Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: halepli; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Abi büyük geçmiş olsun

    Abi büyük geçmiş olsun
  2. Cevaplar
    60
    Görüntü.
    4.388

    Yüreği güzel insandı fuar Zamanlarında standın...

    Yüreği güzel insandı fuar Zamanlarında standın neşe kaynağıydı Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
  3. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    13.302

    Yamaha selam aleyküm cümleten Motorsiklet serüvenine...

    selam aleyküm cümleten

    Motorsiklet serüvenine 2004 de başladım

    Sırasıyla Honda activa ,spacy,fiizy,activa S, Ps150i,cbf150,spacy alfa derken ...geçen hafta çok yakın arkadaşımdan 2012 model...
  4. Cevaplar
    1
    Görüntü.
    1.361

    Plaka 06VM720 Marka HONDA Model 2012 ...

    Plaka
    06VM720

    Marka
    HONDA

    Model
    2012

    Ruhsat Tarihi
  5. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    18.013

    cbf almak istemiyorsan ybr 125 veya mondial drıf

    cbf almak istemiyorsan ybr 125 veya mondial drıf
  6. resim felan varmı bende bahçelievlerde esnafım...

    resim felan varmı bende bahçelievlerde esnafım genellikle paket servisde oluyorum görürüz belki
  7. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    1.617

    ilk önce geçmiş olsun .... cömert kentin önceden...

    ilk önce geçmiş olsun .... cömert kentin önceden güvenliği yokdu şimdi var görmemişmi güvenlik
  8. Cevaplar
    15
    Görüntü.
    1.101

    kusura bakma kardeşim,hanım için ben 2 sene...

    kusura bakma kardeşim,hanım için ben 2 sene önce 1 ay uğraştım rendevu alamadım sonunda bi tane tanıdık polise denk geldimde öyle aldım ...içerde tanıdığın olacak yoksa sabah 8:30-9 arası devamlı...
  9. kawanın resimlerini koysan ne olacakki fuaramı...

    kawanın resimlerini koysan ne olacakki fuaramı geliyorlarki bi stand bile açmıyorlar anca bisiklete açarlar
  10. Cevaplar
    45
    Görüntü.
    4.553

    Gönlüm sizinle Furkan keşke gelebilsem ,...

    Gönlüm sizinle Furkan keşke gelebilsem , biliyorsun durumları Full çalışıyorum,
  11. Abiciğim hayırlı uğurlu olsun ,hayırlı işler vay...

    Abiciğim hayırlı uğurlu olsun ,hayırlı işler vay bee bi zamanlar fırının karşısında hamur açıp ekmek yapıyordun şimdi ise kendi işini ..Allah rızkını bol göndere abim saygılar
  12. Cevaplar
    41
    Görüntü.
    5.103

    Paylaşım için teşekkürler ,büyük cesaret bravo...

    Paylaşım için teşekkürler ,büyük cesaret bravo sizlere
  13. Helal olsun selçuk abime 200 lük motorla şehir...

    Helal olsun selçuk abime 200 lük motorla şehir şehir dolaşıp aynı fatih sultan gibi fetih etmişsiniz ülkeyi
  14. Cevaplar
    5
    Görüntü.
    1.719

    bizim bi arkadaşın şirket motorunda vardı böyle...

    bizim bi arkadaşın şirket motorunda vardı böyle uygulama
  15. motorunuzun resmi felan varmı yaylada esnafım...

    motorunuzun resmi felan varmı yaylada esnafım burda son 10 gündür plakasız gezen gri yzf 125 var
  16. selçuk abi çok fazla gazlıyorsunuz ya maşallah

    selçuk abi çok fazla gazlıyorsunuz ya maşallah
  17. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    1.508

    Alper abi yanlış anlama adam motoruna göre...

    Alper abi yanlış anlama adam motoruna göre muamele yaparak selam veriyor , bende activa var bütün paketçiler bana selam verir semtde tanınmış birisiyim, ama diğerleri selam vermiyor, cbf 150 liyle...
  18. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    2.856

    GEçmiş olsun son 1 ayda 2. kez metroportun orda...

    GEçmiş olsun son 1 ayda 2. kez metroportun orda çalınana şahit oldum daha önceki çalınan motor mondial 150 lik güneşlide buldular geçmiş olsun
  19. Honda arkadaşlar motorum 8 bin kmye yaklaştı ne bakım...

    arkadaşlar motorum 8 bin kmye yaklaştı ne bakım gerekiyor sadece yağ değişimiyse kendim değiştirirm kimisi 9 binde git diyor ne yapmam lazım
  20. dominosda 30 dakikayı geçerse bedava diyorlar ya...

    dominosda 30 dakikayı geçerse bedava diyorlar ya o kuryeden felan çıkmıyor şirketin promosyonudur ben dominosda çalışmadım evet bende paket kuryelik yapıyorum ama dominosda çalışan arkadaşlarım var...
  21. Cevaplar
    184
    Görüntü.
    28.621

    bende yarın ordayım

    bende yarın ordayım
  22. sabah oradaydık bizde barkın bayoğlu bile gelmişdi

    sabah oradaydık bizde barkın bayoğlu bile gelmişdi
  23. Kemik TaYFa olarak ordayız

    Kemik TaYFa olarak ordayız
  24. hafta içi geliyoruz inşallah

    hafta içi geliyoruz inşallah
  25. Cevaplar
    11
    Görüntü.
    1.130

    ben onun karşısında çaılışıyorum biraz fiyatları...

    ben onun karşısında çaılışıyorum biraz fiyatları tuzlu ama kaliteli çalışıyorlar
1. sayfa 1 2 3 4