Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: immortalboss; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Cevaplar
    98
    Görüntü.
    6.608

    Bu konu çok uzar.Ben yatıyorum.:P Şakası bir...

    Bu konu çok uzar.Ben yatıyorum.:P
    Şakası bir yana paraya ihtiyacımın olduğu gün keşke böyle şeylere inanıp da çok para kazanabilsem.
    2-2=0 2+2=4...Dahasına aklım ermez benim.
    Hayâllere ulaşmak...
  2. Ek olarak hava soğutma olmaz.Ama yağ soğutucu...

    Ek olarak hava soğutma olmaz.Ama yağ soğutucu radyatörleri takan cub gördüm.Bir adet yağ radyatörü,gerekli borular ile bu olay çözülebilir.Ama devirdaim konusunda fikrim yok.Ben de bir şey...
  3. Cevaplar
    27
    Görüntü.
    2.357

    Gerçekten takdir ettim.Ben de motosiklet almak...

    Gerçekten takdir ettim.Ben de motosiklet almak için yemek yemezdim okulda...Üniversiteyi kazandım.Arkadaşlar ortamlarda gezerken ben yurtta oturdum hep.Şimdi profesyonel fotoğraf makinem oldu.:)...
  4. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    2.780

    Kardeşim ls2 al derim bende.Motosikletimi...

    Kardeşim ls2 al derim bende.Motosikletimi aldığımdan beri kullanıyorum.Çok çok memnunum.Biraz büyük ama olsun.Eldiven işini sonraya bırak madem.20-25 liraya hafif korumalı eldiven almıştım.Gayet...
  5. Cevaplar
    7
    Görüntü.
    758

    Karbüratörün ayarını yaparsanız çalışabilir...

    Karbüratörün ayarını yaparsanız çalışabilir tabi.Ama filtre olmadan toz,toprak ne varsa çeker ve sonunda da pistonları çizer.Haberiniz olsun.
  6. Cevaplar
    140
    Görüntü.
    20.673

    Hocam özel mesaj olarak attım bilgilerimi.Başka...

    Hocam özel mesaj olarak attım bilgilerimi.Başka yapılması gereken bir durum olursa söylersiniz.Bekliyorum.
  7. Cevaplar
    14
    Görüntü.
    9.343

    Arkadaşlar acaba linkler yenilenebilir mi?...

    Arkadaşlar acaba linkler yenilenebilir mi? Moderatör arkadaşlar bir el atabilirse iyi olur.Ayrıca service manual olan varsa arşiv yapıyorum.
  8. Cevaplar
    24
    Görüntü.
    5.918

    Hocam çok geçmiş olsun.Senet sepet işleri bazen...

    Hocam çok geçmiş olsun.Senet sepet işleri bazen böyle sorunlara yol açıyor.Bence yapılacak şey aracı geri almak.Adama da güzelce anlat.Motor indirmiş bir de umarım verdiğin sağlamlıkla alırsın...
  9. Cevaplar
    540
    Görüntü.
    85.629

    Bir tane de ben yazayım.Yaş 17.Mobylette ile...

    Bir tane de ben yazayım.Yaş 17.Mobylette ile tavuk servisi yapıyorum.Ağırlığım 45 kg civarında...Bir yokuş var ama öyle böyle bir yokuş değil.Arkaya attım 50 kg civarında tavuğu.Kaptırdım...
  10. Cevaplar
    140
    Görüntü.
    20.673

    Hocam ben de istiyorum ürünlerden ama.Yapabilir...

    Hocam ben de istiyorum ürünlerden ama.Yapabilir misiniz? Sizden bir tek ricam var.Kargocular bana kıl! Gidip gelip benim ürünleri harap ediyorlar.Kargoya verirken çok çok çok iyi...
  11. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    3.118

    Hocam ne tür videolar çekmek istediğiniz de çok...

    Hocam ne tür videolar çekmek istediğiniz de çok önemli rol oynuyor.Kaska takılacak bir montaj aparatı ile ve güzel bir fotoğraf makinesi ile güzel sonuçlar alabilirsiniz.Ben 50-60 liraya bir kamera...
  12. Kardeşim ben de senin gibi rodaj vs. konulara çok...

    Kardeşim ben de senin gibi rodaj vs. konulara çok baktım.Rodaj kelimesinin anlamını sana güzelce anlatayım.Rodaj parçaların birbirine alışma sürecidir.Bu sadece motor aksamı değil.Diğer tüm...
  13. Cevaplar
    9
    Görüntü.
    1.114

    O konuyu bilmiyorum ancak akü yeterli olacak mı?...

