Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Tür: Mesajlar; Üyelerimiz: Yunus Özbek; Aranan Kelime:

1. sayfa 1 2 3 4
  1. Bu video yüzünden yarın motosiklet kullanımına...

    Bu video yüzünden yarın motosiklet kullanımına yasak geldi.
  2. Cevaplar
    418
    Görüntü.
    72.154

    Anket: Rx3 evo. Alınan benzin 14 litre yapılan yol...

    Rx3 evo. Alınan benzin 14 litre yapılan yol 278km. 100km de tüketim 5 litre.
  3. Ben memnunum açıkçası. Türk telekom'dan geçtim...

    Ben memnunum açıkçası. Türk telekom'dan geçtim haziran ayında. 2013'ten beri TT kullanıyordum. Son iki senedir çalıştığım yerde pek çekmiyordu interneti. Şimdi Turkcell'deyim platinum black 85...
  4. Bende gözlük takarım ehuehueheh diyormuş

    Bende gözlük takarım ehuehueheh diyormuş
  5. Doğru söylüyorsun da. Şu şartlarda ne yapabiliriz...

    Doğru söylüyorsun da. Şu şartlarda ne yapabiliriz peki? Yani bireysel olarak ne yapabiliriz. Hayat pahalılığı arşa çıkmışken hergün birşeylere zam gelirken aldığım maaşı olduğu gibi kredi kartlarına...
  6. Risk alabilecek varsa kriptoya yatırım yapsın...

    Risk alabilecek varsa kriptoya yatırım yapsın derim. Kısa vadede sert iniş çıkışlar olsada uzun vadede paranızı katlarsınız. Fiyatlardan yakınmanın bi faydası yok. Daha kolay nasıl kazanabilirim diye...
  7. Cevaplar
    4
    Görüntü.
    2.964

    Practicaaa ne harikaaa, fotoğraf çekebilirr...

    Practicaaa ne harikaaa, fotoğraf çekebilirr miyim? Diye bi reklam vardı.
  8. Nc750x alın hocam. Bence Türkiye şartlarında en...

    Nc750x alın hocam. Bence Türkiye şartlarında en mantıklı touring motor. Top speed desen var. 195 falan görüyor fazlasıyla yeterli. Düşük devirle yürüyen yakıtı az tüketen güçlü sağlam bir makine....
  9. Cevaplar
    29
    Görüntü.
    1.279

    Mondial rx3i evo kullanıyorum. 100km de 4.5lt ile...

    Mondial rx3i evo kullanıyorum. 100km de 4.5lt ile 5lt arası yakıyor. 14 lite tam dolu depo ile en fazla 300km yapıyor.
  10. Cevaplar
    40
    Görüntü.
    2.266

    Ohaa ohaaa resmen herkes birbirinin içinden...

    Ohaa ohaaa resmen herkes birbirinin içinden geçiyor. Ben böyle bi yerde araç kullanamam heralde.
  11. Sıkıştırma oranının karbüratörle ilgisi yoktur....

    Sıkıştırma oranının karbüratörle ilgisi yoktur. Sıkıştırma oranı pistonun üst ölü noktaya geldiğinde yanma odasındaki yakıt ve hava karışımını ne kadar sıkıştıracağını belirtir. Bu oran silindirin...
  12. Cevaplar
    7
    Görüntü.
    787

    İstanbul kadıköydeki servisler rx3 evo motoru...

    İstanbul kadıköydeki servisler rx3 evo motoru indirip toplamak için 1000tl fiyat vermişlerdi. Sizin bulunduğunuz yerde nasıldır bilmiyorum.
  13. Cevaplar
    10
    Görüntü.
    1.001

    Şu değişmez bir gerçek malesef. Mondial...

    Şu değişmez bir gerçek malesef. Mondial pişmanlıktır.
  14. Cevaplar
    2
    Görüntü.
    649

    Pattex epoksi sıvı metal çok güzel kapatır orayı.

    Pattex epoksi sıvı metal çok güzel kapatır orayı.
  15. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    1.932

    Zaten yuki de bu motor yuki'dir demiyor. Voge...

    Zaten yuki de bu motor yuki'dir demiyor. Voge markasının bu modellerini türkiye'ye getirdik satıyoruz diyor. Motorun üzerinde de yuki yazmıyor.
  16. 24 yaşından büyükseniz tabiki A. Sonuçta A sınıfı...

    24 yaşından büyükseniz tabiki A. Sonuçta A sınıfı ile küçük cc de kullanabilirsiniz.
  17. Cevaplar
    26
    Görüntü.
    1.932

    Buna vereceğin parayla ikinci el tracer 700...

    Buna vereceğin parayla ikinci el tracer 700 alınır muhabbetini açmazsak, bundan daha uygun fiyata sıfır olarak benelli trk502x de var. Hemde biraz daha güvenilir bir marka. Yani bunun yerine tercih...
  18. Mondial Açıkçası neden böyle olmuş olabileceğini pek...

    Açıkçası neden böyle olmuş olabileceğini pek konuşmadık. Yani böyle bir sıkıntı yaşandı ve çözmek için uğraştık. Ve birde zaten sağlam bir makine olmadığını sürekli blok patlatan evo larla...
  19. Mondial https://www.youtube.com/watch?v=NJB3h_f6mqI

    https://www.youtube.com/watch?v=NJB3h_f6mqI
  20. Cevaplar
    12
    Görüntü.
    762

    Viskozite farkı da var ya. Motul 3000 10w40 Motul...

    Viskozite farkı da var ya. Motul 3000 10w40 Motul 5100 15w50. O zaman ben 5100 ü hiç karıştırmasam mı.
  21. Cevaplar
    12
    Görüntü.
    762

    Bende bu konu altından bi soru sorayım. Rx3 evo...

    Bende bu konu altından bi soru sorayım. Rx3 evo motorumda devirdaim keçesi arızası sonucunda yağa antifriz karıştı. Devirdaim tamirini yaptık ve yağı boşalttık. Motorun içinden çıkan yağ salep...
  22. Mondial Valla öyleymiş.

    Valla öyleymiş.
  23. Mondial Motoaras'ta yaptırdım. Motorun yarısından fazlası...

    Motoaras'ta yaptırdım. Motorun yarısından fazlası değişti. Sağ ve sol blok, krank, krank rulmanları, balansör, balansör dişlisi ve karşılığı, şanzıman bir grup, devirdaim keçesi, ve isteğe bağlı...
  24. Mondial Arkadaşlar motoru nihayet topladık. Fabrikadan...

    Arkadaşlar motoru nihayet topladık. Fabrikadan parça gelmesi çok uzun sürdü. Toplam 6400 liraya patladı bu iş. Şu an çekişi gidişi gayet iyi.
  25. Anket: Hocam sarı sitede er6f var 38 bin liraya...

    Hocam sarı sitede er6f var 38 bin liraya sancaktepe de. Ne diyorsun alınır mı sence?
1. sayfa 1 2 3 4