz işte yavaş yavaş, böylesi çok da güzel oluyor :)
  18. Mondial Sevgili Janti123, Dişli değişimindeki mantık...

    Sevgili Janti123,

    Dişli değişimindeki mantık şu; orijinal 34 dişli ile 60 ile gidiyorken motorun örneğin 7000 devir çeviriyor, Küçük dişli taktığında 60 ile giderken 4000 devir çeviriyor. Bu da...
  19. Mondial Ölçümden sonra beni bilgilendirebilirsen...

    Ölçümden sonra beni bilgilendirebilirsen sevinirim hocam.

    Motoru zaten sünger ile köpükleyip tazyiksiz su ile duruluyorum.
  20. Mondial İsim ve kan grubu işi mantıklı olmuş abi, ben de...

    İsim ve kan grubu işi mantıklı olmuş abi, ben de düşünebilirim oraya öyle bişeyler. Ama yıkama sırasında felan çıkmıyor mu yazı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki...
  21. Mondial @winged skull Abi merhabalar. Şu an kullandığım...

    @winged skull
    Abi merhabalar. Şu an kullandığım karbüratör 200 cc'lik. Karbüratörden çift silindire emişi yapan uygun manifoldlar hazırda satılıyor zaten, derme çatma olmadığı için eşit dağılımda da...
  22. Mondial Teşekkür ederim hocam, 31 dişli buldum ve taktım...

    Teşekkür ederim hocam, 31 dişli buldum ve taktım artık.

    Herkese selamlar. Bildiğiniz gibi MCT 250 çift karbüratörlü bir araç. Daha önceki sayfalarda da tek karbüratör uygulamasından bahsedilmiş...
  23. Mondial winged skull merhabalar, 30 veya 31 dişli...

    winged skull merhabalar,

    30 veya 31 dişli arıyorum. Nereyi arasam yok diyor. 31 buldum İzmir'de, orası da başka şehire gönderemiyoruz diyor. Sen nereden buldun 30 dişliyi? Sana ücretini göndersem,...
  24. Mondial Estağfurullah abi, ne kusuru, gözden kaçabiliyor...

    Estağfurullah abi, ne kusuru, gözden kaçabiliyor :) Sanırım benim arka dişli 34T şu an, cumartesi günü 32T'ye çevireceğim onu. Arka jant tellerinde de kopanlar ve düşenler olmuş, haftasonu yine...
  25. Mondial Hocam senin yazılarını zaten özenle takip...

    Hocam senin yazılarını zaten özenle takip ediyorum. Hatta sana "Özel Mesaj" dahi göndermiştim, gözünden kaçmış galiba. Maalesef Bursa'da değilim hocam. Mersin'deyim :)

    Geçen gün bir ustaya ilk...
1. sayfa 1 2