    O konuyu bilmiyorum ancak akü yeterli olacak mı? Cbf aküsü kaç amper oluyor?
  14. Cevaplar
    21
    Görüntü.
    1.813

    :cat: Atam mekanın cennet olsun.Seni çok...

    :cat: Atam mekanın cennet olsun.Seni çok özledik...
  15. Cevaplar
    17
    Görüntü.
    1.549

    Hocam eğer motor 1100 km ise garantilidir.Garanti...

    Hocam eğer motor 1100 km ise garantilidir.Garanti kağıdına bakarsın.En son yapıldığı km kaç ise oradan da tahmini bir rakam elde edebilirsin.Bu adama nakit olarak vereceksin 3950.Diğer aldığın yerde...
  16. Cevaplar
    6
    Görüntü.
    835

    Hocam yeterince anlatmış.Çok fazla bir sorun...

    Hocam yeterince anlatmış.Çok fazla bir sorun yok.Hava filtresi ve ateşleme sistemi ile alakalı olan yerleri poşet ile kapatıp önce bir nemlendirip.Sonra güzelce köpükleyip en son da...
  17. Cevaplar
    102
    Görüntü.
    9.258

    Arkadaşlar foruma giremediğim için yeni...

    Arkadaşlar foruma giremediğim için yeni gördüm.Dondum kaldım resmen.Başımız sağ olsun.Mustafa abi beni hiç tanımadığı halde saatlerce yardım etmiştir.Mekanın cennet olsun abim.Çok özleyeceğiz seni...
  18. Cevaplar
    30
    Görüntü.
    5.922

    Uzun zamandır foruma girmiyordum.Ben de bu tarz...

    Uzun zamandır foruma girmiyordum.Ben de bu tarz bir çalışma yapmıştım.
    Gayet iş görüyor.Tabi kaska delik delmek pek sağlıklı olmuyor.Kaliteli bir makineyi de oraya takmak pek akıl kârı gelmez...
  19. Cevaplar
    20
    Görüntü.
    11.538

    Amauri üstadımın dediği olaya bir bakın...

    Amauri üstadımın dediği olaya bir bakın derim.Değiştirdiğiniz ekranın özelliğinden de bu kaynaklanıyor olabilir.Bu arada laptop düşürmek pahalıya patlıyormuş.Benim bilgisayarı satayım dedim.300 lira...
  20. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    1.950

    Babam şirketimiz için kullanmıştı.Hocam bu...

    Babam şirketimiz için kullanmıştı.Hocam bu işlerde alengir fazla oluyormuş bildiğim kadarı ile.Borcun olmayacak vs.Bu gg ve sahibinden sitelerinden alışveriş yapmakla aynı mantık.Sürekli...
  21. Arkadaşlar tek sorun alışveriş yapmak...

    Arkadaşlar tek sorun alışveriş yapmak değil.İngilizcem de biraz kıt.:)Slayerrr üstadım anlatımda bir bozukluk yapmışım afedersiniz.Sadece aksesuar alacağım makine ile ilgili.:)Türkiyede bu ürünü bir...
  22. Ebay alışverişinde yardımcı olabilecek var mı?:)

    Arkadaşlar merhaba.Türkiye içinde arayıp bulamadığım bir kaç ürün için ebay sitesinden alışveriş yapmak istiyorum.Ama hem ingilizcem yetersiz hem de prosüdür hakkında pek bilgim yok.Eğer yardımcı...
  23. Cevaplar
    59
    Görüntü.
    25.681

    Psyche gereken cevabı vermiş.Ülkemizde commuter...

    Psyche gereken cevabı vermiş.Ülkemizde commuter ve cub motorlarda bu sıkıntı var.Amacı dışında kullanılan her şey olumsuz sonuçlara davetiye çıkaracaktır.Bir gazyağı var.:PZincirle haşırneşir olup...
  24. Çokoprens abim.:)Sorma bir fotoğraf sevdasına...

    Çokoprens abim.:)Sorma bir fotoğraf sevdasına araştırma yaptım uzun uzun.Bir de vizeler var bu ara.Ders çalışmak lazım.Topu topu 2 gün okula gidiyorum.Bari o dersleri geçeyim diye çalışıyorum.Bu...
  25. Abilerin abisi kusura bakma foruma pek...

    Abilerin abisi kusura bakma foruma pek giremiyorum bu aralar.:)Konuyu yeni gördüm.Ben bu işlerde senin kadar bilgili değilim ancak söylemek istediğim bir kaç nokta var.Çok ayrıntıya girme abi.Basit...
1. sayfa 1 2 3 4